אם יש לכם נסיון כלשהוא בניהול קמפיינים בגוגל אדוורדס, אתם בוודאי יודעים שהמערכת מתעדכנת מדי יום והופכת למורכבת יותר ויותר גם עבור בעלי הנסיון שבינינו.
אם זה לא מספיק, אז מחירי הבידים שמטפסים כל הזמן והמתחרים החדשים שצצים חדשות לבקרים הופכים את משימת ניהול הקמפיין למורכבת ומתאגרת ביותר גם עבור מנהלי הקמפיינים המנוסים ביותר.
המטרה של קורס גוגל אדוורדס למתקדמים הינה לספק למנהלי הקמפיינים כלים מתקדמים לניהול הקמפיין, מתוך שימת דגש מיוחד על הפן האסטרטגי כדי לעזור לכם להתמודד גם בזירות התחרותיות ביותר.
הקורס יתחיל עם לימוד הפיצרים החדשים שיצאו באדוורדס לאחרונה, ולאחר מכן נלך ונתעמק באפשרויות המתקדמות יותר שקיימות באדוורדס. בין היתר תלמדו איך לזקק את הנתונים ולהסתכל עליהם מזויות שונות שעד היום לא חשבתם עליהם, איך למצוא הזדמנויות חדשות בתוך המספרים הקיימים, ואיך לייעל את העבודה היומיומית באמצעות פעולות אוטומציה ושימוש בסקריפטים ו-Automated Rules.
כדי להעשיר את הידע ולדעת איך לבצע אופטימיזציה באמצעות הכלים המשלימים של גוגל, נלמד גם על Google Tag Manager, Google Analytics, Google Play ועוד.
אודות המרצים בקורס גוגל אדוורדס למתקדמים:
שוקי מן – היזם והמנכ”ל מאחורי All Things Data
שוקי הקים את חברת LIXFIX (לשעבר “בועות”) המספקת שירותי אנליטיקס ואופטימיזציה לחברות גדולות בארץ ובעולם. LIXFIX מתמחה באופטימיזציה של שלב ה-Aqcuisition – איך להביא גולשים איכותיים יותר, וכן באופטימיזציה של שלב ה-Behavior – איך לגרום לאותם גולשים להמיר יותר ולהיות יותר רווחיים.
יוסי בר יוסף – מנהל מחלקת דיגיטל בחברת Leader Capital
יוסי הוא המייסד והמנהל של מחלקת הדיגיטל בחברת המסחר Leader Capital, ומאחוריו יש נסיון ניהולי מעשי של מאות מליוני דולרים בגוגל אדוורדס. יוסי מתמחה בניהול קמפיינים מכל הסוגים – פורקס, איקומרס, לידים ועוד.
עם מה יוצאים בסוף הקורס גוגל אדוורדס למתקדמים:
בסוף הקורס תצאו עם מיומנויות שיאפשרו לכם לשפר את הקמפיינים ולפתוח פער משמעותי ביותר על המתחרים. בין היתר תלמדו על הנושאים הבאים:
• ייבוא ואופטימיזציה של המרות אופליין באדוורדס
• ניהול חכם של קמפיין יוטיוב ושימוש בסרטונים לאופטימיזציה של רשת החיפוש
• החשיבות של מעקב המרות כפול (ודרכי הביצוע)
• התמקדות בהגדלת ה-Total Revenue ולא רק המרות
• ניתוח מתקדם של מילות מפתח
• סגמנטציה ופילטורים מתקדמים
• ועוד…
לקבלת הסילבוס המלא השאירו את פרטיכם ונחזור אליכם:
5 סיבות שבגללן כדאי לכם להרשם דווקא עכשיו:
1. הזמן שלכם שווה הרבה כסף – אל תבזבזו אותו על למידה עצמאית באמצעות ניסוי וטעייה.
2. בקורס תלמדו טכניקות חדשות לניהול הקמפיינים, שיקדמו את הרמה המקצועית שלכם בעבודה, ויעזרו לכם להביא value גבוה יותר למנהלים שלכם ולארגון כולו.
3. 100% פרקטיקה – המרצים שלנו מגיעים מהתעשייה ולא מהאקדמיה. כל דבר שתלמדו בקורס נוסה והוכח על מאות קמפיינים, בתקציבים של עשרות אלפי שקלים ועד מאות מליוני דולרים.
4. שיפור יכולות האנליזה – בתור מכללה ללימודי דטא אנחנו נותנים דגש מיוחד על ניתוח הנתונים, ולכן תלמדו איך לבצע ניתוח אנליטי למספרים המופיעים בדוחות ואיך להוציא מהם תובנות מנצחות.
5. ירידה לפרטים הקטנים – אנחנו מאמינים שידע שווה כח, ולכן בקורס נרד לפרטים הקטנים ביותר ונסביר את ההגיון שעומד מאחורי פעולות האופטימיזציה, כי זה מה שיעזור לכם בסופו של דבר להשיג את היתרון על פני המתחרים שלכם.