ליקספיקס – גוגל אנליטיקס, גוגל תג מנג'ר ואופטימיזציה

דף נחיתה – מה כדאי ללמוד מדף הנחיתה של סמי שמעון

אז מה למדתי מהמכללה האקדמית סמי שמעון?

(רמז – לא למדתי שם הנדסה)

 

 

 

ובכל זאת, כשנתקלתי במודעת האדוורדס הנ”ל של מכללת סמי שמעון ונכנסתי לדף הנחיתה שלהם התרשמתי מאוד.

דף הנחיתה הוא לא אחר מאשר מיני סייט שלם המכיל את כל הפרטים הבסיסיים על מסלולי הלימוד בסמי שמעון, כאשר בצד שמאל מופיע טופס איסוף לידים שלא זז משם בכל מהלך הניווט!

זה באמת גרם לי להגיד “וואו!”

למה וואו?

כי זה דף נחיתה שכל אחד צריך ללמוד ממנו!!

אסביר לכם למה –

בגדול דפי הנחיתה הנפוצים היום מחולקים ל3 סוגים:

1. הסוג המצויין – דף נחיתה ייעודי שמכיל עמוד אחד בלבד (ללא קישורים ואפשרויות ניווט) ובו טופס להשארת פרטים. כמו זה למשל.

2. הסוג הבינוני – דף נחיתה ייעודי, אבל כזה שמכיל קישורים שמובילים את הגולש למקומות אחרים באתר ומסיטים את המיקוד ממטרת דף הנחיתה (=המרה).

3. הסוג הגרוע – דף נחיתה שהוא דף הבית של אתר החברה. כמובן שזה לא דף נחיתה בכלל כי כשהגולש מגיע אליו הוא מגיע לאתר לא ממוקד שמסיח את דעתו לחלוטין מהמטרה של דף הנחיתה (=המרה).

 

הדף נחיתה של סמי שמעון בנוי בצורה כזאת שלמרות אפשרויות הניווט שמאפשרות לצפות במגוון המסלולים של המכללה – טופס איסוף הלידים לא זז מהמקום וכך בעצם כל דף שהגולש יגיע אליו ישמש כדף נחיתה ייעודי!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אל תתבלבלו. לא מדובר באתר הבית של סמי שמעון

אם תהיתם לעצמכם איך זה שאתר של מכללה מכובדת לא מסתיים בac ואיך זה שיש בו כל כך מעט מידע – אל תתבלבלו. דף הנחיתה הזה הוא לא אתר הבית הרגיל של המכללה אלא דף נחיתה / מיניסייט ייעודי לצורך איסוף לידים.

 

ועל זה אני אומר – שאפו!