ליקספיקס – גוגל אנליטיקס, גוגל תג מנג'ר ואופטימיזציה

שיווק אסטרטגי – הדרך הבטוחה להצלחה

לפי מה שאני יודע, האמרה הכי ידועה של סטיב ג’ובס היא “אני לא צריך סקרי שוק כי עד שאדע מה הצרכנים שלי רוצים הם כבר ירצו משהו אחר. במקום זה אני בעצמי קובע מה הם ירצו” (2002).

תנסו לחשוב על זה קצת: באמת נראה לכם שבמאה ה-21 מישהו עומד ומחכה למוצר שלכם? האם קיים בן אדם בעולם שאומר “יש לי בעיה אבל הפתרונות שקיימים כיום לא מוצאים חן בעיני”?! אז זהו שלא. ממש לא. אף אחד מהלקוחות שלכם לא חושב שיש לו בעיה, ולכן אל תנסו לבוא ולהכריז שיש לכם את הפתרון המושלם עבורם.

אז מה כן? איך בכל זאת משווקים לצרכנים שלנו פתרון לבעיה שהם לא מודעים אליה בכלל? פשוט מאוד – מראים להם צד שונה של הבעיה שהם לא הכירו.

עד שהגיעה חברת אפל כולנו חשבנו שאנחנו צריכים את המכשיר הסלולרי הכי משוכלל, ואז הגיע ג’ובס ולימד אותנו שאנחנו רוצים גם שהוא יהיה הכי יפה.

אז איזה פתרון אתם מציעים ללקוחות שלכם? על איזה צורך הוא בא לענות? ואיך אתם יכולים לגרום ללקוחות שלכם להסתכל על הבעיה שלהם ולראות שהיא קיימת?