ליקספיקס – גוגל אנליטיקס, גוגל תג מנג'ר ואופטימיזציה

ככה עושים קמפיין ויראלי אמיתי!

קמפיין סופר יצירתי וסופר ויראלי עלה לאינטרנט בזמן הבחירות לנשיאות ארה”ב, כדי לדרבן את האנשים לבוא ולהצביע לאובמה. בהנחה שאתם אמריקאים ולא התחשק לכם לצאת מהבית ביום הבחירות – יש סיכוי גדול שתקבלו סרטון וידאו מותאם לכם באופן אישי שלא ישאיר לכם ברירה אלא ללכת ולהצביע. כדי להפוך את המהלך הזה לויראלי המשווקים השתמשו בכל הכלים הדרושים:

  1. מוצר שונה בצורה ניכרת לעין (סרטון עם השם הפרטי שלך זה לא משהו שקורה כל יום).
  2. ברגע שהשם שלי מופיע בסרטון זה כבר המוצר הפרטי שלי ולא של מישהו אחר, ולכן האינטרס להפיץ אותו הלאה גדל.
  3. קל מאוד להפיץ את הסרטון הלאה לחברים.

צ’או. הלכנו להצביע.