ליקספיקס – גוגל אנליטיקס, גוגל תג מנג'ר ואופטימיזציה

פוסט אורח: בניית אתרים רספונסיביים

את הפוסט הבא כתב אברם שרון, מומחה לבניית אתרים לעסקים קטנים. 

אני מקווה שתהנו ותפיקו ממנו את המקסימום.

שוקי

אין ספק כי אתרים רספונסיביים הם אתרים שבאה בהם לידי ביטוי ולכלל מיצוי טכנולוגיה ייחודית ומתקדמת, המאפשרת לבעליהם להפיק ולמצות את מלוא הפוטנציאל הגלום בהם. בתקופה- או שמא ניתן להידרש אליה, בהקשר האינטרנט בכלל והפלטפורמות הדיגיטאליות שבהן גולשים ברשת בפרט, כעידן – שבו משתווה מספר הגולשים באתרי אינטרנט באמצעות מכשירי מובייל משתווה למספר הגולשים בהם באמצעות מחשבים נייחים וניידים, וכאשר ברור שכבר בעתיד הקרוב הוא יעבור אותם, אתרי רספונסיב הם צו וצורך התקופה או העידן.

כל בעל עסק שיש לו אתר באינטרנט (למי אין?!) מבין את החשיבות המכרעת של נגישות וזמינות האתר לגולשים. מאחר שרב והולך מספרם של הגולשים אשר גולשים ברשת האינטרנט רק באמצעות הסמארטפון שברשותם, יש הכרח להנגיש להם את האתר ברזולוציה הטובה ביותר.

התממשקות קלה לכל מכשיר

ואכן, בניית אתרים בחזית הקדמה הטכנולוגית כגון אתרי רספונסיב מאפשרת את התממשקותם לכל מכשיר בתצוגה המותאמת אליהם באופן אוטומאטי, בהתאמה מיטבית. חוויית הגולש אינה נפגמת כלל ועיקר כאשר הוא גולש באתר באמצעות מכשיר הסלולאר שלו.

אתרי רספונסיב מחוללים מהפכה שקטה באופן שבו אנשים גולשים- במיקום ובזמן. ניתן לשמור על פרטיות נדרשת גם כאשר גולשים באתר ברשות הרבים. המסך הקטן שניתן להעלימו מעין זרים מאפשר גלישה בטוחה בו.

שימוש באתרי רספונסיב מגדיל את הסיכוי של בעלי אתרים להיחשף בפני קהלי יעד פוטנציאליים רבים, בעיקר צעירים. הכפר הגלובאלי מתכנס כולו בכיכר השוק הווירטואלי, ואם אתם לא שם – אתם פשוט לא קיימים.

כבעלי עסקים אתם לא יכולים להרשות לעצמכם להיעדר מהזירה המרכזית, מהבמה שעליה ניצבים כל המשתתפים ב”משחק החיים” הכלכליים. אי התאמת האתר שלכם למכשירי מובייל פירושו הישיר הוא הפסד פלח שוק הולך וגדל, אשר הסיכוי הכמעט יחיד שלכם להתוודע אליו (וההיפך!) הוא באמצעות אתר רספונסיב.

אתגר קיומי וקידומי

בניית אתרים בחזית הקדמה הטכנולוגית היא אתגר חשוב, שאולי לא תהיה זו הפרזה לכנותו אתגר קיומי עבור בעלי אתרים שהם גם בעלי עסקים. חשיבות יתרה יש לבעלי עסקים קטנים אשר אתר רספונסיב מאפשר להם חשיפה ( בתנאי שהיא תיעשה באופן מקצועי, מושכל ומידתי) ברשתות החברתיות, בבלוגים ובפורומים, וכמובן באמצעות קידום אורגאני ובמידת היכול- קידום ממומן.

כיום, יותר מאשר בכל זמן שהוא בעבר, לא די ללכת עם הזמן. התאמת קצב הליכתכם לקצב המואץ של הזמן פירושה- שיש לרוץ עמו. אם אתם רוצים להיות בעלי סיכויים במרוץ, חשוב שאדן הזינוק שלכם יהיה אתר ריספונסיב.

זכרו, עבור חלק ניכר מבין מי שלא יפגשו אתכם במכשירי מובייל – הסיכוי שהם יכירו אתכם ויגלשו באתרכם הוא קלוש. ייתכן כי ההפסד כולו שלהם. ייתכן כי ההפסד כולו שלכם. וסביר להניח כי ההפסד הוא שלכם ושלהם גם יחד, מה שמצדיק ואולי אף מחייב אתכם לפנות אל המומחים בתחום בניית אתרים בחזית הקדמה הטכנולוגית.

בהצלחה!