ליקספיקס – גוגל אנליטיקס, גוגל תג מנג'ר ואופטימיזציה

פרסום בגוגל – האם כדאי לעשות פרסום בגוגל בנוסף לקידום אורגני?

זהו זה!!

עכשיו יש לי הוכחות שנבדקו מחקרית!

אתם הולכים להיגנב מהמחקר שאני הולך להראות לכם בפוסט הזה, וזה הולך להיות טיעון מוחץ לכל הלקוחות שלי שמסתפקים בקידום אורגני ולא רוצים פרסום ממומן בגוגל.

אז שלא תגידו שלא אמרתי לכם!

האמת נחשפת: האם כדאי להוציא כסף על פרסום בגוגל בנוסף להשקעה בקידום אתרים אורגני?

גוגל ערכו מחקר כדי לבדוק האם התוצאות הממומנות (יעני מודעות פרסום של גוגל Adwords) באמת מביאות יותר תנועה לאתר או שמספיק לעשות קידום אתרים אורגני כי זה כבר יביא את הקליקים הרצויים.

את התיאור של המחקר מומלץ לראות בסרטון החביב של גוגל (מישהו אמר תמונה שווה 1000 מילים?) אבל אני אשקיע עוד כמה שניות מזמני היקר ואכתוב את המסקנות העיקריות עבור חסרי הסבלנות:

1. 89% מהתנועה שהגיעה לאתר כתוצאה ממודעות הפרסום הממומן (בחיפוש) לא הגיעה כאשר המודעות הוסרו.

2. במילים אחרות: 9 מתוך 10 מבקרים שנכנסו לאתר כתוצאה ממודעת פרסום בגוגל לא יכנסו לאתר כתוצאה מהחיפוש האורגני.

3. האמור לעיל לא תלוי במוצר, בקהל היעד או בתעשייה המדוברת.

אתם קולטים מה זה אומר???

שיש לי תשובה מוחצת לכל הלקוחות שלי שאומרים לי “אני מקום ראשון בגוגל אז אני לא רוצה לשלם עוד כסף על פרסום בAdwords”

אז זהו זה – שהם טועים בגדול!

 

ואם בא לכם להוריד את המחקר המלא תוכלו לעשות את זה כאן:

פרסום בגוגל או קידום אורגני – המחקר המלא