ליקספיקס – גוגל אנליטיקס, גוגל תג מנג'ר ואופטימיזציה

שיווק גרילה: גיוס תרומות יצירתי למען הומלסים

מי שמכיר אותי יודע שאני מאוד, אבל מאוד אוהב תעלולי שיווק גרילה.

 

הסיבה שאני אוהב אותם, היא לא רק בגלל היצירתיות השופעת של מהלכי השיווק גרילה, אלא בעיקר בגלל הדברים הנפלאים שאפשר להשיג בעזרתם והמיתוג שזה יכול לעשות לחברה או לגוף שמפיק את אותו מהלך גרילה.

 

והפעם, אחרי שכתבתי לכם בעבר על השיווק גרילה שעשו בתאילנד כדי להתמודד עם נזקי העישון, אני רוצה להראות לכם פעילות גרילה מקסימה שרצה בבתי הקולנוע של גרמניה במטרה לעודד אנשים לתרום למען הומלסים.

הפעילות התבצעה במהלך החורף, וכמו שאתם בטח יודעים בגרמניה החורף קר. קר מאוד.

משרד הפרסום שהגה את פעילות הגרילה הזו אמר כזה דבר: כדי לעודד את האנשים לתרום אני צריך לגעת ברגש שלהם, אבל במקום להמציא איזה סלוגן פרסומי כזה או אחר שיגרום להם להתרגש מהאומללות של אותם הומלסים (כמו ברוב הקמפינים של ארגוני העזרה) אני פשוט אגרום להם להכנס לנעלים שלהם.

תחשבו על זה – אני יכול לספר לכם יום שלם על כמה שהנעליים שלי מסריחות, אבל ברגע שאכניס אתכם פנימה אתם תבינו בלי שאומר מילה.

 

בקיצור, פעילות הגרילה הלכה כך:

הסרט הופסק באמצע ההקרנה והחימום באולם הקולנוע הופסק. גרמניה באמצע החורף זה לא תענוג כזה גדול, וכשהצופים התחילו לקפוא (ולהתכסות בשמיכות שהונחו לידם מבעוד מועד) התחילה הפרסומת שקראה להם לתרום למען ההומלסים.

צפו בסרטון הסיכום של הקמפיין ותגידו אתם – נכון שזה דוגמא לשיווק גרילה יצירתי?