ליקספיקס – גוגל אנליטיקס, גוגל תג מנג'ר ואופטימיזציה

case study – פעילות גרילה לסלון לעיצוב שיער

סלון צרפתי לעיצוב וחיזוק שורשי השיער התלבט איך אפשר לפנות לקהל היעד מבלי להוציא מאות אלפי יורו על מדיה קונבנציונאלית.

המטרה היתה להעביר לקהל את המסר שטיפול בסלון יכול לחזק את שורשי השיער שלהם בצורה הכי טובה. אז איך עושים את זה בלי להוציא מאות אלפי יורו על סרטוני טלויזיה, שלטי חוצות ומודעות בעיתונים? נורא פשוט – מביאים את המוצר ישירות לקהל היעד. המוצר הוא שיער חזק. עכשיו בואו נחשוב באיזה עולם תוכן יש מוצר שדומה לשיער (ארוך) ומבטא חוזק? באוטובוס!

בפעם האחרונה שנסעתי באוטובוס עירוני החזקתי חזק ברצועות שתלויות למעלה כדי לא לעוף קדימה. הרצועות היו ארוכות וחזקות ממש כמו צמה שעברה טיפול בסלון הצרפתי.
ומכאן הפתרון: פעילות גרילה עם אלפי צמות סינטטיות בתחבורה הציבורית, שנתלו במטרה לשמור על בטיחות הנוסעים.

תודו שזה חזק! (תרתי משמע)