ליקספיקס – גוגל אנליטיקס, גוגל תג מנג'ר ואופטימיזציה

על שיווק ואסטרטגיה: אני וIBM נשנה את העולם

אני לא יודע איך זה, אבל לדעתי IBM היא החברה היחידה בעולם שממשיכה להתקיים למרות המהפכות הטכנולוגיות.

 

טוב, אולי אני מגזים אבל תסכימו איתי שמגיע שאפו ענק לחברה שיצרה את הPC לפני למעלה מ-40 שנה וממשיכה להיות שחקן דומיננטי בשוק הטכנולוגי אפילו היום.
אימפריות נופלות (AOL), צעירים מחוצ’קנים מנהלים חברות של מיליארדי דולרים (צוקרברג) אבל שווי השוק של IBM ממשיך לעלות. תראו אפילו בגרף.

 

בלי להכנס כרגע ליותר מדי תיאוריות, אני רוצה שתשימו לב לגישה החברתית שIBM מובילה בשנים האחרונות – IBM Smarter Planet, גישה שמטרתה לקדם את העולם ולהפוך אותו לחכם יותר, חברתי יותר, ונוח יותר.

 

כדי לקדם את האג’נדה הזאת, IBM שאלו ילדים מה הכי מפריע להם ומה הם הכי היו רוצים לשפר.
את התוצאות תוכלו לראות בקמפיין הרחוב היצירתי שלפניכם, שמקדם גם את הערך החברתי (בעזרת חדשנות טכנולוגית) וגם תורם הרבה למיתוג של IBM בציבור.