ליקספיקס – גוגל אנליטיקס, גוגל תג מנג'ר ואופטימיזציה

שילוב מעניין בין אופליין לאונליין. יעיל? אתם תחליטו

התחרות על כמות הלייקים לעמודי הפייסבוק של המותגים עדיין מתקיימת בשיא המרץ, אבל כולם עדיין תקועים בשאלת מיליון הדולר – איך הופכים את הלייקים האלה לכסף אמיתי??

רשת האופנה C&A מברזיל מצאה דרך מעניינת לשלב בין העולם האמיתי לחברו הוירטואלי, ולטענתם הדבר בא לידי ביטוי גם במכירות.
תחת קמפיין בשם Fashion Like, הועלו לעמוד הפייסבוק של הרשת תמונות של פריטי לבוש שונים, והגולשים היו אמורים ללחוץ לייק על הפריטים שמצאו חן בעיניהם. הרעיון המקורי היה שמספר הלייקים הוצג בזמן אמת על הבגדים שבחנויות, וכך הקונים שהסתובבו בחנות האמיתית יכלו לדעת איזה בגד פופולארי יותר ואיזה פחות, ואולי ככה לנחש מה ימצא חן בעיני החברים שלהם.
הרעיון חמוד, תודו. אבל האם הוא עומד במבחן המציאות? האם יותר לייקים משמעותם יותר קניות?
מה אתם אומרים?