Data Studio + Supermetrics
או
Facebook Pixel Secrets

2 הדרכות LIVE שיעזרו לך לשפר ביצועים ולהרוויח יותר כסף.

רוצה לקרוא מה יש בכל הדרכה?

ניגש ישר לעניין:

-1-

Data Studio + Supermetrics

דאטה סטודיו היא מערכת מדהימה של גוגל לבניית דשבורדים ודוחות ללקוחות.

היא מאפשרת למשוך דאטה ממגוון מקורות (Google Ads, Analytics, Google Sheets ועוד) ולהציג את הנתונים בדשבורד חכם שגם נראה טוב.

Supermetrics הוא תוסף שמתחבר לדאטה סטודיו ו/או ל-Google Sheets, ומאפשר להתחבר למגוון גדול של מקורות מידע, ולהתאים את המידע בצורה מדוייקת יותר לצרכים שלך.

 

-2-

Facebook Pixel

בטוח יצא לך להשתמש בפיקסל של פייסבוק בעבר, אבל האם אתה יכול להגיד בפה מלא שאתה מוציא ממנו את המקסימום האפשרי?

אם אתה רוצה להיות מסוגל לדווח על איוונטים, לעקוב אחרי משתמשים בצורה טובה יותר, ולשלוט בפיקסל ברמה גבוהה – ההדרכה הזו מיועדת עבורך.

 

מה תוכלו לעשות אחרי ההדרכה?

Data Studio + Supermetrics

הפיקסל של פייסבוק

הנה דוגמא לאחד הדברים שנלמד בהדרכה על Data Studio:

איזו הדרכה מעניינת אותך?

ניתן להרשם לכל הדרכה בנפרד, או לשתיהן יחד במחיר מופחת.
כל הדרכה תימשך כשעה, ותתקים בזום בשידור חי.
תישלח הקלטה לנרשמים.

חבילה משולבת
Data Studio + Supermetrics + Facebook Pixel
1308
477
  • הדרכה על דאטה סטודיו + סופרמטריקס
  • הדרכה על הפיקסל של פייסבוק
  • גישה לכל החיים
  • 5 תשלומים
הכי משתלם

חבילה זו כוללת בונוס בשווי 979 ₪ חינם: תבניות מוכנות של דוחות דאטה סטודיו לשימוש מיידי

לחסוך זמן באמצעות דוחות אוטומטים מרהיבים ב-Data Studio + Supermetrics
754
377
  • הדרכה על דאטה סטודיו + סופרמטריקס
  • מפגש ראשון: יום ג' 16/6 ב-20:00
  • מפגש שני: יום ג' 23/6 ב-20:00
  • גישה לכל החיים
  • 3 תשלומים

לנהל קמפיינים אפקטיביים באמצעות שימוש חכם בפיקסל של פייסבוק

554
277
  • הדרכה על הפיקסל של פייסבוק
  • ההדרכה תתקיים ביום ג' 30/6 ב-20:00
  • גישה לכל החיים
  • 2 תשלומים

שלב ראשון: מילוי פרטים

יש לך שאלה?
רוצה לוודא שההדרכות מתאימות לך?
אני זמין פה בצ'אט:

ההרשמה נסגרת בעוד:

ימים
שעות
דקות
שניות

יותר מ-700 בוגרים עברו את הקורסים שלי

וזה מה שהם מספרים

הנה כמה שאלות נפוצות ששאלו אותי

בוודאי. הקורס מתחיל מהיסודות ומסביר כל מה שאתם צריכים לדעת על העבודה עם המערכות השונות.

כל מה שאתם צריכים זה גישה לאינטרנט ויכולת שימוש במחשב

בקורס הפרסום יש כ-35 שיעורים, ובכל אחד מקורסי הבונוס יש כ-8 שיעורים.

כל אחד מהשיעורים נמשך כ-15-30 דקות.

בכל מקרה את היישום של הדברים תוכלו להתחיל כבר מהשיעור הראשון, והשיעורים הבאים רק יוסיפו לכם עוד ידע שישכלל את היכולות שלכם.

כל שיעור נמשך בין 15-30 דקות, תלוי בנושא הנלמד. יש מספר שיעורים בודדים שנמשכים קצת יותר כדי שיהיה אפשר להקיף נושא ספציפי מכל הכיוונים

נכון להיום יש 35 שיעורים בקורס הפרסום, ועוד 20 בקורסי הבונוס.

בוודאי. קודם כל הקורס מעמיק מאוד ולכן גם אם יש לך ידע טוב מאוד – סביר להניח שאצליח לחדש לך הרבה דברים.

דבר שני – יש המון פיצ’רים במערכת שלא בטוח אם יצא לך להכיר, והקורס ילמד אותך איך להשתמש בהם בצורה מקצועית.

ממש לא. גם המונחים הטכניים מוסברים בצורה מפורטת כדי שכל אחד יוכל להבין.

הקורס מתאים לכל אחד שרוצה לדעת איך להרים קמפיינים מקצועיים שמביאים תוצאות.

לא משנה אם אתם רוצים לנהל קמפיין עבורכם, עבור לקוחות שלכם או עבור החברה בה אתם עובדים – בסופו של דבר המטרה שלכם היא להביא כמה שיותר תוצאות בכמה שפחות כסף, ואת זה תלמדו בקורס.

יש היום ביקוש אדיר למנהלי קמפיינים שיודעים להביא תוצאות. 

איך אני יודע את זה? כי בסופו של דבר אני מקבל מלא פניות מחברות שמחפשות אנשים מקצועיים לצוות שלהם.

במקביל, יש המון לקוחות שמקבלים שירות גרוע ממנהלי הקמפיינים שלהם כיום, והם משוועים לעבוד עם אנשים שמבינים עניין ויודעים להביא תוצאות.

כל זה הופך את ניהול הקמפיינים למקצוע נחשק עם המון פוטנציאל תעסוקתי, בתור שכירים או עצמאיים.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן