לראשונה בישראל – תוכנית לימודים מקיפה בשילוב ליווי ותמיכה, שיגרמו לשיווק הדיגיטלי שלך להביא תוצאות מצויינות, בצורה עקבית, יציבה ולאורך זמן.
אמרו לכם שהפרסום בגוגל ופייסבוק עובד, אז התחלתם לפרסם, או שלקחתם מנהל קמפיינים שיעשה לכם את זה, והרמתם קמפיין לתפארת.
עיצבתם באנרים, בניתם דף נחיתה, העלתם הכל לפייסבוק וגוגל ואחרי כמה שעות אתם מגלים…
הלידים שהגיעו יקרים מדי,
או לא מספיק איכותיים,
וכל שבוע הקמפיין נתקע,
והקריאייטיב נשחק, אז אתם צריכים (שוב) לעצב באנרים,
ואז יש תקופת בחירות, וכל המחירים עולים,
והמתחרים מקליקים לכם על המודעות וזוללים לכם את התקציב,
או שהקמפיין עובד למשך חודש, אבל בחודש הבא מתרסק…
בניית אסטרטגיה
לא משנה עד כמה הקמפיינים שלכם טובים – בלי אסטרטגיה מנצחת הם לא שווים שום דבר.
במהלך הקורס תקבלו משימות לביצוע, שבסופן תהיה לכם אסטרטגיה מנצחת לעסק שלכם.
בסוף תהליך תהיה לכם ביד אסטרטגיה שתכלול אפיון מדויק של קהל היעד, המסר השיווקי, השפה הפרסומית, והמשפך השיווקי שאתם צריכים ליצור כדי למקסם את האפקטיביות של הקמפיינים שלכם.
פרסום בגוגל
מערכת הפרסום של גוגל נחשבת למורכבת יותר מפייסבוק, אבל הלקוחות הכי רלוונטיים נמצאים שם.
הקורס על פרסום בגוגל כולל 27 שיעורים מפורטים, שידריכו אתכם באופן ייסודי, שלב אחר שלב, ויעזרו לכם להביא לקוחות סופר איכותיים לעסק שלכם.
פרסום בפייסבוק ואינסטגרם
2 מליון ישראלים נכנסים מדי יום לפייסבוק ואינסטגרם, ואתם חייבים להיות שם.
אבל איך להגיע לקהל הנכון? איך יודעים איזה מסר להעביר לו? ואיך משתמשים בכלים השונים של פייסבוק?
זו כבר תורה שלמה, והקורס שלנו מסביר בדיוק את זה.
גוגל אנליטיקס
גוגל אנליטיקס היא המערכת המובילה בעולם לניתוח של אתרים, אבל יש צורך בידע מקיף כדי לעבוד איתה ולהוציא ממנה תובנות עסקיות.
הקורס כולל 28 שיעורים שיחשפו בפניכם את הסודות הכי מקצועיים של המערכת, ויעזור לכם להפוך אותה לכלי עוצמתי במיוחד בארסנל הדיגיטלי שלכם
בניית צ’אטבוטים
מחקרים מראים שצ’אטבוטים מביאים יחס המרה גבוה יותר מנציגי מכירות אנושיים, אבל למרות זאת רוב השוק עדיין לא שם.
הקורס ילמד אתכם כל מה שאתם צריכים לדעת כדי לבנות בוט מקצועי במערכת Chatfuel.
אוטומציה עם זאפייר
זאפייר היא מערכת שמאפשרת לחבר בין מערכות שונות בקלות ובפשטות.
הקורס יקנה לכם כלים שיאפשרו לכם לעשות שימוש מקצועי במערכת, כמו למשל לחבר את הלידים שמגיעים בפייסבוק או בדף הנחיתה ל-CRM, לשלוף מידע מתוך המייל שלכם ולהעביר אותו למערכת ניהול משימות, ועוד…
בניית דפי נחיתה
לא משנה איפה אתם מפרסמים – בסוף הגולשים מגיעים לדף נחיתה כלשהוא אצלכם באתר ושם הם אמורים לקנות או להשאיר פרטים.
בקורס בניית דפי נחיתה תלמדו לעבוד עם מערכת Elementor, ולבנות דפי נחיתה מרשימים שבאמת מביאים תוצאות.
הגישה לקורסים מתבצעת מהמחשב או מהסלולרי שלך, בזמן המתאים לך וללא צורך בהגעה פיזית לכיתה
כל השיעורים מוקלטים באיכות הגבוהה ביותר, כדי לתת לכם חווית צפייה איכותית ומהנה
כל אחד מהנרשמים יוכל לקבל גישה לקבוצת הפייסבוק הסגורה, בה ינתנו תמיכה, ליווי ומענה לשאלות
התוכנית מתאימה לבעלי עסקים שמרגישים שהשיווק הדיגיטלי שלהם יכול לעבוד טוב יותר.
זה לא משנה אם מישהו מנהל עבורכם את הקמפיינים או שאתם עושים את זה בעצמכם – הסדר שהתוכנית תיצור לכם בראש, והידע המקיף והמעשי שתקבלו, יעזרו לכם להפוך את השיווק הדיגיטלי למשהו שעובד בשבילכם, ולא משעבד אתכם יום ולילה.
בגלל הבדלי הרמות בין האנשים השונים, התוכנית מגיעה ב-2 חבילות –
חבילת הפרסום תתן לכם עצמאות מלאה בכל מה שקשור לניהול קמפיינים בגוגל ופייסבוק, ותעזור לכם למצוא את הלקוחות הרלוונטיים ביותר – אלו שמשלמים טוב ולא מבזבזים את הזמן.
חבילת האנליטיקס תתן לכם את כל הידע הדרוש כדי לנתח ולשפר את הפעילות השיווקית שלכם.
החבילה המשולבת כוללת גם את הפרסום וגם את האנליזה, בתוספת בונוס משמעותי ביותר של ליווי בתהליך בניית האסטרטגיה לעסק.
כל הקורסים נמצאים אונליין, ומגיעים בחבילות המותאמות לצרכים של העסק שלכם.
כאשר יצאו קורסים נוספים תחת החבילה שרכשתם – תקבלו גישה לקורסים הללו ללא עלות נוספת.
הנרשמים יצורפו לקבוצת הפייסבוק הסגורה של הקורס, ולקבל תמיכה ומענה לשאלות
בכל פעם שיצא שיעור או קורס חדש תחת החבילה שרכשתם - תקבלו אותו ללא עלות נוספת
בכל חבילה ישנם תיאורי מקרה אמיתיים בהם אפשר לראות איך אני מבצע בזמן אמת את החומר הנלמד
פרסום בגוגל
פרסום בפייסבוק
בניית דפי נחיתה
אוטומציה עם זאפייר
בניית צ’אטבוטים
גוגל אנליטיקס
ובכן, זה נורא פשוט, כי הקורסים הקיימים היום במכללות נועדו להקנות ידע לכל מי שרוצה לדעת, בעוד שהתוכנית שלי נועדה לעזור לבעלי עסקים להביא תוצאות.
תחשבו רגע – מה ההגיון בללמוד קידום אתרים או פרסום כדי להביא תנועה לאתר, אם דף הנחיתה שלכם לא בנוי בצורה שתביא המרות?
מה ההגיון לעשות מחקר מילות מפתח ולכתוב מודעות, אם המסר השיווקי שלכם לא קולע לקהל היעד?
מה ההגיון להריץ קמפיינים, אם אתם לא יודעים לנתח אותם עם אנליטיקס כמו שצריך?
כשתרשמו לתוכנית אתם תגלו שבכל השיעורים אני לא שם דגש רק על ה”מה”, אלא בעיקר על ה”איך” וה-“למה”.
למה להשתמש בתכונה הזו ולא בתכונה השניה, למה לעשות דווקא כך ולא אחרת.
אני מאמין שבלי אסטרטגיה מקיפה אי אפשר להצליח – ואת זה אני מעביר לאורך כל השיעורים.
בקבוצת הפייסבוק הסגורה תוכלו לשאול כל מה שתרצו, ולקבל תשובות מקצועיות שמותאמות לעסק שלכם
בכל פעם שיצא שיעור או קורס חדש תחת החבילה שרכשתם - תקבלו אותו ללא עלות נוספת
בכל חבילה ישנם תיאורי מקרה אמיתיים בהם אפשר לראות איך אני מבצע בזמן אמת את החומר הנלמד
כל השיעורים זמינים עבורכם לצפייה אונליין באיכות 2K (פי 2 מ-HD), בכל שעה ומכל מקום שתרצו
לכל עסק יש דילמות שעולות בזמן אמת, ואתם מוזמנים להעלות אותם בוובינרים שנקיים
כדי להביא תוצאות צריך ראיה הוליסטית, ולכן כללנו קורסים נוספים מעבר לנושאים הטריוויאלים
בהתחלה חשבתי שכדי להביא תוצאות צריך בסך הכל לנהל טוב את הקמפיין, אבל במשך הזמן גיליתי שבלי להסתכל על המכלול ובלי שתהיה אסטרטגיה ברורה – שום קמפיין לא יחזיק מעמד לאורך זמן.
לאורך השנים נתתי שירותי בוטיק ללקוחות גדולים בניהול קמפיינים, אנליזה ואופטימיזציה, אבל בכל פעם שהגיעו אלי לקוחות קטנים או בינוניים – נאלצתי לסרב ולהפנות אותם למישהו אחר.
שלא תבינו לא נכון – הם פרסמו בגוגל, פייסבוק, ולפעמים גם Outbrain ו-Taboola.
היה להם אתר, דף נחיתה, הם אפילו שמו גוגל אנליטיקס באתר.
משהו הרגיש תקוע, והעסק שלהם לא צמח כמו שהם תכננו.
ואז החלטתי לעשות מעשה, ולהשיק תוכנית שלא רק מלמדת את הצד הטכני של הפרסום, אלא נותנת הסתכלות הוליסטית ומלמדת את כל הדברים שבעל עסק צריך לדעת כדי להביא תוצאות.
לקחתי את המערכות המובילות בשיווק דיגיטלי, ויצרתי קורסים מעשיים שיסבירו איך לעבוד עם כל מערכת.
כרגע יש 6 קורסים על הנושאים הפופולאריים ביותר, שהם פרסום בגוגל ופייסבוק, גוגל אנליטיקס ומערכות משלימות כמו זאפייר, Chatfuel, ו-Elementor. חוץ מהם יש עוד 3 קורסים שנמצאים בהכנה, ועוד 14 קורסים שמתוכננים לצאת בשנת 2019 בעזרת ה’.
העקרון שמנחה אותי בכל אחד מהקורסים הוא שהידע צריך להיות הלכה למעשה. אני מראה בלייב איך לעבוד עם המערכת, ולא מדבר על מצגות ועל תיאוריות – רק הדגמה בפועל של הדברים.
בניתי תוכנית ייחודית שנועדה לעזור לבעלי עסקים לבנות אסטרטגיה מנצחת לעסק שלהם.
אסטרטגיה שתגרום לשיווק לעבוד עבור העסק, במקום שהעסק יעבוד בשביל השיווק.
תוכנית בניית האסטרטגיה כוללת מספר משימות שאני נותן, ובסופן הכל מתחבר לכדי אסטרטגיה ברורה ויציבה.