ליקספיקס – גוגל אנליטיקס, גוגל תג מנג'ר ואופטימיזציה

קבלו את הדרך הכי זולה להביא לקוחות חדשים

אם תשאלו אותי מה הדרך הכי זולה להגיע לעוד לקוחות אני אגיד לכם מייד: דיוור ישיר.

ברצינות! במחיר של מודעה בעיתון מקומי אפשר להדפיס כמה אלפי פליירים ולחלק אותם בכמה אלפי בתים ברחבי העיר. לא שווה?

מסתבר שלא תמיד, כיוון שאחוזי ההיענות לדיוור ישיר עומדים בערך על 0.5, וזה במקרה הכי טוב שאפשר להעלות על הדעת. זה אומר שעל כל 10,000 פליירים יתקשרו אליכם 50 איש, וזה עדיין לא אומר שכולם יהפכו להיות לקוחות שלכם.

ובכל זאת, אם תשאלו אותי איך אני מעדיף להגיע ללקוחות חדשים אומר לכם שדיוור ישיר היא אופציה הרבה יותר טובה בעיני משאר האופציות.

אסביר לכם למה:

לשיווק באמצעות דיוור ישיר יש כמה יתרונות:

1. הדיוור הישיר שובר את הבנאליות של המסרים הפרסומיים. במידה ועושים אותו נכון כמובן.

2. אתם מגיעים ישירות ללקוח הפוטנציאלי שלכם מבלי לבזבז כסף על חשיפה למאות אלפי לקוחות שבכלל לא מעניינים אתכם.

3. אפשר לתת ללקוח הרבה יותר מסתם הבטחה שמתנוססת מעל דפי העיתון/האתר/שלט החוצות וכד’

4. ניתן לדעת בדיוק מה אחוזי ההיענות של הקמפיין וכך לבדוק את האפקטיביות של הקופירייטינג.

5. ועוד…

בכל אופן, לא כל דיוור ישיר באמת עושה את העבודה כמו שצריך. אם אתם רוצים להצליח, לא מספיק לשלוח סתם פליירים אלא צריך להשתמש בקצת יצירתיות, כמו שעשתה מגהצה מקומית (כמה מכבסה – רק לגיהוץ) כדי לצרף אליה לקוחות חדשים: המגהצה הדפיסה חולצה מקומטת על נייר, כאשר חלקה העליון מגוהץ וחלק. הנייר פשוט הוכנס מתחת לדלתות הבתים כשרק החלק המקומט נראה לתושבי הבית, וכשהם שלפו את הפלייר הם גילו את המסר שמחכה להם.