ליקספיקס – גוגל אנליטיקס, גוגל תג מנג'ר ואופטימיזציה

מעקב אחר טפסים בגוגל אנליטיקס (הדרך הנכונה)

בוידאו שלפניכם אני אסביר איך לעקוב אחרי טפסים בגוגל אנליטיקס בצורה נכונה.

הדרך הלא נכונה, היא להסתכל על אחוז ההמרה הסטנדרטי בגוגל אנליטיקס, מבלי להתחשב בכך שחלק גדול מהגולשים שלכם בכלל לא רואים את הטופס.

וזה עוד בלי לדבר על אתרים בהם יש מספר רב של טפסים, ואתם רוצים למדוד אחוז המרה של כל טופס וטופס.

מה רע במעקב הנוכחי של גוגל אנליטיקס?

גוגל אנליטיקס מחשב יחס המרה בתור “כמות האנשים שהשלימו את ההמרה ביחס לכמות האנשים שביקרו באתר“, אבל אסור לשכוח שלא כל האנשים שמבקרים באתר באמת רואים את הטופס שלכם, ולכן הנתון הרגיל של “יחס המרה” לא באמת משקף את יחס ההמרה האמיתי של הטופס.

הפתרון שאני הולך להציג מודד את כמות הפעמים שהטופס נשלח, ביחס לכמות הפעמים שהוא הופיע על המסך של הגולש (וכל זה עבור כל טופס בנפרד).

מבטיח שזה ידהים אתכם (ואל תשכחו לשתף)