קורס אנליטיקס

קורס מזורז, שיראה לכם איך להשתמש בגוגל אנליטיקס, כדי להביא עוד לידים ולשלם עליהם פחות

איך להביא עוד לידים בפחות כסף, באמצעות גוגל אנליטיקס

עם יד על הלב – כמה מהגולשים באמת משאירים פרטים באתר שלכם?

אתם משקיעים בפרסום, משלמים מלא כסף לגוגל, פייסבוק, ולמנהל הקמפיינים שלכם, ובסוף הגולשים מגיעים לאתר או לדף הנחיתה ו…יוצאים מבלי להשאיר לכם ליד.

אין יותר מבאס מזה, אה?

אבל למה זה קורה?

למה הם לא משאירים פרטים, אחרי כל ההשקעה המטורפת שעשיתם?

בשביל זה צריך להשתמש בגוגל אנליטיקס.

המערכת שיכולה לעזור לכם להביא עוד לידים – בפחות כסף, ולהפוך את האתר שלכם למכונת לידים משומנת.

תכירו את Google Analytics Lead Secrets, או בקיצור GALS

GALS הוא קורס אנליטיקס שלא קיים בשום מקום אחר.

קורס, שעוזר לכם להביא יותר לידים באמצעות גוגל אנליטיקס.

קורס שעוזר לכם לשלם פחות על כל ליד.

קורס, שיעזור לכם להבין טוב יותר מה הגולשים שלכם עושים באתר, וידריך אתכם בדיוק מה לעשות כדי להגדיל את כמות הלידים.

קורס שמחזיר את השליטה לידיים שלכם.

איך זה בדיוק עובד?

בכל יום א’, תקבלו מייל ובו השיעור של אותו שבוע.

מייל טקסטואלי, שתוכלו לעבור עליו במהירות, מבלי שתצטרכו לצפות בסרטון ארוך ומייגע.

בסוף השיעור, תקבלו משימה ממוקדת אותה תצטרכו לבצע במהלך השבוע.

המשימה תדריך אתכם בדיוק מה לעשות, כדי להפוך את האתר שלכם למכונת לידים טובה יותר.

והכל באמצעות ניתוח מקצועי של דוחות האנליטיקס, אותו תלמדו איך לעשות בעצמכם.

במה זה שונה מקורס רגיל?

כן כן, שיעור טקסטואלי שישלח אליכם במייל בכל שבוע, ובו תלמדו דבר אחד חדש + משימה ממוקדת שתצטרכו לבצע. 

לאנשים עסוקים אין זמן לצפות בסרטון וידאו, ולכן פורמט טקסטואלי יאפשר לכם להבין תיקתק את הפואנטה ולהתקדם הלאה.

אני לא סתם אגיד לכם “הנה הדוח ועכשיו תסתדרו בעצמכם”.

בכל פעם שנדבר על דוח מסוים – אגיד לכם בדיוק על אילו מספרים להסתכל, אילו שאלות עסקיות אתם צריכים לשאול את עצמכם, ומה לעשות כדי לשפר.

אנשים עסוקים רוצים כל הזמן לסיים מטלות. אם תהיה להם אפשרות – הם יצפו בכל תוכן הקורס, וידלגו על העשייה (אני יודע כי גם אני כזה…).

הבעיה היא שאז יוצא שהם לומדים את כל החומר, אבל לא מפנימים בצורה טובה, ולרוב גם לא מיישמים.

ולכן החלטתי לשלוח שיעור אחד בכל שבוע, כאשר בכל שיעור יש מטלה אותה תצטרכו לבצע באנליטיקס שלכם.

בגוגל אנליטיקס יש מלא דוחות ומלא פיצ’רים.

בקורס אני עובר רק על הדברים החשובים, אלו שבאמת יעזרו לכם להבין טוב יותר מה הגולשים שלכם עושים, ואיך לגרום להם להשאיר יותר לידים.

הרבה אנשים חוששים לפספס דברים (FOMO – Fear of Missing Out), ואני עונה להם בצורה פשוטה:

זה לא קורס של “ידע”.

זה קורס שעוזר לכם להוציא תובנות במטרה להביא עוד לידים.

כשמלמדים גוגל אנליטיקס עלולה להיווצר בעיה –

מצד אחד, כדי לראות נתונים צריך לבצע הטמעות.

מצד שני, כדי לבצע הטמעות צריך לדעת תכנות או לפחות תג מנג’ר.

רוב משתמשי האנליטיקס לא רוצים להתלכלך עם החלק הטכני.

ולכן החלטתי, שבקורס המזורז יצורפו סרטוני וידאו קצרים לשיעורים היותר טכנים.

בסרטונים אתן את ההסבר הטכני, אותו תוכלו לשלוח למתכנתים כדי שיבצעו את ההטמעה עבורכם.

משהו כמו: “מתכנת יקר, אנא צפה בסרטון הבא שמסביר איך להטמיע custom dimension. תטמיע לי את זה בשילוב custom metric (גם על זה יש הסבר בסרטון. תסתכל בבקשה)“.

קלי קלות אהה?

כפי שאמרתי, ההסברים הטכנים (אם יהיו) יופיעו בסרטון נפרד, אותו תוכלו לשלוח למתכנת כדי שיבצע זאת עבורכם

מה לומדים בכל שיעור?

נושא השיעור: הכרות עם ה”מאחורי הקלעים” של גוגל אנליטיקס.

מה נלמד: כדי להיות מסוגלים לנתח את הנתונים, צריך להבין בדיוק מה המשמעות שלהם ואיך הם מחושבים.

דמיינו שאני אומר לכם שהעגבניות שקניתם בסופר שוקלים 4 פאונד, אבל אתם רגילים למדוד משקל באמצעות קילוגרמים, ואין לכם מושג איך להמיר בין המשקלים.

זו בדיוק המטרה של השיעור הזה – לגרום לכם להבין בדיוק מה המשמעות של המדדים השונים בגוגל אנליטיקס.

נושא השיעור: איך למנוע מהגולשים לנטוש את האתר (או איך לגרום ליותר גולשים לעשות את מה שאתם רוצים).

מה נלמד: לעזור לכם להתאים את המסר השיווקי למה שהגולשים מחפשים, כדי לענות בצורה טובה יותר על המטרה שלשמה הם נכנסים לאתר.

נושא השיעור: בניית פרסונה שיווקית והכרת המניעים המדוייקים של הגולשים שלכם.

מה נלמד: לאפשר לכם לזהות את הצרכים החבויים של הגולשים, כדי להשפיע עליהם בצורה פסיכולוגית שתניע אותם לפעולה.

נושא השיעור: איך להגדיר goals בגוגל אנליטיקס.

מה נלמד: ללמד אתכם איך להגדיר goals ברמה הטכנית, ולא פחות חשוב מזה – לעזור לכם להוציא תובנות עסקיות חשובות מה-goals אותם מדדתם.

נושא השיעור: מתודולוגיית עבודה אפקטיבית בניתוח דוחות האנליטיקס.

מה נלמד: ללמד אתכם איך מוציאים תובנות מדוחות האנליטיקס בחצי מהזמן.

נושא השיעור: 3 הצעדים לניתוח מהיר של דוחות

מה נלמד: לתת לכם טכניקת עבודה מהירה להוצאת תובנות נכונות מגוגל אנליטיקס, שיעזרו לכם לקבל את ההחלטות הנכונות.

נושא השיעור: הסבר מפורט על דוחות חשובים בקטגוריית Audience.

מה נלמד: להגיש לכם עם כפית ישר לתוך הפה את התובנות שאתם יכולים להוציא מדוחות ה-Audience השונים.

נושא השיעור: הסבר מפורט על דוחות חשובים בקטגוריית Acquisition.

מה נלמד: להגיש לכם עם כפית ישר לתוך הפה את התובנות שאתם יכולים להוציא מדוחות ה-Acquisition השונים.

נושא השיעור: הסבר מפורט על דוחות חשובים בקטגוריית Behavior.

מה נלמד: להגיש לכם עם כפית ישר לתוך הפה את התובנות שאתם יכולים להוציא מדוחות ה-Behavior השונים.

נושא השיעור: הסבר מפורט על דוחות חשובים בקטגוריית Conversions.

מה נלמד: להגיש לכם עם כפית ישר לתוך הפה את התובנות שאתם יכולים להוציא מדוחות ה-Conversions השונים.

נושא השיעור: ניתוח ואופטימיזציה של מקורות התנועה לאתר.

מה נלמד: ללמד אתכם איך גוגל אנליטיקס מודד את מקורות התנועה השונים, ואיך לצמצם את תנועת הדיירקט.

נושא השיעור: שימוש חכם בסגמנטים

מה נלמד: איך להשתמש בסגמנטים בצורה חכמה כדי לשפר את איכות התובנות

נושא השיעור: דוחות מותאמים אישית

מה נלמד: איך לבנות דוחות מותאמים אישית, שיציגו לנו את הנתונים המדוייקים שאנחנו צריכים

נושא השיעור: שימוש במפות חום

מה נלמד: איך להשתמש במפות חום כדי לעשות אופטימיזציה לאתר

נושא השיעור: סיכום והבנת 6 העקרונות לאופטימיזציה

מה נלמד: מעבר זריז על כל מה שלמדנו, ועבודה על 6 העקרונות שחייבים להיות בכל אתר שרוצה להגדיל את כמות הלידים והלקוחות

איך אדע אם הקורס מתאים לי?

איזה מהמשפטים הבאים נכון לגביך?

  • אני רוצה ללמוד איך להביא עוד לידים לעסק שלי
  • אני רוצה ללמוד איך להביא עוד לידים ללקוחות שלי
  • לא טוב לי עם המחיר שאני משלם היום עבור כל ליד. יקר לי מדי
  • אני רוצה להבין טוב יותר את מה שהגולשים שלי עושים באתר
  • אני רוצה שהגולשים שלי ישארו יותר זמן באתר
  • אני רוצה לדעת איפה הכי כדאי לי להשקיע את תקציב הפרסום
  • אני רוצה לדעת מה הכי כדאי לכתוב באתר כדי לגרום לגולשים להמיר
  • אני רוצה לדעת איך להשתמש במפות חום כדי לנתח את פעילות הגולשים

אם ענית "כן" על 3 שאלות או יותר - הקורס מתאים לך בול

אני רוצה עוד לידים בפחות כסף.
תרשום אותי לקורס

ההרשמה מסתיימת בעוד:

ימים
שעות
דקות
שניות

הנה כמה שאלות נפוצות ששאלו אותי

בוודאי. הקורס מתחיל מהיסודות והגדרה מפורטת של כל המונחים שאתם צריכים לדעת כדי להתחיל להשתמש במערכת.

בקורס יש כ-30 שיעורים, שכל אחד מהם אורך 15-30 דקות. כל אחד מהשיעורים יתן לכם ידע מעשי שתוכלו ליישם באופן מיידי, ולכן אין צורך לעבור על כל הקורס כדי להתחיל להשתמש במערכת.

כל שיעור נמשך בין 15-30 דקות, תלוי בנושא הנלמד. יש מספר שיעורים בודדים שנמשכים קצת יותר כדי שיהיה אפשר להקיף נושא ספציפי מכל הכיוונים

נכון להיום יש 29 שיעורים בקורס, אבל בהמשך מתוכננים לצאת שיעורים נוספים, כחלק מהעדכונים של גוגל, ועל פי דרישות הנרשמים.

בוודאי. קודם כל הקורס מעמיק מאוד ולכן גם אם יש לך ידע טוב מאוד – סביר להניח שאצליח לחדש לך הרבה דברים.

דבר שני – יש המון פיצ’רים במערכת שאני לא יודע אם יצא לך להכיר, והקורס ילמד אותך איך להשתמש בהם בצורה מקצועית.

ממש לא. גם המונחים הטכניים מוסברים בצורה מפורטת כדי שכל אחד יוכל להבין.

הקורס מתאים לכל אחד שרוצה להבין סוף סוף מה הגולשים שלו עושים באתר.

הייחודיות של הקורס היא בכך שהוא לא רק מסביר לך על המערכת – אלא גם מלמד אותך איך להוציא מזה תובנות מעשיות לשיפור העסק שלך.

יש היום ביקוש אדיר לאנשים שיודעים לעבוד עם גוגל אנליטיקס כמו שצריך. תחשבו על זה – חברות משקיעות מלא כסף בלהביא גולשים לאתר, אבל אין להן מושג מה הגולשים הללו עושים באתר, ואין להן מושג איך לעבוד עם גוגל אנליטיקס כדי לנתח את זה.

כמה מילים עלי

קוראים לי שוקי מן, ובעשור האחרון אני אחד מהאנשים הבולטים בתחום האנליטיקס בישראל.
במשך השנים עבדתי עם החברות הגדולות במשק ועזרתי להם להפוך את המדידה שלהם למדויקת יותר, אמינה יותר, וכזו שעוזרת לקבל החלטות.

באמצעות הקורסים שלי, הכשרתי למעלה מ-700 אנשי דיגיטל, מהחברות והסוכנויות המובילות בארץ, ולימדתי אותם את סודות האנליטיקס.

את קורס Lead Secrets בניתי בעזרת הידע והנסיון שצברתי עם השנים, וההכרות שלי עם הדרישות המעשיות שעלו מן השטח.

אני מזמין אתכם להצטרף אלי למסע שבו תלמדו, הלכה למעשה, איך להביא עוד לידים בפחות כסף, באמצעות ניתוח חכם של הנתונים בגוגל אנליטיקס.

יותר מ-700 בוגרים עברו את הקורסים שלי

וזה מה שהם מספרים

גלילה לראש העמוד

רוצה ייעוץ חינם?

אשמח לשוחח כדי לעזור לך להחליט ולתת לך פרטים נוספים

דילוג לתוכן