ליקספיקס – גוגל אנליטיקס, גוגל תג מנג'ר ואופטימיזציה

וידאו טיפ: איך לבדוק מובהקות סטטיסטית בגוגל אנליטיקס בקלי קלות

בוידאו הקצרצר שלפניכם אני מסביר איך לבדוק מובהקות סטטיסטית בין 2 מספרים שמופיעים בגוגל אנליטיקס שלכם.

מה הכוונה?

נגיד שיש לכם את מספר הגולשים שצפו במוצר מסוים ואת מספר הגולשים שהוסיפו את המוצר לסל, עם חלוקה לגולשים חדשים מול חוזרים או מובייל מול דסקטופ.

אתם רוצים לבדוק איזה סגמנט “ממיר” יותר, כאשר המרה היא כמובן הוספה לסל (זו הפעולה אותה אתם רוצים שהגולש יבצע כאשר הוא נכנס לעמוד המוצר).

אז במקום להוציא את המספרים לאקסל, לחשב אחוז המרה של כל סגמנט, ואז לבדוק עם מחשבון את המובהקות הסטטיסטית של כל סגמנט, אתם יכולים פשוט להשתמש בתוסף DaVinci Tools עליו כתבתי בעבר, ולחשב את כל הנתונים הללו on the fly.

צפו בסרטון ותראו איך עושים את זה