ליקספיקס – גוגל אנליטיקס, גוגל תג מנג'ר ואופטימיזציה

Google Fiber – המהפכה

אתם חייבים לקרוא את זה, כי אני הולך לספר לכם על המהלכים שישנו את העולם בעשור הקרוב. באמת!

זוכרים את מסך הטלויזיה שאפל רוצים להוציא כבר הרבה שנים? תזכרו, תזכרו אותו טוב, ועכשיו אתם יכולים לשכוח ממנו לתמיד.

גוגל חשפו לפני 4 ימים את Google Fiber ואני מתרגש כמו שלא התרגשתי כבר 8 שנים, מאז שגוגל השיקו את שירות הgmail המהפכני שלה.

למי שלא יודע מה היה בתקופה של ג’ימייל, נזכיר לכם שהוטמייל ויאהו! ספקו כתובות מייל בחינם עם שטח אחסון של 5MB, ואז גוגל צחקו בקול רם והשיקו את gmail שאפשר לכל אחד לאחסן פי 200 (1GB) דואר ועוד מלא פיצ’רים נוספים, כולל חיפוש אפקטיבי מאין כמוהו.

ועכשיו (פם פם פם פם) אחרי שכבר הספקנו לשכוח את המודמים המהירים של 56Kbps וכולנו גולשים היום במהירות של 10Mbps – גוגל צוחקים שוב ומשיקים גרסת בטא מקומית של אינטרנט במהירות 1,000 מגה בייט לשנייה!!!

רגע, זה עוד לא הכל, ס’תכלו איזה אפשרויות גוגל יציעו לנו:

1. אפשרות לקמצנים: אינטרנט במהירות 5Mbps ללא תשלום.

2. אפשרות לגלשנים: אינטרנט במהירות 1Gbps  (אלף מגה בייט לשניה) + שטח אחסון של 1 טרה בייט (1,000GB) בגוגל דרייב ב70$ לחודש.

3. אפשרות לפריקים אמיתיים: בנוסף לחבילה המהירה ולשטח האחסון תקבלו עשרות ערוצי טלויזיה, טאבלט גוגל נקסוס 7 (הרי תצטרכו שלט, לא?), קופסת טלויזיה שתאפשר לכם לראות את כל הסדרות באיכות HD ללא תשלום נוסף, ועוד ועוד…

אתם קולטים מה זה?!

מדובר במהלך גאוני, שלדעתי הולך להעביר את התחרות בכל התחומים הדיגיטליים לשדה קרב אחר לגמרי!

כרגע השירות זמין רק בשני ערים בארה”ב, אבל כשהוא יהיה נגיש לכולם גוגל ישיגו שליטה מלאה על כל הרגלי השימוש הדיגיטליים שלנו בכל מקום אפשרי. זה אומר שגוגל ידעו בדיוק איזה תוכניות טלויזיה מעניינות אותנו (כדי להציג בהם מודעות פרסום כמובן), באיזה אתרים אנחנו גולשים בטאבלט ובסמארטפון, ואפילו איזה מסמכים יש לנו בגוגל-דרייב!

המהלך הזה מדהים בגלל שהוא הולך לשנות את כל הדרך שבה המפרסמים פונים ללקוחות שלהם. הוא יאפשר מיקוד מקסימלי עבור המפרסמים ויזרים לגוגל תקציבי פרסום ענקיים שעד היום הוקצו לפרסום בטלויזיה. מעבר לזה, רוחב הפס העצום יגדיל משמעותית את זמן השימוש באינטרנט של גוגל וכתוצאה מכך גם את הזמן הפוטנציאלי בו אפשר יהיה להציג לנו פרסומות.

לסיכום, כדאי לכם לצפות בסרטון הזה מבית גוגל, שממחיש לנו את המהפכה בצורה הומוריסטית וגאונית.