ליקספיקס – גוגל אנליטיקס, גוגל תג מנג'ר ואופטימיזציה

איך ליצור תוכן איכותי? – פוסט שלישי בסדרה

 פרק 3 – הרעיון הגדול – The BIG idea!

 

אחרי שכתבתי בפוסטים הקודמים למה בכלל חשוב ליצור תוכן איכותי, ואיך מוצאים נושא מעניין (את הגולשים) לכתוב עליו, נעשה זום-אין ונכנס יותר פנימה לעולם כתיבת התוכן. בפוסט הבא נלמד על מספר נקודות:

אוקיי. אז עכשיו, אחרי שמצאנו נושא חם שאנחנו חושבים שאחרים ירצו לקרוא ולשתף, עלינו לחשוב איך להציג את המידע בצורה הטובה והברורה ביותר לקוראים. חשוב לזכור שהסיכוי שאנחנו מחדשים משהו בתחום הזה הוא אפסי, כיוון שבאינטרנט קיים אינסוף מידע ובטוח שמישהו כתב כבר איפשהוא, מתישהוא על הנושא שעליו אנחנו הולכים לכתוב. לכן כשמתיישבים לכתוב את התוכן, עלינו לזכור כל הזמן שעכשיו אנחנו בעצם מביאים לקוראים את נקודת ההסתכלות האישית שלנו על הנושא. האם יש לנו מה להוסיף מהנסיון המקצועי שלנו? אולי דוגמאות שימחישו את הנושא בצורה ברורה יותר? כל דבר מיוחד ומעניין שיעשיר את הנושא המדובר ויתן לקוראים שלנו עוד רווח כזה או אחר יתקבל בברכה.

בואו נגיד שהבלוג שלנו עוסק בבישול, ואחרי שקראנו את הפוסט שמדבר על בחירת הנושא החלטנו לכתוב על “מזונות מומלצים לחורף”. עכשיו נשאלת השאלה: על איזו נקודה מתוך הנושא הרחב הזה כדאי לנו לכתוב? האם ניתן מתכון? האם נציג נתונים תזונתיים על המזונות המומלצים לחורף? האם נראיין מומחה בתחום או שאולי נלך על כיוון אחר?

כדי שנוכל להגיע למודל הנכון ביותר עבורנו, נחלק את הנושא לקריטריונים הבאים:

עכשיו ניתן לכם טיפ לסיום, שיגביר את העניין מסביב לפוסט שלכם ויגרום לאנשים אחרים להפיץ אותו עבורכם: כדאי מאוד לשלב דעות וחוות דעת של מובילי דעה בתחום התוכן שאנחנו יוצרים. אפשר לשלוח אליהם את התוצרת העצמית ולבקש מהם לחוות את דעתם על הנושא. אתם תופתעו לגלות עד כמה הם ישמחו לשתף פעולה ולאחר מכן לשתף את התוכן שלכם (עם קרדיט כמובן) בין כל חבריהם.

זכרו: לכתוב במילים אחרות את מה שמישהו אחר כתב זה רעיון גרוע! אתם חייבים להביא את עצמכם.