ליקספיקס – גוגל אנליטיקס, גוגל תג מנג'ר ואופטימיזציה

אימפקט פרק 6: איך בנינו קבוצת פייסבוק עם קרוב ל-100,000 חברים, ואיך הפכנו אותה למקור הכנסה פסיבי – עם ליאור צברי

ליאור צברי הוא סמנכ”ל אופרציות באנגורה מדיה, ואחד ממקימי קבוצת הפייסבוק סחבוק, שעוזרת לאנשים לטוס בזול.

תפסתי אותו לשיחה בעיצומה של תקופת הקורונה, בזמן שטיסה לחו”ל נשמעת כמו משהו דמיוני שלא בטוח אם יהיה זמין בקרוב, כדי לדבר איתו על איך מקימים קהילה, איך מביאים ערך לחברים בה, ואיך עושים מזה כסף.

לקראת הסוף ליאור סיפר לי על הקבוצה השניה אותה הוא מנהל ביחד עם חברו אופק לוי, SHOOCO, שקמה דווקא בגלל הקורונה וצמחה במהירות ל-25,000 חברים, ולמרות שהרעיון המקורי היה חברתי – דיי מהר הגיעו ההזדמנויות העסקיות.

אם אתם רוצים ללמוד עוד על הקמת קהילות, ואיך אפשר להפוך אותם למקור הכנסה פסיבי – זה הפודקאסט בשבילכם.

האזנה נעימה!

להאזנה ב-iTunes

להאזנה ב-Spotify

להאזנה ב-Google Podcasts