ליקספיקס – גוגל אנליטיקס, גוגל תג מנג'ר ואופטימיזציה

שיווק במקלחת – המקום הטבעי לקידום מכירות

יש כאלה שנוהגים לשיר במקלחת, ויש כאלה שעושים בה את פעילות השיווק שלהם.

מותג הסבונים לוקס חשב על דרך יצירתית ולא יקרה שבעזרתה הוא יוכל להעביר את המסר של המותג: הסבונים שלנו יגרמו לך להרגיש נהדר עם עצמך.

אז איך מעבירים מסר של הרגשה נהדרת בצורה הכי טובה? פשוט גורמים לצרכנים להרגיש נהדר!!

ואיך מצליחים לגרום לצרכנים להרגיש נהדר?

הרי מודעה בעיתון היא לא משהו פיזי שאפשר להרגיש, וגם פרסומת טלויזיה או שילוט חוצות הם לא מוחשיים יותר מדי. חלוקת דוגמיות זה נדוש ויותר מדי בעל אופי שיווקי, אז מה עושים??

רגע, יש לנו רעיון! בואו נפגוש את הצרכנים שלנו בדיוק במקום בו הם אמורים להרגיש את התחושה הנהדרת של הסבונים שלנו – במקלחת!

LUX עשתה הסכם עם מספר בעלי מלונות, שלא רק הציבו את הסבונים של LUX במקלחות, אלא גם הדביקו בהם מדבקות מיוחדות שצובעות את המקלחת בצבעים נהדרים בזמן שהם באות במגע עם מים.

לזה אני קורא שיווק בזמן אמת!

צפו במהלך: