ליקספיקס – גוגל אנליטיקס, גוגל תג מנג'ר ואופטימיזציה

פיצ’רים חדשים באפליקציה של גוגל אדוורדס

גוגל מוסיפים מספר פיצ’רים נחמדים לאפליקציית האדוורדס שלהם.

במרץ האחרון גוגל השיקו את אפליקציית האדוורדס למכשירי אנדרואיד (להורדה לחצו כאן), והיום מגיעים מספר פיצ’רים נחמדים שמתווספים לתכונות הרגילות של האפליקצייה.

מה יש כיום?

עד היום היה ניתן לבחור הרבה מאוד מטריקות ולמדוד באמצעותם את ביצועי הקמפיין, המודעות, האדגרופים ומילות המפתח כמו בממשק הרגיל של אדוורדס, ואז לערוך אותם בהתאם.

מה התווסף לאפליקציה?

מהיום תוכלו לראות באפליקציית האדוורדס גם את היסטוריית התשלומים שלכם, לשנות ולהוסיף אמצעי תשלום, לשנות את מאפייני החיוב שלכם, והכל דרך הממשק הנוח של האנדרואיד:

בנוסף, תוכלו להוסיף עמודות חדשות לדוחות ואפילו לראות גרפים על המטריקות השונות כמו אחוז החשיפות בכל מכשיר, קליקים על פי ימות השבוע ועוד, כאשר ברור שהגרפים יהיו בהתאם למטריקה אותה בחרתם.

אם תבחרו clicks תוכלו לצפות במידע על קליקים, אם תבחרו CTR תוכלו לצפות במידע על CTR וכן הלאה:

בסוף יוני גם פייסבוק הוציאו את האפליקציה שלהם לניהול מודעות דרך הנייד ואני חייב להודות שמדובר בהצלת נפשות של ממש, מכיוון שאפשר ממש לשנות שם את הבידים, הטרגוטים ואפילו לערוך שם מודעות (בניגוד לאפליקציה של אדוורדס).

כמובן שאי אפשר לנהל קמפיינים דרך האפליקציות הללו, אבל למקרים שהלקוח מתקשר אליכם ואתם חייבים לפתור דברים בדחיפות הן יכולות להיות מועילות ביותר.