ליקספיקס – גוגל אנליטיקס, גוגל תג מנג'ר ואופטימיזציה

כל מה שחדש בפרסום בגוגל אדוורדס, גוגל אנליטיקס, וגוגל תג מנג׳ר

אם אתם חדשים פה, אז רק רציתי לספר לכם שפה תוכלו למצוא את הפוסטים הכי מעמיקים שקיימים בארץ בנושא פרסום בגוגל אדוורדס, גוגל אנליטיקס וגוגל תג מנג׳ר.

כמה מילים אישיות לפתיחה (כולל סקופ – למה אני כל כך אוהב את התחום הזה):

טוב, אז אני שוקי, בן 29 וקצת, נשוי + 3 וגר במרכז הארץ.

מאז שאני זוכר את עצמי (רמז – משהו כמו גיל 5) אני אוהב להתעסק במחשבים. בכיתה ה׳ התחלתי ללמוד שפות תכנות (Qbasic, C++, Java Script ועוד) והתאהבתי בכל מה שקשור לדברים המורכבים של המחשב. כל הלוגיקה שמאחורי שפות התכנות (ובכלל דברים שעובדים בצורה לוגית וטכנית) תמיד עניינו אותי, ואולי זאת העובדה שבגיל ההתבגרות עבדתי בחנות אופניים והכרתי לעומק כל קפיץ שקיים בכל סוג אופניים שהוא.

בשלב מסוים החלטתי לעשות תואר ראשון בעבודה סוציאלית, מכיוון שלא רציתי שכל חיי יעברו בישיבה מול מחשב וספירת דולרים. רציתי לעשות משהו משמעותי באמת.

כחצי שנה לפני סיום התואר התקבלתי לעבודה במרכז הגמילה ״רטורנו״ בתור מדריך אופניים טיפולי, ועבדתי הרבה עם בני נוער מדהימים (ומכורים). בגלל כל ההתנגדויות שלהם לטיפול הייתי צריך לעשות מעקפים ולהשתמש באופניים ובספורט באופן כללי בתור כלי להחדרת המסרים הטיפוליים שרציתי להעביר להם.

מכיוון שהעבודה הטיפולית לא השביעה אותי, התברגתי לתפקיד שיווקי ברטורנו (כן, יש הרבה שיווק גם בעמותות) ועם הזמן דרישות התפקיד גדלו וגדלו עד שזה הפך להיות העיסוק העיקרי שלי על חשבון העיסוק הטיפולי.

בשלב מסוים התחלתי ללמוד תואר שני במנהל עסקים באוניברסיטת אריאל (״מכללה״ בזמנו) עם דגש על שיווק ופרסום, כי חשבתי שזה יעזור לי לפתח את המיומנויות שלי בתחום ויעזור לי להתקדם בתפקיד, אבל כמה חודשים אחרי תחילת הלימודים הבנתי 2 דברים:

1. אני רוצה לעסוק בשיווק באינטרנט ולא בשיווק רגיל.

2. תואר שני במנהל עסקים לא יעזור לי להתפתח בתחום הזה.

3. תואר שני במנהל עסקים זה בזבוז זמן…

אחרי תקופה ארוכה בתפקיד סמנכ״ל השיווק ברטורנו ותוך כדי הלימודים לתואר השני, פרשתי לטובת הקמת העסק הפרטי שלי, בועות, שמספק שירותים בתחומים השונים של השיווק באינטרנט ללקוחות בינוניים וגדולים.

התחומים העיקריים שבהם אני נותן שירות ללקוחות שלי הם גוגל אדוורדס, גוגל אנליטיקס, פרסום ביוטיוב ופייסבוק, וכמובן כל מה שמסביב ודרוש להצלחת הקמפיינים (דפי נחיתה, וורדפרס etc.), אבל מכיוון שזה פוסט אישי ולא פוסט שיווקי אני אשאיר אתכם לברר פרטים נוספים על השירותים שלי ברחבי האתר 😉

מה אני אוהב בתחום הזה?

קודם כל אני אוהב את הקצב של התחום, את המהירות, החדשנות ואת העובדה שבלי 15 טאבים בדפדפן אני לא יכול להתחיל את היום.

דבר שני, כמו שאמרתי קודם אני מאוד את העובדה שבתחום הזה יש המון לוגיקה, המון ראיה של מקרו ויחד עם זאת גם ראיה של הפרטים הטכניים והנקודתיים שבלעדיהם אי אפשר להצליח.

אני חושב שהרצון שלי להכיר וללמוד לעומק כל מה שאני עוסק בו, גורמים לי להכיר את המערכת של אדוורדס, אנליטיקס וגוגל תג מנג׳ר הרבה יותר טוב מהרבה אנשים אחרים. אלו כלים עוצמתיים שדורשים הרבה לוגיקה, טכניקה ויצירתיות ואני פשוט אוהב את זה.

מה אני אוהב בכלל?

את הכל. את העובדה שאני חי ובריא ברוך ה׳ (לא ברור מאליו בכלל!), את זה שיש לי אשה מדהימה, ילדים מקסימים, מקצוע שאני אוהב, את הרכיבות על האופניים בבקרים בכבישי לטרון/נחשון/שמשון/נשרים/בן שמן/בית שמש ועוד הרבה דברים שקורים לי ביום יום.

מחרפן אותי ש…

רוב בני האדם (אני לפחות) משקיעים את המאמצים שלהם בדברים הלא נכונים. בסופו של דבר כולנו נלך מהעולם בגיל 120, והדברים שילכו איתנו לקבר זה לא הכסף, הכבוד, הרכב החדיש או הסטארטאפ המצליח שהקמנו (ובהם השקענו את רוב חיינו), אלא דווקא המשפחה, הילדים והאנשים שעזרנו להם לפעמים ולא מספיק.

מאחל לכולנו חיים מאושרים, ואם אתם רוצים לדבר איתי אתם יכולים לשלוח מייל ל: shuki (at) booot dot co.il או פשוט ליצור איתי קשר כאן.

שלכם,

שוקי