ליקספיקס – גוגל אנליטיקס, גוגל תג מנג'ר ואופטימיזציה

כך תשפרו את יחס ההמרה של דף נחיתה בתוך דקה

כיוון שאני מתעסק הרבה עם דפי נחיתה, מצאתי לפני כמה ימים מחקר מרתק בתחום דפי הנחיתה ואני רוצה לספר לכם עליו.

המחקר הזה מראה על כלי פשוט שהומצא לפני 30 שנה, אבל למרות שהוא פשוט הוא מדהים ביעילותו והוא זה שיכול להכפיל את יחס ההמרה של דף הנחיתה שלכם ולהביא לכם פי 2 קונים.

לכלי קוראים… פ פ פ פ פם:

סרטון וידאו!

כן כן קראתם נכון, זאת לא אשלייה אופטית וגם לא פטה-מורגנה – סרטון וידאו פשוט שתשלבו בדף נחיתה יכול להביא לכם 200% יותר לקוחות!

נכון שהייתם רוצים שזה יקרה גם לכם?

נכון!

וזאת בדיוק הסיבה שאני משתף אותכם בדרכים האפקטיביות ביותר לשילוב וידאו בדף הנחיתה של המוצר שלכם.

אבל רגע, למקרה שאתם לא משוכנעים בפוטנציאל ההשקעה בוידאו דרך האינטרנט- ההקדמה הזאת עבורכם:

נתחיל מזה שהצפיה בוידאו דרך האינטרנט גדלה בשנים האחרונות בצורה אקספוננציאלית. בכל שניה מועלים ליוטיוב 72 שעות של וידאו, לעומת 48 שעות שהועלו לפני 3 שנים. 85% מהאזרחים בארה”ב צופים בוידאו דרך האינטרנט ועומדים על ממוצע צפיה של 21.8 שעות בחודש, כאשר הנתון הזה הוא פי 2 מזמן הצפיה הממוצע שהיה ב-2010.

אין צל של ספק שתחום הוידאו יהיה הלהיט של הדור הבא באינטרנט, ועצם העובדה שגוגל הכריזו לפני שבוע וחצי על Google Fiber מראה על הפוטנציאל העצום שהם רואים בפלטפורמה הזאת, וזה עוד בלי להתייחס לעובדה שיוטיוב נקנה על ידי גוגל בסכום של מיליארד דולר לפני כמה שנים.

בקיצור – תשקיעו בוידאו.

ועכשיו נסביר למה המחקר אומר שכדאי לשלב וידאו בדף הנחיתה של המוצר שלכם?

מסיבה פשוטה: גולשים שצפו בוידאו שמתאר את המוצר קנו ב85% יותר מאשר הגולשים שצפו במוצר ללא תיאור וידאו. ואם זה לא מספיק – שיעור ההחזרות בקרב הקונים שצפו קודם בוידאו היה נמוך משמעותית משיעור ההחזרות אצל אלו שלא צפו בוידאו לפני הקניה.

אוקיי, השתכנענו, עכשיו ספר לנו איך ממקסמים את האפקטיביות של הוידאו כדי להגיע ליחס ההמרה הכי גבוה שאפשר:

1. גודל: אם הכנסתם לוידאו לחצני קריאה לפעולה (CTA) תדאגו שהם מספיק גדולים. לחצן קטן לא יבלוט מספיק וגם אי אפשר להכניס בו תמונה משכנעת שגם נראית טוב. מיותר לציין שגם הוידאו צריך להיות מוטמע בגודל שאפשר לראות כמו שצריך בלי להשתמש בזכוכית מגדלת.

2. מיקום הוידאו: שימו את הוידאו בראש העמוד ואל תאלצו את הגולש לגלול למטה כדי להגיע אליו. סרטונים ששולבו בחלק העליון של העמוד נצפו פי 1.5 מאשר סרטונים שמוקמו בחלקים התחתונים יותר.

3. מיקוד: כשאתם מזמינים את הגולש להקליק כדי לצפות בוידאו – עדיף שתכתבו “לצפייה בוידאו לחץ כאן” מאשר סתם “וידאו”.

4. יותר זה פחות: בדיוק כמו שציינתי במדריך שכתבתי על איך לבנות דף נחיתה, ככל שתשימו יותר אלמנטים בדף ככה המשתמשים יברחו ממנו יותר מהר בלי ללחוץ על כלום. מצד שני – ככל שתשימו פחות אלמנטים ככה תקבלו יותר תשומת לב וגם יותר לקוחות…

אגב, אם אתם רוצים תוכנה מעולה להקלטת וידאו תחפשו את Camtasia. היא אמנם עולה 300$ אבל כדאי לכם לנסות את הגרסא הנסיונית שלה. אני בטוח שתתלהבו.

עד כאן לבינתיים,

אני הולך להכין וידאו לאיזה דף נחיתה