אודות קורס גוגל אנליטיקס A-Z:
לא משנה אם אתם רוצים להכנס לתחום האנליטיקס באופן כללי או להתמקצע בגוגל אנליטיקס באופן ספציפי, הקורס Google Analytics A-Z במכללת All Things Data מיועד בדיוק עבורכם.
הקורס יתחיל עם הכרה והבנה מעמיקה של הדוחות והמדדים הבסיסיים הקיימים בגוגל אנליטיקס, במטרה להבין איך אפשר להוציא מהם תובנות עסקיות משמעותיות ולא רק מספרים חסרי תועלת.
לאחר מכן נלך ונתעמק באפשרויות המתקדמות יותר שקיימות במערכת, נלמד איך לזקק את הדטא ולהפוך אותו לרלוונטי עבור הארגון שלנו באופן ספציפי, ונבין איך להשתמש בפיצ’רים המתקדמים יותר, כמו למשל ,measurement protocol, advanced segments enhanced ecommerce ועוד, כדי לבצע מניפולציה על הדטא באופן שיעזור לנו לענות על השאלות העסקיות שלנו בצורה טובה יותר.
כדי להעשיר את הידע וללמוד על שיטות עבודה נוספות בתחום הדטא, נשמע הרצאות העשרה ממומחים בעלי שם עולמי בתחומי הביג דטא, emotional optimization, אופטימיזציה של שטחי פרסום, אפליקציות ועוד.
למי כדאי להרשם:
• אנשי SEO שרוצים לקחת את יכולות הקידום שלהם צעד קדימה.
• מנהלי מדיה חברתית שרוצים להביא ערך גבוה יותר ללקוחות שלכם.
• ווב אנליסטים שרוצים להכיר את גוגל אנליטיקס לעומק.
• מנהלי קמפיינים PPC בכל פלטפורמה אפשרית, שרוצים לשפר באופן משמעותי את יכולות האופטימיזציה שלהם.
• מנהלי שיווק ודיגיטל שרוצים לדעת איך להוציא יותר מהעובדים שלהם.
• מתכנתים שרוצים להבין בצורה טובה יותר את אנשי הדיגיטל והאנליסטים בחברה.
• ובכלל כל מי שרוצה לדעת איך לעבוד בצורה טובה יותר עם גוגל אנליטיקס
עם מה יוצאים בסוף קורס גוגל אנליטיקס A-Z:
בסוף הקורס תצאו עם מיומנויות שיאפשרו לכם להוציא תובנות עסקיות משמעותיות מהדטא שאתם רואים בגוגל אנליטיקס.
בין היתר תדעו:
• איך להביא עוד “לוויתנים” (הגולשים שמשאירים הרבה כסף בקופה).
• איך לשפר את ה-SEO של האתר באמצעות גוגל אנליטיקס.
• איך לעקוב אחרי התנהגות הגולשים באתר, על מנת למצוא את הכשלים שפוגעים בהמרות.
• איך לבנות פרסונות מדוייקות על סמך הדטא, ולהתאים את חווית המשתמש באתר לצורת ההתנהגות שלהם.
• איך לשפר את מערך פעילות ה-PPC והשילוב שלו עם ערוצי תנועה אחרים.
• איך להגדיל את המכירות באתרי איקומרס.
• איך להסתכל על התמונה הכללית ולהוציא תובנות עסקיות לכל אחת מרמות ההנהלה בארגון.
• איך להציג את הדוחות והנתונים בצורה שתניע את האנשים הרלוונטים לפעולה מיידית.
• איך להגדיל את כמות הלידים בדפי נחיתה.
• איך למדוד ולשפר את ה-ROI של ערוצי הסושיאל מדיה.
• איך לשאול את השאלות הנכונות ולא רק “כמה גולשים היו אתמול באתר”.
• איך לסנן את המידע הלא רלוונטי באמצעות סגמנטציה מתקדמת.
• איך להתייחס להמרות הנמשכות על פני ערוצים שונים, ואיך לעשות attribution בצורה מקצועית.
• איך להשתמש במעקב אופליין על מנת למדוד אינטראקציות של גולשים המתבצעות מחוץ לאתר.
• איך לבצע A/B Testing בלי לבזבז את הזמן על ניסויים שלא מביאים תוצאות.
• איך למדוד את מעורבות הגולשים (engagement) עם התוכן של האתר.
• איך להתמודד עם בעיות סאב דומיין, תנועה דיירקט ותנועה פנימית של עובדי החברה.
• ועוד…
לקבלת הסילבוס המפורט מלאו פרטים:
4 סיבות שבגללן כדאי לכם להרשם דווקא עכשיו:
1. הזמן שלכם שווה הרבה כסף – אל תבזבזו אותו על למידה באמצעות ניסוי וטעייה.
2. בקורס תלמדו טכניקות חדשות שיקדמו את הרמה המקצועית שלכם בעבודה, ויעזרו לכם להביא value גבוה יותר למנהלים שלכם ולארגון כולו.
3. לא משנה מאיזה רקע אתם מגיעים – בקורס תלמדו לבצע אופטימיזציה לטראפיק באתר שלכם, לשפר את ההמרות ולהכניס יותר כסף.
4. בכל יום ללא אופטימיזציה אתם מבזבזים המון כסף על גולשים שמגיעים לאתר, ופשוט לא ממירים. לא חבל על הכסף שעולה לכם להביא את הגולשים הללו?
הרשמו עכשיו והבטיחו מקומכם!