אופטימיזציה לאתרי איקומרס

ההבדל בין אתר איקומרס שמוכר לבין אתר איקומרס שמוכרמצויןהוא נורא פשוטאתר שמוכר מצוין פשוט עושה עבודת אופטימיזציה טובה יותר.

לאתרי איקומרס יש מטרה אחת, והיא למכור כמה שיותרשיטת האופטימיזציה הייחודית שלנו לאתרי איקומרס מתייחסת לכל החלקים המרכזיים של תהליך הקנייה, והיא פותחה מתוך מטרה לאתר ולנטרל את המכשולים שעלולים למנוע מהגולשים שלכם להשלים את הרכישה.

מה כולל השירות?

מבנה, UX ועיצוב

המבנה וחווית המשתמש של חנות האיקומרס שלכם יעזרו לכם להציג את המוצרים השונים בצורה יותר מושכת, ויגרמו לגולש להרגיש שהוא הגיע למקום הנכון ביותר עבורו. אנחנו נתכנן את המבנה של האתר בצורה שתקל על הגולשים לרכוש באתר שלכם.

אופטימיזציה לפאנל הרכישה

משפך הרכישה של הגולשים מתחיל באינטרקציה הראשונה שלהם עם האתר וממשיך גם אחרי שהם מסיימים את הרכישה. אנחנו נבנה עבורכם חווית רכישה ידידותית שתגרום לגולשים שלכם להנות מכל התהליך, באופן כזה שיגרום להם ממש לרצות לחזור ולקנות מכם.

אמון, זה שם המשחק

האמון שהגולשים נותנים באתר הוא הדבר שמפריד בסוף בין רכישה לנטישה. כאשר הגולשים ירגישו מספיק בטוחים לקנות מכם, הם יוכלו לקנות ללא כל חשש, מה שיגדיל את יחס ההמרה שלכםאנחנו נדריך אתכם איך לחזק את האמון הזה!

המסר הנכון, בזמן הנכון

בניגוד למה שכולם חושבים, המסר השיווקי שלכם לא צריך להתמקד בעד כמה המוצר שלנו מדהים”, אלא באיך הלקוחות שלכם ירגישו מדהימים לאחר שישתמשו במוצר שלכם. אנחנו נעזור לכם לנסח את המסר הזה מה שיקפיץ את יחס ההמרה שלכם באופן משמעותי.

ניתוח ו-A/B Testing

בעזרת ניסוח השערות למבחני A/B אפקטיביים, נשפר לכם את יחס ההמרה בצורה מדעית ולא רק על סמך תחושות בטן.

צרו איתנו קשר עוד היום ותראו איך יחס ההמרה באתר שלכם משתפר באופן משמעותי!