ליקספיקס – גוגל אנליטיקס, גוגל תג מנג'ר ואופטימיזציה
  • גוגל אנליטיקס 4 – התחילו כאן
  • בלוג אנליטיקס
  • השירותים שלנו
    • ניהול קמפיינים
    • מומחה גוגל אנליטיקס
    • גוגל תג מנג’ר
    • אופטימיזציה לדפי נחיתה
    • אופטימיזציה לאתרי איקומרס
    • אופטימיזציה למובייל
  • קורסים
    • *חדש* קורס גוגל אנליטיקס 4
    • קורס תג מנג’ר אונליין
    • קורס פרסום בגוגל ופייסבוק
  • המומלצים
  • צרו קשר
  • גוגל אנליטיקס 4 – התחילו כאן
  • בלוג אנליטיקס
  • השירותים שלנו
    • ניהול קמפיינים
    • מומחה גוגל אנליטיקס
    • גוגל תג מנג’ר
    • אופטימיזציה לדפי נחיתה
    • אופטימיזציה לאתרי איקומרס
    • אופטימיזציה למובייל
  • קורסים
    • *חדש* קורס גוגל אנליטיקס 4
    • קורס תג מנג’ר אונליין
    • קורס פרסום בגוגל ופייסבוק
  • המומלצים
  • צרו קשר
ליקספיקס – גוגל אנליטיקס, גוגל תג מנג'ר ואופטימיזציה
  • גוגל אנליטיקס 4 – התחילו כאן
  • בלוג אנליטיקס
  • השירותים שלנו
    • ניהול קמפיינים
    • מומחה גוגל אנליטיקס
    • גוגל תג מנג’ר
    • אופטימיזציה לדפי נחיתה
    • אופטימיזציה לאתרי איקומרס
    • אופטימיזציה למובייל
  • קורסים
    • *חדש* קורס גוגל אנליטיקס 4
    • קורס תג מנג’ר אונליין
    • קורס פרסום בגוגל ופייסבוק
  • המומלצים
  • צרו קשר
  • גוגל אנליטיקס 4 – התחילו כאן
  • בלוג אנליטיקס
  • השירותים שלנו
    • ניהול קמפיינים
    • מומחה גוגל אנליטיקס
    • גוגל תג מנג’ר
    • אופטימיזציה לדפי נחיתה
    • אופטימיזציה לאתרי איקומרס
    • אופטימיזציה למובייל
  • קורסים
    • *חדש* קורס גוגל אנליטיקס 4
    • קורס תג מנג’ר אונליין
    • קורס פרסום בגוגל ופייסבוק
  • המומלצים
  • צרו קשר
איך לכתוב כותרת משכנעת ומניעה לפעולה
עמוד הבית » אופטימיזציה » איך לכתוב כותרת משכנעת ומניעה לפעולה

איך לכתוב כותרת משכנעת ומניעה לפעולה

אין תגובות שוקי מן

קראתי עכשיו פוסט מעניין שמסביר איך ליצור USP – Unique Value Proposition.

לא אסכם פה את כל הפוסט, אבל אני כן רוצה להביא נקודה חשובה שהוא העלה ולצערי רוב המפרסמים שאני מכיר נופלים בה:

הנקודה היא שההצעה השיווקית שלנו צריכה להיות כמה שיותר מפורטת והכי חשוב – ניתנת לבדיקה.

למשל:

משפט כמו ״המוצר שלנו יחסוך לך כסף״ נשמע הרבה פחות אמין מאשר ״בעזרת ביצוע ABC תוכל לחסוך כ100 שקל לחודש בחשבון הטלפון שלך״.

או: ״שואב האבק הטוב בעולם״ נשמע הרבה פחות משכנע מאשר ״שואב האבק שינקה לכם את הבית בתוך 30 דקות בלי מאמץ״.

הרבה חברות ודפי נחיתה חושבים שאם יכתבו שהמוצר הכי זול/הכי טוב/הכי איכותי/הכי ______ (השלימו את החסר) – יצליחו לשכנע את הגולש שאכן זה המצב אבל זה ממש לא ככה.

תחשבו על הפעם האחרונה שהגיע אליכם איש מכירות שהבטיח לכם שהמוצר שלו ״ישנה לכם את החיים״. האם זה גרם לכם לסמוך עליו?

אני חושב שלא.

בדיוק להיפך – זה רק פגע באמינות שלו.

דוגמא נוספת אפשר לראות כשמחפשים ביטוח רכב בגוגל: AIG מבטיחים עד 30% הנחה ולעומתם חברות אחרות מבטיחים את ״המחיר הכי זול בישראל״ – מי נראה לכם יותר אמין?

good unique value propositionbad unique value proposition

ברור שAIG, וזה לא רק בגלל המיתוג שהם עושים לעומת חברות הרכב הקטנות.

(גם העובדה שהמודעה של AIG נמצאת במקום גבוה יותר זה לא רק בגלל שהם משלמים יותר, אלא גם ובעיקר בגלל שהגולשים יותר מאמינים למודעה הזו ולכן מקליקים עליה יותר, ובסופו של דבר לאחוז ההקלקה יש יותר השפעה מאשר לbid).

בקיצור – תחשבו איך אתם יכולים להוכיח בצורה מדידה שהמוצר שלכם באמת טוב ושווה את זה, ואת המשפט הזה תשימו בכותרת.

פורסם ב: אופטימיזציה תגיות: Unique Value Proposition, USP, קופירייטינג
« הקודם
הבא »

אודות שוקי מן


להציג את כל הפוסטים של שוקי מן

השארת תגובה

ביטול

חיפוש
© כל הזכויות שמורות LIXFIX - Conversion Optimization
גלילה לראש העמוד

קורס אנליטיקס 4 מתנה!

קורס מבוא חינמי שיתן לך את הרקע הדרוש לקראת המעבר לגוגל אנליטיקס 4

ga4 intro comp
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות Accessibility Tools

Accessibility Tools

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • שחור לבןשחור לבן
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות נמוכהניגודיות נמוכה
  • רקערקע
  • קישוריםקישורים
  • פונטיםפונטים
  • איפוס איפוס