ליקספיקס – גוגל אנליטיקס, גוגל תג מנג'ר ואופטימיזציה
  • גוגל אנליטיקס 4 – התחילו כאן
  • בלוג אנליטיקס
  • השירותים שלנו
    • ניהול קמפיינים
    • מומחה גוגל אנליטיקס
    • גוגל תג מנג’ר
    • אופטימיזציה לדפי נחיתה
    • אופטימיזציה לאתרי איקומרס
    • אופטימיזציה למובייל
  • קורסים
    • *חדש* קורס גוגל אנליטיקס 4
    • קורס תג מנג’ר אונליין
    • קורס פרסום בגוגל ופייסבוק
  • המומלצים
  • צרו קשר
  • גוגל אנליטיקס 4 – התחילו כאן
  • בלוג אנליטיקס
  • השירותים שלנו
    • ניהול קמפיינים
    • מומחה גוגל אנליטיקס
    • גוגל תג מנג’ר
    • אופטימיזציה לדפי נחיתה
    • אופטימיזציה לאתרי איקומרס
    • אופטימיזציה למובייל
  • קורסים
    • *חדש* קורס גוגל אנליטיקס 4
    • קורס תג מנג’ר אונליין
    • קורס פרסום בגוגל ופייסבוק
  • המומלצים
  • צרו קשר
ליקספיקס – גוגל אנליטיקס, גוגל תג מנג'ר ואופטימיזציה
  • גוגל אנליטיקס 4 – התחילו כאן
  • בלוג אנליטיקס
  • השירותים שלנו
    • ניהול קמפיינים
    • מומחה גוגל אנליטיקס
    • גוגל תג מנג’ר
    • אופטימיזציה לדפי נחיתה
    • אופטימיזציה לאתרי איקומרס
    • אופטימיזציה למובייל
  • קורסים
    • *חדש* קורס גוגל אנליטיקס 4
    • קורס תג מנג’ר אונליין
    • קורס פרסום בגוגל ופייסבוק
  • המומלצים
  • צרו קשר
  • גוגל אנליטיקס 4 – התחילו כאן
  • בלוג אנליטיקס
  • השירותים שלנו
    • ניהול קמפיינים
    • מומחה גוגל אנליטיקס
    • גוגל תג מנג’ר
    • אופטימיזציה לדפי נחיתה
    • אופטימיזציה לאתרי איקומרס
    • אופטימיזציה למובייל
  • קורסים
    • *חדש* קורס גוגל אנליטיקס 4
    • קורס תג מנג’ר אונליין
    • קורס פרסום בגוגל ופייסבוק
  • המומלצים
  • צרו קשר
השפעה שיווקית בעזרת שימוש בדיסוננס קוגנטיבי
עמוד הבית » שיווק גרילה » השפעה שיווקית בעזרת שימוש בדיסוננס קוגנטיבי

השפעה שיווקית בעזרת שימוש בדיסוננס קוגנטיבי

תגובה אחת שוקי מן

anti smoking guerilla marketing

כבר הרבה זמן לא ראיתי קמפיין גרילה כל כך יצירתי, כל כך מתוחכם, כל כך זול וכל כך מעביר את המסר.

אחד מארגוני הבריאות בתאילנד רצה לצמצם את תופעת העישון, אבל כמו שאתם בטח יודעים – שלטי חוצות ואזהרות על סיגריות זה לא ממש מה שגורם לאנשים להפסיק לעשן…

אז בשיתוף פעולה עם סוכנות הפרסום Ogilvy של תאילנד הועלה רעיון יצירתי במיוחד –

פעילות שיווק גרילה של ילדים מעשנים!

לרחוב נשלחו ילדים בני 10 שהסתובבו בין המבוגרים המעשנים וביקשו מהם אש לסיגריה. כמובן שכל אדם שניחן במנת משכל כלשהיא סירב להביא להם אש, ובמקום זה התחיל להטיף להם על הסכנות שבעישון.

מיד עם סיום ההטפה הוציאו הילדים ברושור מהכיס, והזמינו את המבוגרים להתחיל בטיפול להפסקת העישון.

התוצאות היו מפתיעות, אבל לפני שתצפו בסרטון אני רוצה להרחיב קצת על הטכניקה שבה השתמשו המשוקים להעביר את המסר: דיסוננס קוגנטיבי.

דיסוננס קוגנטיבי ב-21 מילים זה “פער בין האמונה של האדם לבין המציאות, מה שיוצר צורך לשנות את האמונה או לשנות את המציאות כדי לסגור את הפער”.

השימוש בדיסוננס קוגנטיבי יוצר השפעה עקיפה על האדם, ובדרך כלל היא גם מעבירה את המסר בצורה יותר חזקה ועוצמתית כיוון שבסופו של דבר האדם הוא זה שמעביר לעצמו את המסר, ולא איש השיווק.

במקרה שלנו, כיוון שהמבוגרים הטיפו לילדים נגד העישון אבל הם בעצמם כן עישנו – זה יצר אצלם דיסוננס ונוצר אצלם צורך חזק לגשר על הדיסוננס הזה.

עכשיו אתם יכולים לראות את הסרטון שמסכם את המהלך. תודו שזה גאוני!

פורסם ב: שיווק גרילה תגיות: guerilla marketing, יצירתיות, פעילות גרילה, קמפיין, קריאייטיב, שיווק גרילה, שיווק ויראלי
« הקודם
הבא »

אודות שוקי מן


להציג את כל הפוסטים של שוקי מן

תגובה אחת

  1. ☛ דף נחיתה |גלו את 6 סודות השכנוע של רוברט צ'אלדיני | בועות☚ 19/02/2013 בשעה 23:05 הגב

    […] כאלו שקוראים לזה “דיסוננס קוגנטיבי“, והרבה מאוד מתורות השיווק מבוססות על הכלל […]

השארת תגובה

ביטול

חיפוש
© כל הזכויות שמורות LIXFIX - Conversion Optimization
גלילה לראש העמוד

קורס אנליטיקס 4 מתנה!

קורס מבוא חינמי שיתן לך את הרקע הדרוש לקראת המעבר לגוגל אנליטיקס 4

ga4 intro comp
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות Accessibility Tools

Accessibility Tools

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • שחור לבןשחור לבן
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות נמוכהניגודיות נמוכה
  • רקערקע
  • קישוריםקישורים
  • פונטיםפונטים
  • איפוס איפוס