שיפור יחס המרה. נקודה.

ליקספיקס מתמחה בשיפור יחס המרה.

רוצים לשפר תוצאות באדוורדס?

להביא עוד המרות מפייסבוק?

לשפר את יחס ההמרה באתר?

דברו איתנו!


LIXFIX – גוגל אנליטיקס, תג מנג'ר ושיפור יחסי המרה


ליקספיקס היא סוכנות בוטיק המתמחה בגוגל אנליטיקס, גוגל תג מנג'ר ושיפור יחסי המרה.

ברשותינו נסיון רב בהטמעות מורכבות של גוגל אנליטיקס וגוגל תג מנג'ר – החל מאתרי איקומרס, פאבלישרים, מערכות SaaS, אתרי לידים, פורקס/בינארי ועוד.

מדי שנה אנחנו מארגנים את כנס האנליטיקס השנתי – All Things DATA, ואנחנו המקימים של המכללה המובילה בישראל ללימוד מקצועות הדטא – All Things DATA College, אליה נרשמים מאות סטודנטים בשנה במטרה ללמוד איך להיות טובים יותר בגוגל אנליטיקס, תג מנג'ר, שיפור יחסי המרה ומקצועות נוספים.

הודות לגישה הייחודית שלנו אנחנו מגיעים ל-95% הצלחה בשיפור יחס ההמרה של הלקוחות שלנו. פנו אלינו ותראו איך נוכל לעזור גם לכם!


השירותים שאנחנו מציעים:


חלק מהלקוחות שלנו:

UpStep
מלונות רימונים
Wisdo
ZoneAlarm
Osem
Menora
Markets
HackerU
Haaretz
Golan Telecom
Fattal
EZWay
CoolaData

איך התהליך עובד?

בניית אסטרטגיה ותוכנית מדידה

הצעד הראשון בתהליך אופטימיזציה הוא ניתוח העסק, קהל היעד ושוק המטרה שלכם. לאחר מכן נבנה תוכנית מדידה אסטרטגית שתכלול מטרות, יעדים ו-actionable KPIs שיעזרו לכם לקבל את ההחלטות הנכונות מהנתונים.

הטמעה, והעלאת היפוטזות לטסטים

בשלב השני ניגש לתהליך היישום, שכולל הטמעה נכונה של הקודים עם גוגל תג מנג’ר, תיקון שגיאות מדידה בגוגל אנליטיקס, והעלאת היפוטזות ראשוניות לגבי ה”נזילות” שפוגעות ביחס ההמרה שלכם.

טסטים, יישום ובדיקות חוזרות

לאחר ההטמעה, ניגש לתהליך האופטימיזציה שיכלול A/B או Multivariate Testing, מפות חום, מעקב אחרי תנועות עכבר ו-User Testing. לאחר שיפור יחס ההמרה נבצע עוד ועוד טסטים עד לקבלת שיפור מקסימלי.


ויש לנו גם בלוג מקצועי שמתעדכן כל הזמן:


בבלוג שלנו תוכלו למצוא פוסטים מקוריים ומתקדמים בנושא גוגל אנליטיקס, גוגל תג מנג'ר, שיפור יחסי המרה, ועוד נושאים מעולמות הדיגיטל השונים שבוודאי יעזרו לפעילות הדיגיטל שלכם.

הרשמו לניוזלטר ולא תפספסו אף פוסט:

איך לתקן את ה-unassigned בדוח מקורות התנועה #data_shorts

איך לתקן את ה-unassigned בדוח מקורות התנועה #data_shorts

אחת השאלות הנפוצות בגוגל אנליטיקס 4, זה איך מתקנים את ה-unassigned שמופיע בדוחות: הרבה חושבים שמדובר במידע חסר שלא נקלט,

קרא עוד ←
האם כדאי לשים פרמטרים של UTM כדי למדוד קישורים פנימיים בתוך האתר? #data_shorts

האם כדאי לשים פרמטרים של UTM כדי למדוד קישורים פנימיים בתוך האתר? #data_shorts

אני רוצה להתחיל סדרה חדשה של ״קצרים״ – שאלות שחוזרות על עצמן שוב ושוב, ואין הצדקה לכתוב פוסט שלם כדי

קרא עוד ←
להגדיל את ההמרות בגוגל אדס באמצעות Enhanced Conversion

להגדיל את ההמרות בגוגל אדס באמצעות Enhanced Conversion

בזמן האחרון גוגל שולחים הרבה מיילים בהולים לכל מי שמפרסם בגוגל אדס, ובהם הם קוראים למפרסמים לעבור למדידה של enhanced

קרא עוד ←
סרטון הדרכה: כך תתאימו את הדוחות בגוגל אנליטיקס 4 לצרכים שלכם

סרטון הדרכה: כך תתאימו את הדוחות בגוגל אנליטיקס 4 לצרכים שלכם

בסרטון הקרוב אני רוצה להראות לכם איך לערוך דוחות בגוגל אנליטיקס 4. הרבה פעמים יש דוחות מסויימים שאנחנו ניגשים אליהם

קרא עוד ←
מעקב אחרי שליחת טפסים באלמנטור באמצעות גוגל אנליטיקס ותג מנג׳ר

מעקב אחרי שליחת טפסים באלמנטור באמצעות גוגל אנליטיקס ותג מנג׳ר

את אלמנטור כולם מכירים, אז אני אגש ישר לעניין. איך עוקבים אחרי שליחת טפסים באלמנטור באמצעות גוגל תג מנג׳ר? המטרה

קרא עוד ←
הקלטת וובינר – Consent Mode v2

הקלטת וובינר – Consent Mode v2

ב-.3.6.2024 הולכים לחול כללים חדשים שיחייבו את כל מי שמפרסם באיחוד האירופי (EEA) לעבוד עם ה-Consent Mode של גוגל. לרגל

קרא עוד ←
איך לבנות דוח מעקב אחרי דפי 404

איך לבנות דוח מעקב אחרי דפי 404

הנה מדריך פשוט אבל יעיל. איך לבנות דוח מעקב אחרי דפי 404 בלוקר סטודיו, עם טוויסט קטן. המטרה פשוטה –

קרא עוד ←
חיבור של גוגל אנליטיקס לצ׳אט באתר באמצעות Make – הגרסא המתקדמת

חיבור של גוגל אנליטיקס לצ׳אט באתר באמצעות Make – הגרסא המתקדמת

אני הולך להציג לכם פתרון יצירתי לבעיה נפוצה יחסית, אז גם אצלכם זה קצת שונה – אני ממליץ לקרוא עד

קרא עוד ←