ליקספיקס – גוגל אנליטיקס, גוגל תג מנג'ר ואופטימיזציה
  • גוגל אנליטיקס 4 – התחילו כאן
  • בלוג אנליטיקס
  • השירותים שלנו
    • ניהול קמפיינים
    • מומחה גוגל אנליטיקס
    • גוגל תג מנג’ר
    • אופטימיזציה לדפי נחיתה
    • אופטימיזציה לאתרי איקומרס
    • אופטימיזציה למובייל
  • קורסים
    • *חדש* קורס גוגל אנליטיקס 4
    • קורס תג מנג’ר אונליין
    • קורס פרסום בגוגל ופייסבוק
  • המומלצים
  • צרו קשר
  • גוגל אנליטיקס 4 – התחילו כאן
  • בלוג אנליטיקס
  • השירותים שלנו
    • ניהול קמפיינים
    • מומחה גוגל אנליטיקס
    • גוגל תג מנג’ר
    • אופטימיזציה לדפי נחיתה
    • אופטימיזציה לאתרי איקומרס
    • אופטימיזציה למובייל
  • קורסים
    • *חדש* קורס גוגל אנליטיקס 4
    • קורס תג מנג’ר אונליין
    • קורס פרסום בגוגל ופייסבוק
  • המומלצים
  • צרו קשר
ליקספיקס – גוגל אנליטיקס, גוגל תג מנג'ר ואופטימיזציה
  • גוגל אנליטיקס 4 – התחילו כאן
  • בלוג אנליטיקס
  • השירותים שלנו
    • ניהול קמפיינים
    • מומחה גוגל אנליטיקס
    • גוגל תג מנג’ר
    • אופטימיזציה לדפי נחיתה
    • אופטימיזציה לאתרי איקומרס
    • אופטימיזציה למובייל
  • קורסים
    • *חדש* קורס גוגל אנליטיקס 4
    • קורס תג מנג’ר אונליין
    • קורס פרסום בגוגל ופייסבוק
  • המומלצים
  • צרו קשר
  • גוגל אנליטיקס 4 – התחילו כאן
  • בלוג אנליטיקס
  • השירותים שלנו
    • ניהול קמפיינים
    • מומחה גוגל אנליטיקס
    • גוגל תג מנג’ר
    • אופטימיזציה לדפי נחיתה
    • אופטימיזציה לאתרי איקומרס
    • אופטימיזציה למובייל
  • קורסים
    • *חדש* קורס גוגל אנליטיקס 4
    • קורס תג מנג’ר אונליין
    • קורס פרסום בגוגל ופייסבוק
  • המומלצים
  • צרו קשר
שיווק גרילה: גיוס תרומות יצירתי למען הומלסים
עמוד הבית » שיווק גרילה » שיווק גרילה: גיוס תרומות יצירתי למען הומלסים

שיווק גרילה: גיוס תרומות יצירתי למען הומלסים

אין תגובות שוקי מן

מי שמכיר אותי יודע שאני מאוד, אבל מאוד אוהב תעלולי שיווק גרילה.

 

הסיבה שאני אוהב אותם, היא לא רק בגלל היצירתיות השופעת של מהלכי השיווק גרילה, אלא בעיקר בגלל הדברים הנפלאים שאפשר להשיג בעזרתם והמיתוג שזה יכול לעשות לחברה או לגוף שמפיק את אותו מהלך גרילה.

 

והפעם, אחרי שכתבתי לכם בעבר על השיווק גרילה שעשו בתאילנד כדי להתמודד עם נזקי העישון, אני רוצה להראות לכם פעילות גרילה מקסימה שרצה בבתי הקולנוע של גרמניה במטרה לעודד אנשים לתרום למען הומלסים.

הפעילות התבצעה במהלך החורף, וכמו שאתם בטח יודעים בגרמניה החורף קר. קר מאוד.

משרד הפרסום שהגה את פעילות הגרילה הזו אמר כזה דבר: כדי לעודד את האנשים לתרום אני צריך לגעת ברגש שלהם, אבל במקום להמציא איזה סלוגן פרסומי כזה או אחר שיגרום להם להתרגש מהאומללות של אותם הומלסים (כמו ברוב הקמפינים של ארגוני העזרה) אני פשוט אגרום להם להכנס לנעלים שלהם.

תחשבו על זה – אני יכול לספר לכם יום שלם על כמה שהנעליים שלי מסריחות, אבל ברגע שאכניס אתכם פנימה אתם תבינו בלי שאומר מילה.

 

בקיצור, פעילות הגרילה הלכה כך:

הסרט הופסק באמצע ההקרנה והחימום באולם הקולנוע הופסק. גרמניה באמצע החורף זה לא תענוג כזה גדול, וכשהצופים התחילו לקפוא (ולהתכסות בשמיכות שהונחו לידם מבעוד מועד) התחילה הפרסומת שקראה להם לתרום למען ההומלסים.

צפו בסרטון הסיכום של הקמפיין ותגידו אתם – נכון שזה דוגמא לשיווק גרילה יצירתי?

פורסם ב: שיווק גרילה תגיות: Guerilla, guerilla marketing, הומלסים, פעילות גרילה, קולנוע, קמפיין, קמפיין גרילה, שיווק גרילה, שיווק יצירתי
« הקודם
הבא »

אודות שוקי מן


להציג את כל הפוסטים של שוקי מן

השארת תגובה

ביטול

חיפוש
© כל הזכויות שמורות LIXFIX - Conversion Optimization
גלילה לראש העמוד

קורס אנליטיקס 4 מתנה!

קורס מבוא חינמי שיתן לך את הרקע הדרוש לקראת המעבר לגוגל אנליטיקס 4

ga4 intro comp
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות Accessibility Tools

Accessibility Tools

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • שחור לבןשחור לבן
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות נמוכהניגודיות נמוכה
  • רקערקע
  • קישוריםקישורים
  • פונטיםפונטים
  • איפוס איפוס