ליקספיקס – גוגל אנליטיקס, גוגל תג מנג'ר ואופטימיזציה
  • גוגל אנליטיקס 4 – התחילו כאן
  • בלוג אנליטיקס
  • השירותים שלנו
    • ניהול קמפיינים
    • מומחה גוגל אנליטיקס
    • גוגל תג מנג’ר
    • אופטימיזציה לדפי נחיתה
    • אופטימיזציה לאתרי איקומרס
    • אופטימיזציה למובייל
  • קורסים
    • *חדש* קורס גוגל אנליטיקס 4
    • קורס תג מנג’ר אונליין
    • קורס פרסום בגוגל ופייסבוק
  • המומלצים
  • צרו קשר
  • גוגל אנליטיקס 4 – התחילו כאן
  • בלוג אנליטיקס
  • השירותים שלנו
    • ניהול קמפיינים
    • מומחה גוגל אנליטיקס
    • גוגל תג מנג’ר
    • אופטימיזציה לדפי נחיתה
    • אופטימיזציה לאתרי איקומרס
    • אופטימיזציה למובייל
  • קורסים
    • *חדש* קורס גוגל אנליטיקס 4
    • קורס תג מנג’ר אונליין
    • קורס פרסום בגוגל ופייסבוק
  • המומלצים
  • צרו קשר
ליקספיקס – גוגל אנליטיקס, גוגל תג מנג'ר ואופטימיזציה
  • גוגל אנליטיקס 4 – התחילו כאן
  • בלוג אנליטיקס
  • השירותים שלנו
    • ניהול קמפיינים
    • מומחה גוגל אנליטיקס
    • גוגל תג מנג’ר
    • אופטימיזציה לדפי נחיתה
    • אופטימיזציה לאתרי איקומרס
    • אופטימיזציה למובייל
  • קורסים
    • *חדש* קורס גוגל אנליטיקס 4
    • קורס תג מנג’ר אונליין
    • קורס פרסום בגוגל ופייסבוק
  • המומלצים
  • צרו קשר
  • גוגל אנליטיקס 4 – התחילו כאן
  • בלוג אנליטיקס
  • השירותים שלנו
    • ניהול קמפיינים
    • מומחה גוגל אנליטיקס
    • גוגל תג מנג’ר
    • אופטימיזציה לדפי נחיתה
    • אופטימיזציה לאתרי איקומרס
    • אופטימיזציה למובייל
  • קורסים
    • *חדש* קורס גוגל אנליטיקס 4
    • קורס תג מנג’ר אונליין
    • קורס פרסום בגוגל ופייסבוק
  • המומלצים
  • צרו קשר
איך לעקוף את החוקים במדיה החברתית
עמוד הבית » שיווק בפייסבוק » איך לעקוף את החוקים במדיה החברתית

איך לעקוף את החוקים במדיה החברתית

3 תגובות שוקי מן

לא, לא התבלבלתי בכותרת. הכוונה היא למילה “לעקוף” ולא ל”לאכוף”. למה? כי קמפיינים שמשתמשים במדיה החברתית זה כבר ממש לא דבר נדיר בימינו, אבל עם הזמן וההתרבות המהירה של המפרסמים זה מתחיל קצת להימאס עלינו. עלי לפחות…

אחרי הכל – כמה כבר אפשר לראות מישהו שמעלה תמונות לאינסטגרם על המוצרים החדשים שלו, סטטוסים בפייסבוק על מאמרים חדשים שהוא הכניס לאתר, ועוד ועוד דברים בנאליים שכולנו כבר רגילים אליהם?

ובכל זאת – בפוסט שלפניכם ננסה לראות שיטה מוצלחת כדי לעקוף את חוקי המדיה ולבלוט על פני המתחרים

תראו איך יצרנית הביגוד UNIQLO עשתה את זה: בעזרת רעיון מקורי וחביב, עשרות עובדים העלו בבת אחת עשרות תמונות לפינטרסט כדי שיופיעו בזה אחר זה וייצרו פסיפס מושלם.

אבל לפני שתצפו בסרטון שמתעד את הפעילות, אני רוצה שתשאלו את עצמכם את השאלה המרכזית הבאה, לפני שאתם הולכים לייצר קמפיין יצירתי במדיה החברתית:

איך נוכל להעביר את המסר של המותג שלנו בעזרת מאפייני הליבה של הרשתות החברתיות, ולא רק בעזרת הדרך שהם מאפשרים לנו לעשות את זה?

למה אני מתכוון? לעובדה שלפרסם פוסט בפייסבוק, לצייץ איזה משהו בטוויטר או להעלות תמונות לפינטרסט זה אחלה, אבל זאת הדרך הרגילה והמשעממת שבה כולם עושים את זה!

מצד שני, להעלות מספר סרטונים ליוטיוב שייצרו תמונה כמו זאת:

youtube

זה מקורי!

ועכשיו אתם יכולים לראות איך UNIQLO עקפה את הכללים הסטנדרטיים של פינטרסט לטובת ערכי המותג שלה:

פורסם ב: שיווק בפייסבוק, שיווק קריאטיבי תגיות: Creativity, Pinterest, social, סושיאל
« הקודם
הבא »

אודות שוקי מן


להציג את כל הפוסטים של שוקי מן

3 תגובות

  1. בועות » Post Topic שימוש יצירתי בגוגל אדוורדס || בועות - שיווק ומיתוג קריאטיבי 26/07/2012 בשעה 12:45 הגב

    […] על זה פוסט נוסף שמציג שימושים שונים שמפרסמים עשו בפינטרסט וביו-טיוב כדי להעביר את ערכי המותג שלהם בדרך מקורית, שמשתמשת […]

  2. רוצים שכולם ישימו לב לשיווק שלכם? קבלו את השיטה המנצחת | בועות-שיווק ומיתוג קריאטיבי) 18/10/2012 בשעה 00:00 הגב

    […] דרכים לשימוש יצירתי במדיה אפשר (ומומלץ!) לקרוא כאן (שימוש ברשת החברתית פינטרסט), כאן (שימוש לא קונבנציונלי ביוטיוב) וגם כאן (שימוש לא […]

  3. תשכחו כל מה שידעתם על קידום אורגני בגוגל. פולקסווגן ממציאה את הכללים מחדש | בועות - שיווק שמביא לקוחות 23/04/2013 בשעה 10:58 הגב

    […] יפה נוספת אפשר למצוא בפוסט הזה, שמציג את הבאנר הארוך ביותר בעולם – בתוצאות האורגניות […]

השארת תגובה

ביטול

חיפוש
© כל הזכויות שמורות LIXFIX - Conversion Optimization
גלילה לראש העמוד

קורס אנליטיקס 4 מתנה!

קורס מבוא חינמי שיתן לך את הרקע הדרוש לקראת המעבר לגוגל אנליטיקס 4

ga4 intro comp
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות Accessibility Tools

Accessibility Tools

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • שחור לבןשחור לבן
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות נמוכהניגודיות נמוכה
  • רקערקע
  • קישוריםקישורים
  • פונטיםפונטים
  • איפוס איפוס