ליקספיקס – גוגל אנליטיקס, גוגל תג מנג'ר ואופטימיזציה
  • גוגל אנליטיקס 4 – התחילו כאן
  • בלוג אנליטיקס
  • השירותים שלנו
    • ניהול קמפיינים
    • מומחה גוגל אנליטיקס
    • גוגל תג מנג’ר
    • אופטימיזציה לדפי נחיתה
    • אופטימיזציה לאתרי איקומרס
    • אופטימיזציה למובייל
  • קורסים
    • *חדש* קורס גוגל אנליטיקס 4
    • קורס תג מנג’ר אונליין
    • קורס פרסום בגוגל ופייסבוק
  • המומלצים
  • צרו קשר
  • גוגל אנליטיקס 4 – התחילו כאן
  • בלוג אנליטיקס
  • השירותים שלנו
    • ניהול קמפיינים
    • מומחה גוגל אנליטיקס
    • גוגל תג מנג’ר
    • אופטימיזציה לדפי נחיתה
    • אופטימיזציה לאתרי איקומרס
    • אופטימיזציה למובייל
  • קורסים
    • *חדש* קורס גוגל אנליטיקס 4
    • קורס תג מנג’ר אונליין
    • קורס פרסום בגוגל ופייסבוק
  • המומלצים
  • צרו קשר
ליקספיקס – גוגל אנליטיקס, גוגל תג מנג'ר ואופטימיזציה
  • גוגל אנליטיקס 4 – התחילו כאן
  • בלוג אנליטיקס
  • השירותים שלנו
    • ניהול קמפיינים
    • מומחה גוגל אנליטיקס
    • גוגל תג מנג’ר
    • אופטימיזציה לדפי נחיתה
    • אופטימיזציה לאתרי איקומרס
    • אופטימיזציה למובייל
  • קורסים
    • *חדש* קורס גוגל אנליטיקס 4
    • קורס תג מנג’ר אונליין
    • קורס פרסום בגוגל ופייסבוק
  • המומלצים
  • צרו קשר
  • גוגל אנליטיקס 4 – התחילו כאן
  • בלוג אנליטיקס
  • השירותים שלנו
    • ניהול קמפיינים
    • מומחה גוגל אנליטיקס
    • גוגל תג מנג’ר
    • אופטימיזציה לדפי נחיתה
    • אופטימיזציה לאתרי איקומרס
    • אופטימיזציה למובייל
  • קורסים
    • *חדש* קורס גוגל אנליטיקס 4
    • קורס תג מנג’ר אונליין
    • קורס פרסום בגוגל ופייסבוק
  • המומלצים
  • צרו קשר
קפה ג’ו – דוגמא לשיווק טוב במובייל ובערוצים משולבים
עמוד הבית » שיווק במובייל » קפה ג’ו – דוגמא לשיווק טוב במובייל ובערוצים משולבים

קפה ג’ו – דוגמא לשיווק טוב במובייל ובערוצים משולבים

אין תגובות שוקי מן

אי אפשר להגיד עלי שאני לא סולידרי, ובכל זאת רוב הקמפיינים המעניינים שמסוקרים פה בבלוג מגיעים מחו”ל.

ובכל זאת, אי אפשר להאשים את הפרסומאים הישראלים בחוסר יצירתיות כיוון שיחסית לגודל האוכלוסיה שלנו מול אוכלוסיית העולם, אנחנו בהחלט יודעים לעשות דברים יפים ולזכות בכמה פרסים פה ושם. ‘סתכלו על 5 אריות הזהב של באומן למשל…

ולכן, כדי לשכנע גם אותכם שהאוצר נמצא מתחת לפנס, בחרתי להביא היום קמפיין חביב של קפה ג’ו שאפילו הגיע לטופ 5 של בלוג הפרסום הידוע  Creat-ivity:

עכשיו כולכם בטח תשאלו – מה כל כך יצירתי בזה? הרי בסה”כ יש פה קוד QR (שיצא לכולנו מכל החורים) ושימוש בשירותים מבוססי מיקום כדי לפרסם את הרשת.

אז בדיוק פה אתם טועים, כי אין היום מפרסם שלא יודע לעשות קמפיין שמבוסס על שימוש בגימיק טכנולוגי כזה או אחר, אבל מעטים המפרסמים שיודעים איך לשעות את האינטגרציה בין הגימיקים כדי ליצור משהו באמת יצירתי, משהו שלא רואים כל יום.

Y&R Israel יצרו שילוב מוצלח מאוד בין 4 פרמטרים: עיתונות כתובה, QR, קופונים ושירותים מבוססי מיקום, והצליחו לתת תועלת משמעותית לצרכן במטרה שיסרוק את הקוד ויפרסם את המיקום שלו לכל החברים בפייסבוק.

השימוש בעיתונות לא חדש, השימוש בQR יצא מכל החורים, הקופונים לא מזיזים לאף אחד ושירותי המיקום לא מספיק משתלבים בקמפיינים שהמפרסמים עושים במובייל. ובכל זאת קפה ג’ו הצליחו לשלב בצורה יוצאת מן הכלל בין ארבעת הגורמים ובמקום סתם להגיד לצרכן שיסרוק את קוד הQR כדי להגיע לאתר של קפה ג’ו כמו שכולם עושים (“למה נראה לכם שאעשה את זה?!” יותר קל לחפש קפה ג’ו בגוגל) – הם ספקו לו ערך משמעותי יותר כדי שיעשה את זה.

אני אהבתי, אם גם אתם אז יאללה תנו בלייק!

פורסם ב: שיווק במובייל, שיווק קריאטיבי תגיות: coffee Joe, Creativity, Mobile, מובייל, קפה ג'ו
« הקודם
הבא »

אודות שוקי מן


להציג את כל הפוסטים של שוקי מן

השארת תגובה

ביטול

חיפוש
© כל הזכויות שמורות LIXFIX - Conversion Optimization
גלילה לראש העמוד

קורס אנליטיקס 4 מתנה!

קורס מבוא חינמי שיתן לך את הרקע הדרוש לקראת המעבר לגוגל אנליטיקס 4

ga4 intro comp
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות Accessibility Tools

Accessibility Tools

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • שחור לבןשחור לבן
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות נמוכהניגודיות נמוכה
  • רקערקע
  • קישוריםקישורים
  • פונטיםפונטים
  • איפוס איפוס