ליקספיקס – גוגל אנליטיקס, גוגל תג מנג'ר ואופטימיזציה
  • גוגל אנליטיקס 4 – התחילו כאן
  • בלוג אנליטיקס
  • השירותים שלנו
    • ניהול קמפיינים
    • מומחה גוגל אנליטיקס
    • גוגל תג מנג’ר
    • אופטימיזציה לדפי נחיתה
    • אופטימיזציה לאתרי איקומרס
    • אופטימיזציה למובייל
  • קורסים
    • *חדש* קורס גוגל אנליטיקס 4
    • קורס תג מנג’ר אונליין
    • קורס פרסום בגוגל ופייסבוק
  • המומלצים
  • צרו קשר
  • גוגל אנליטיקס 4 – התחילו כאן
  • בלוג אנליטיקס
  • השירותים שלנו
    • ניהול קמפיינים
    • מומחה גוגל אנליטיקס
    • גוגל תג מנג’ר
    • אופטימיזציה לדפי נחיתה
    • אופטימיזציה לאתרי איקומרס
    • אופטימיזציה למובייל
  • קורסים
    • *חדש* קורס גוגל אנליטיקס 4
    • קורס תג מנג’ר אונליין
    • קורס פרסום בגוגל ופייסבוק
  • המומלצים
  • צרו קשר
ליקספיקס – גוגל אנליטיקס, גוגל תג מנג'ר ואופטימיזציה
  • גוגל אנליטיקס 4 – התחילו כאן
  • בלוג אנליטיקס
  • השירותים שלנו
    • ניהול קמפיינים
    • מומחה גוגל אנליטיקס
    • גוגל תג מנג’ר
    • אופטימיזציה לדפי נחיתה
    • אופטימיזציה לאתרי איקומרס
    • אופטימיזציה למובייל
  • קורסים
    • *חדש* קורס גוגל אנליטיקס 4
    • קורס תג מנג’ר אונליין
    • קורס פרסום בגוגל ופייסבוק
  • המומלצים
  • צרו קשר
  • גוגל אנליטיקס 4 – התחילו כאן
  • בלוג אנליטיקס
  • השירותים שלנו
    • ניהול קמפיינים
    • מומחה גוגל אנליטיקס
    • גוגל תג מנג’ר
    • אופטימיזציה לדפי נחיתה
    • אופטימיזציה לאתרי איקומרס
    • אופטימיזציה למובייל
  • קורסים
    • *חדש* קורס גוגל אנליטיקס 4
    • קורס תג מנג’ר אונליין
    • קורס פרסום בגוגל ופייסבוק
  • המומלצים
  • צרו קשר
כך תקבלו המון תשומת לב במינימום השקעה (כמו קוקה קולה)
עמוד הבית » דיוור ישיר » כך תקבלו המון תשומת לב במינימום השקעה (כמו קוקה קולה)

כך תקבלו המון תשומת לב במינימום השקעה (כמו קוקה קולה)

תגובה אחת שוקי מן

כדי לחגוג לרדיו של קוקה קולה יומולדת שנה, עלה למשרד הפרסום JWT הברזילאי רעיון מגניב שיעביר את המסר לקהל היעד – צעירים שאוהבים מוזיקה רועשת.

הרעיון היה להשתמש בשיווק באמצעות דיוור ישיר, אבל הדרך שלהם כל כך מקורית שאתם חייבים ללמוד ממנה!

במקום לפרסם מודעה בנאלית במגזין , קוקה קולה יצרו חריץ מיוחד בכריכה שבעזרתו ניתן להפוך את הגיליון למגבר רב עוצמה. לאחר שיצרת את המגבר, כל שעליך לעשות זה לשים את האייפון בשקע שנוצר ולהכנס לאפליקציה של רדיו קוקה קולה. בזכות ה”מגבר” כולם יוכלו לשמוע על המסיבה…

מה שמדהים במהלך הזה, שהוא משתמש בתכונה סטנדרטית של מדיה קיימת ובעזרתה מצליח להעביר את המסר הייחודי של המותג. הרי כולם יודעים שאפשר לגלגל גיליון ניר כדי להפוך אותו לסוג של רמקול. קוקה קולה בעצם אמרו שבמקום להשתמש בייעוד הרגיל של המדיה כפי שכל המפרסמים מסתכלים עליה (=פרסום מודעות), אנחנו נעביר את המסר בעזרת אחת התכונות של המדיה (=שאפשר להפוך אותה לרמקול) ובעזרתה נעביר את המסר הייחודי לנו.

באותה טכניקה השתמשו אפל כשרצו לפרסם את זה שמחשב ה-Macbook שלה הוא המחשב הכי דק בעולם – הם השתמשו בתכונה של נייר העיתון (=דק. כמו המחשבים שלנו), במקום להשתמש בנייר כפי שכולם משתמשים בו.

בצורה כזאת הם גם הצליחו להעביר את המסר, גם הצליחו לקבל את תשומת הלב של הקורא, וגם הצליחו להיות יצירתיים.

עוד דרכים לשימוש יצירתי במדיה אפשר (ומומלץ!) לקרוא כאן (שימוש ברשת החברתית פינטרסט), כאן (שימוש לא קונבנציונלי ביוטיוב) וגם כאן (שימוש לא קונבנציונלי בגוגל אדוורדס).

יש לכם דרכים יצירתיות לשימוש במדיה כלשהיא? חשבתם על משהו מחוץ לקופסא?

שתפו אותי!

פורסם ב: דיוור ישיר, קידום מכירות, שיווק קריאטיבי תגיות: direct mail, direct marketing, דיוור ישיר, קד"מ, קוקה קולה, קידום מכירות
« הקודם
הבא »

אודות שוקי מן


להציג את כל הפוסטים של שוקי מן

תגובה אחת

  1. Ohad Marfu 29/10/2012 בשעה 13:17 הגב

    ענק!!!!! פשוט רעיון גאוני ויצירתי

השארת תגובה

ביטול

חיפוש
© כל הזכויות שמורות LIXFIX - Conversion Optimization
גלילה לראש העמוד

קורס אנליטיקס 4 מתנה!

קורס מבוא חינמי שיתן לך את הרקע הדרוש לקראת המעבר לגוגל אנליטיקס 4

ga4 intro comp
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות Accessibility Tools

Accessibility Tools

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • שחור לבןשחור לבן
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות נמוכהניגודיות נמוכה
  • רקערקע
  • קישוריםקישורים
  • פונטיםפונטים
  • איפוס איפוס