ליקספיקס – גוגל אנליטיקס, גוגל תג מנג'ר ואופטימיזציה
  • גוגל אנליטיקס 4 – התחילו כאן
  • בלוג אנליטיקס
  • השירותים שלנו
    • ניהול קמפיינים
    • מומחה גוגל אנליטיקס
    • גוגל תג מנג’ר
    • אופטימיזציה לדפי נחיתה
    • אופטימיזציה לאתרי איקומרס
    • אופטימיזציה למובייל
  • קורסים
    • *חדש* קורס גוגל אנליטיקס 4
    • קורס תג מנג’ר אונליין
    • קורס פרסום בגוגל ופייסבוק
  • המומלצים
  • צרו קשר
  • גוגל אנליטיקס 4 – התחילו כאן
  • בלוג אנליטיקס
  • השירותים שלנו
    • ניהול קמפיינים
    • מומחה גוגל אנליטיקס
    • גוגל תג מנג’ר
    • אופטימיזציה לדפי נחיתה
    • אופטימיזציה לאתרי איקומרס
    • אופטימיזציה למובייל
  • קורסים
    • *חדש* קורס גוגל אנליטיקס 4
    • קורס תג מנג’ר אונליין
    • קורס פרסום בגוגל ופייסבוק
  • המומלצים
  • צרו קשר
ליקספיקס – גוגל אנליטיקס, גוגל תג מנג'ר ואופטימיזציה
  • גוגל אנליטיקס 4 – התחילו כאן
  • בלוג אנליטיקס
  • השירותים שלנו
    • ניהול קמפיינים
    • מומחה גוגל אנליטיקס
    • גוגל תג מנג’ר
    • אופטימיזציה לדפי נחיתה
    • אופטימיזציה לאתרי איקומרס
    • אופטימיזציה למובייל
  • קורסים
    • *חדש* קורס גוגל אנליטיקס 4
    • קורס תג מנג’ר אונליין
    • קורס פרסום בגוגל ופייסבוק
  • המומלצים
  • צרו קשר
  • גוגל אנליטיקס 4 – התחילו כאן
  • בלוג אנליטיקס
  • השירותים שלנו
    • ניהול קמפיינים
    • מומחה גוגל אנליטיקס
    • גוגל תג מנג’ר
    • אופטימיזציה לדפי נחיתה
    • אופטימיזציה לאתרי איקומרס
    • אופטימיזציה למובייל
  • קורסים
    • *חדש* קורס גוגל אנליטיקס 4
    • קורס תג מנג’ר אונליין
    • קורס פרסום בגוגל ופייסבוק
  • המומלצים
  • צרו קשר
קבלו את הדרך הכי זולה להביא לקוחות חדשים
עמוד הבית » שיווק ואסטרטגיה » קבלו את הדרך הכי זולה להביא לקוחות חדשים

קבלו את הדרך הכי זולה להביא לקוחות חדשים

תגובה אחת שוקי מן

אם תשאלו אותי מה הדרך הכי זולה להגיע לעוד לקוחות אני אגיד לכם מייד: דיוור ישיר.

ברצינות! במחיר של מודעה בעיתון מקומי אפשר להדפיס כמה אלפי פליירים ולחלק אותם בכמה אלפי בתים ברחבי העיר. לא שווה?

מסתבר שלא תמיד, כיוון שאחוזי ההיענות לדיוור ישיר עומדים בערך על 0.5, וזה במקרה הכי טוב שאפשר להעלות על הדעת. זה אומר שעל כל 10,000 פליירים יתקשרו אליכם 50 איש, וזה עדיין לא אומר שכולם יהפכו להיות לקוחות שלכם.

ובכל זאת, אם תשאלו אותי איך אני מעדיף להגיע ללקוחות חדשים אומר לכם שדיוור ישיר היא אופציה הרבה יותר טובה בעיני משאר האופציות.

אסביר לכם למה:

לשיווק באמצעות דיוור ישיר יש כמה יתרונות:

1. הדיוור הישיר שובר את הבנאליות של המסרים הפרסומיים. במידה ועושים אותו נכון כמובן.

2. אתם מגיעים ישירות ללקוח הפוטנציאלי שלכם מבלי לבזבז כסף על חשיפה למאות אלפי לקוחות שבכלל לא מעניינים אתכם.

3. אפשר לתת ללקוח הרבה יותר מסתם הבטחה שמתנוססת מעל דפי העיתון/האתר/שלט החוצות וכד’

4. ניתן לדעת בדיוק מה אחוזי ההיענות של הקמפיין וכך לבדוק את האפקטיביות של הקופירייטינג.

5. ועוד…

בכל אופן, לא כל דיוור ישיר באמת עושה את העבודה כמו שצריך. אם אתם רוצים להצליח, לא מספיק לשלוח סתם פליירים אלא צריך להשתמש בקצת יצירתיות, כמו שעשתה מגהצה מקומית (כמה מכבסה – רק לגיהוץ) כדי לצרף אליה לקוחות חדשים: המגהצה הדפיסה חולצה מקומטת על נייר, כאשר חלקה העליון מגוהץ וחלק. הנייר פשוט הוכנס מתחת לדלתות הבתים כשרק החלק המקומט נראה לתושבי הבית, וכשהם שלפו את הפלייר הם גילו את המסר שמחכה להם.

דוגמא לדיוור ישיר

פורסם ב: שיווק ואסטרטגיה תגיות: direct markeing, Direct Media, דיוור ישיר, שיווק בדיוור ישיר
« הקודם
הבא »

אודות שוקי מן


להציג את כל הפוסטים של שוקי מן

תגובה אחת

  1. Tamar Weiss 07/11/2012 בשעה 12:38 הגב

    שלום שוקי,

    יש לי חברה לייעוץ עסקי ואני חייבת להגיד שעד היום עשיתי דיוור ישיר ולא יצא לי מזה כלום.
    אחרי הפוסט הזה עלה לי רעיון לדיוור ישיר מקורי (מאוד מקורי!) כמו שאמרת, ואין לך מושג כמה לקוחות זה הביא לי!
    הכי מצחיק זה שהדיוור ישיר הזה עלה לי הכי פחות כסף והביא לי כמעט הכי הרבה פניות 🙂

    תודה,

    תמר וייס, גבעת שמואל

השארת תגובה

ביטול

חיפוש
© כל הזכויות שמורות LIXFIX - Conversion Optimization
גלילה לראש העמוד

קורס אנליטיקס 4 מתנה!

קורס מבוא חינמי שיתן לך את הרקע הדרוש לקראת המעבר לגוגל אנליטיקס 4

ga4 intro comp
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות Accessibility Tools

Accessibility Tools

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • שחור לבןשחור לבן
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות נמוכהניגודיות נמוכה
  • רקערקע
  • קישוריםקישורים
  • פונטיםפונטים
  • איפוס איפוס