ליקספיקס – גוגל אנליטיקס, גוגל תג מנג'ר ואופטימיזציה
  • גוגל אנליטיקס 4 – התחילו כאן
  • בלוג אנליטיקס
  • השירותים שלנו
    • ניהול קמפיינים
    • מומחה גוגל אנליטיקס
    • גוגל תג מנג’ר
    • אופטימיזציה לדפי נחיתה
    • אופטימיזציה לאתרי איקומרס
    • אופטימיזציה למובייל
  • קורסים
    • *חדש* קורס גוגל אנליטיקס 4
    • קורס תג מנג’ר אונליין
    • קורס פרסום בגוגל ופייסבוק
  • המומלצים
  • צרו קשר
  • גוגל אנליטיקס 4 – התחילו כאן
  • בלוג אנליטיקס
  • השירותים שלנו
    • ניהול קמפיינים
    • מומחה גוגל אנליטיקס
    • גוגל תג מנג’ר
    • אופטימיזציה לדפי נחיתה
    • אופטימיזציה לאתרי איקומרס
    • אופטימיזציה למובייל
  • קורסים
    • *חדש* קורס גוגל אנליטיקס 4
    • קורס תג מנג’ר אונליין
    • קורס פרסום בגוגל ופייסבוק
  • המומלצים
  • צרו קשר
ליקספיקס – גוגל אנליטיקס, גוגל תג מנג'ר ואופטימיזציה
  • גוגל אנליטיקס 4 – התחילו כאן
  • בלוג אנליטיקס
  • השירותים שלנו
    • ניהול קמפיינים
    • מומחה גוגל אנליטיקס
    • גוגל תג מנג’ר
    • אופטימיזציה לדפי נחיתה
    • אופטימיזציה לאתרי איקומרס
    • אופטימיזציה למובייל
  • קורסים
    • *חדש* קורס גוגל אנליטיקס 4
    • קורס תג מנג’ר אונליין
    • קורס פרסום בגוגל ופייסבוק
  • המומלצים
  • צרו קשר
  • גוגל אנליטיקס 4 – התחילו כאן
  • בלוג אנליטיקס
  • השירותים שלנו
    • ניהול קמפיינים
    • מומחה גוגל אנליטיקס
    • גוגל תג מנג’ר
    • אופטימיזציה לדפי נחיתה
    • אופטימיזציה לאתרי איקומרס
    • אופטימיזציה למובייל
  • קורסים
    • *חדש* קורס גוגל אנליטיקס 4
    • קורס תג מנג’ר אונליין
    • קורס פרסום בגוגל ופייסבוק
  • המומלצים
  • צרו קשר
סקירה על התוסף החדש של גוגל אנליטיקס לכרום
עמוד הבית » גוגל אנליטיקס » סקירה על התוסף החדש של גוגל אנליטיקס לכרום

סקירה על התוסף החדש של גוגל אנליטיקס לכרום

5 תגובות שוקי מן

קבלו פוסט קצר שסוקר את התוסף החדש (והרשמי) של גוגל אנליטיקס לדפדפן כרום, שמאפשר לכם לראות נתוני in-page analytics ישירות בעמוד שבו אתם גולשים ללא צורך להכנס לממשק של גוגל אנליטיקס.

התוסף ניתן להורדה מכאן, ולאחר שתאשרו לו את הגישה לחשבון תוכלו לראות את אחוזי ההקלקה על כל אלמנט בדף שלכם. ככה:

google analytics chrome extension

בנוסף למידע על ההקלקות ועל מדדים בסיסיים על הדף כמו באונס, pageviews וכד׳ תוכלו לבצע פעולות נוספות כמו:

1 – צפיה במידה הספציפי לעמוד הזה בממשק של גוגל אנליטיקס.

2 – מזעור התוסף (כדי שלא יתפוס לכם חצי מהמסך).

3 – בחירה בפרופיל אחר (בהנחה שהעמוד הנוכחי קיים גם בו).

4 – סגמנטציה של המידע! זה אולי הדבר הכי מגניב פה כרגע.

5 – השוואה בין תאריכים.

6 – ויזואליזציה של המידע. אתם יכולים לבחור האם לראות סוג של ״מפת חום״ על פי כמות הקליקים, או רק את הבועה שאומרת כמה אחוזים מהגולשים הקליקו.

למה זה טוב?

ובכן – שאלה טובה. דוח הin-page בגוגל אנליטיקס מעולם לא היה יעיל בצורה יוצאת דופן, במיוחד לאור העובדה שהדוח מראה את הקליקים פר url target, ולא פר קישור.

זה אומר שאם יש לכם 2 קישורים שיוצאים לאותו עמוד – הנתונים על שני הקישורים יהיו זהים למרות שיכול להיות שהגולשים לוחצים רק על אחד מהם במציאות.

תראו לדוגמא את אחוז ההקלקה על הכותרת של הפוסט הראשון ועל הלחצן continue reading – שניהם אותו דבר, וזה כמובן בגלל ששניהם מפנים לאותו עמוד.

מה הייתי מצפה בעתיד?

קודם כל – מפת חום אמיתית. כמו של ClickTale. לא מסובך לעשות את זה, ובמיוחד אם מדובר בדף שהוא פול HTML.

דבר שני – אפשרות לבחור את הdimensions בחלק העליון, ואולי אפילו להרכיב custom report ישירות בדף עצמו כדי לבדוק נתונים ספציפיים בשליפה בלי להכנס לממשק עצמו ולבנות את הדוח מאפס.

ומה דעתכם? יצא לכם להשתמש בתוסף הזה? איזה נתונים מעניינים הסקתם בזכותו?

שתפו בתגובות!

פורסם ב: גוגל אנליטיקס תגיות: in-page Google Analytics Extension, גוגל אנליטיקס
« הקודם
הבא »

אודות שוקי מן


להציג את כל הפוסטים של שוקי מן

5 תגובות

  1. שלומי גרינפלד 24/06/2014 בשעה 07:43 הגב

    היי שוקי ,
    תוסף חמוד מאוד , כמו שכתבת יש מקום לשיפור אבל זו בהחלט התחלה טובה

  2. יהונתן ערד 24/06/2014 בשעה 09:52 הגב

    היי שוקי,
    אחלה תוסף, תודה עליו.
    לגבי מפות חום – לא הייתי עוצר את הנשימה עד שזה יקרה… מדובר בכלי שדורשים עליו הרבה כסף…
    לגבי השאר, אני בהחלט מקווה שיתווספו.

    • Shuki Mann 24/06/2014 בשעה 11:55 הגב

      ברור. אני לא חושב שגוגל אנליטיקס נועד בשביל מפות חום. זה אולי יקרה מתישהוא אבל לא יהיה הcore של המערכת.
      ויש היום מפות חום שלא עולות הרבה בכלל כמו luckyorange ואפילו לקליקטייל יש גרסת נסיון עד 5000 צפיות לחודש. זה לא רע לעמודי נחיתה

  3. עופר לנגר 28/06/2014 בשעה 10:46 הגב

    שוקי,
    אחלה פוסט !
    זה מטורף לחשוב שאת אותו מידע ניתן להשיג רק בתשלום על ידי פיצ’רים מקבילים או בחינם באופן חלקי על-ידי אתרי אינטרנט שבסופו של דבר גורמים לך להבין שהמידע שהם מספקים לא מספק.

    ממשיך לקרוא את הבלוג שלך בהנאה רבה.
    תודה רבה 🙂

    • Shuki Mann 28/06/2014 בשעה 20:54 הגב

      תודה עופר,
      לאיזה פיצ׳רים מקבילים אתה מתכוון? אני לא מכיר דברים שיושבים על הדפדפן ונותנים לך מידע ישירות תוך כדי גלישה

השארת תגובה

ביטול

חיפוש
© כל הזכויות שמורות LIXFIX - Conversion Optimization
גלילה לראש העמוד

קורס אנליטיקס 4 מתנה!

קורס מבוא חינמי שיתן לך את הרקע הדרוש לקראת המעבר לגוגל אנליטיקס 4

ga4 intro comp
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות Accessibility Tools

Accessibility Tools

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • שחור לבןשחור לבן
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות נמוכהניגודיות נמוכה
  • רקערקע
  • קישוריםקישורים
  • פונטיםפונטים
  • איפוס איפוס