ליקספיקס – גוגל אנליטיקס, גוגל תג מנג'ר ואופטימיזציה
  • גוגל אנליטיקס 4 – התחילו כאן
  • בלוג אנליטיקס
  • השירותים שלנו
    • ניהול קמפיינים
    • מומחה גוגל אנליטיקס
    • גוגל תג מנג’ר
    • אופטימיזציה לדפי נחיתה
    • אופטימיזציה לאתרי איקומרס
    • אופטימיזציה למובייל
  • קורסים
    • *חדש* קורס גוגל אנליטיקס 4
    • קורס תג מנג’ר אונליין
    • קורס פרסום בגוגל ופייסבוק
  • המומלצים
  • צרו קשר
  • גוגל אנליטיקס 4 – התחילו כאן
  • בלוג אנליטיקס
  • השירותים שלנו
    • ניהול קמפיינים
    • מומחה גוגל אנליטיקס
    • גוגל תג מנג’ר
    • אופטימיזציה לדפי נחיתה
    • אופטימיזציה לאתרי איקומרס
    • אופטימיזציה למובייל
  • קורסים
    • *חדש* קורס גוגל אנליטיקס 4
    • קורס תג מנג’ר אונליין
    • קורס פרסום בגוגל ופייסבוק
  • המומלצים
  • צרו קשר
ליקספיקס – גוגל אנליטיקס, גוגל תג מנג'ר ואופטימיזציה
  • גוגל אנליטיקס 4 – התחילו כאן
  • בלוג אנליטיקס
  • השירותים שלנו
    • ניהול קמפיינים
    • מומחה גוגל אנליטיקס
    • גוגל תג מנג’ר
    • אופטימיזציה לדפי נחיתה
    • אופטימיזציה לאתרי איקומרס
    • אופטימיזציה למובייל
  • קורסים
    • *חדש* קורס גוגל אנליטיקס 4
    • קורס תג מנג’ר אונליין
    • קורס פרסום בגוגל ופייסבוק
  • המומלצים
  • צרו קשר
  • גוגל אנליטיקס 4 – התחילו כאן
  • בלוג אנליטיקס
  • השירותים שלנו
    • ניהול קמפיינים
    • מומחה גוגל אנליטיקס
    • גוגל תג מנג’ר
    • אופטימיזציה לדפי נחיתה
    • אופטימיזציה לאתרי איקומרס
    • אופטימיזציה למובייל
  • קורסים
    • *חדש* קורס גוגל אנליטיקס 4
    • קורס תג מנג’ר אונליין
    • קורס פרסום בגוגל ופייסבוק
  • המומלצים
  • צרו קשר
מדריך מצולם: איך לקבל עשרות פניות בעזרת 5 צעדים פשוטים
עמוד הבית » שיווק ואסטרטגיה » מדריך מצולם: איך לקבל עשרות פניות בעזרת 5 צעדים פשוטים

מדריך מצולם: איך לקבל עשרות פניות בעזרת 5 צעדים פשוטים

10 תגובות שוקי מן

לאחרונה פונים אלי לא מעט בעלי עסקים עם שאלה קשה מאוד:
“יש לי אתר טוב מאוד, אני משקיע בתכנים ומגיעים לא מעט גולשים, אבל אף אחד לא נרשם לרשימת התפוצה שלי או פונה אלי דרך יצירת קשר!”

נכון שזה נשמע מוכר?

בדיוק בשביל זה כתבתי לכם את הפוסט הבא: “5 הטריקים שיביאו לכם עשרות פניות ביום”.

הטריקים האלו משמשים אותי בכל פעם שאני ניגש לעבוד עם בעלי עסקים שרוצים לקבל יותר פניות מאתר האינטרנט שלהם.

תתפלאו, אבל אין לכם מושג עד כמה הם יעילים!

טריק מספר 1: מקמו את טופס ההרשמה במיקום שלא יצטרכו לגלול כדי להגיע אליו.

בגלל כמות המידע האינסופית שיש באינטרנט, רוב הגולשים חורצים את גורל האתר שאליו הגיעו אחרי כ-8 שניות.

אם הם החליטו להשאר, יקחו להם עוד 5 שניות לרפרף על התוכן ולהתמקד במה שנראה להם הכי מעניין.

בגלל שאותכם הכי מעניין לקבל את הפרטים שלהם, אין מצב שאתם נותנים להם לפספס את האזור שבו הם אמורים להרשם לעדכונים/ליצור קשר או כל דבר אחר!!

אל תאלצו אותם לגלול לסוף העמוד כדי למצוא את טופס ההרשמה. מקמו את טופס ההרשמה בחלק העליון של העמוד ולידו תכתבו (בקצרה!) למה כדאי לגולש לתת לכם את המייל שלו.

כמו האתר הזה:

טריק מספר 2: שימו טופס הרשמה בחלק הכי עליון של סרגל הכלים הצידי.

אני לא יודע למה, אבל מסתבר שאחוזי ההמרה הגבוהים ביותר מגיעים דווקא מהצד הזה.

כמו כאן:

טריק מספר 3: שימו טופס הרשמה בסוף כל פוסט או עמוד באתר שלכם.

אם הגולשים שלכם אהבו את התוכן של העמוד סביר להניח שהם ירצו להרשם לעדכונים, ולכן הטופס חייב להיות גם שם.

דוגמאות אפשר למצוא בסוף הפוסט הזה או בשאר הפוסטים באתר שלי 🙂

טריק מספר 4: שימו טופס הרשמה בעמוד ה”אודות”.

ההגיון נורא פשוט – אם אנשים אהבו את מה שיש לכם לומר על עצמכם, סביר להניח שהם ירצו לשמוע עוד ממה שיש לכם להגיד.

טריק מספר 5: הציעו מתנה לנרשמים.

אם אתם חושבים שטפסי הרשמה יספיקו כדי להקפיץ את אחוזי ההמרה שלכם אתם טועים. הגולשים של היום רוצים לדעת “למה זה כדאי לי”, וגם “למה דווקא עכשיו”.

במקרים כאלו, מתנה מיוחדת או ספר אלקטרוני (eBook) שכתבתם יכול לשכנע אותם למה כדאי להם להירשם דווקא עכשיו.

לדוגמא: הספר “סודות דפי הנחיתה” שאני שולח לכל מי שנרשם לרשימת התפוצה שלי 🙂

פורסם ב: שיווק ואסטרטגיה תגיות: דפי נחיתה, יחס המרה, ניוזלטר, עמוד נחיתה, שיווק באינטרנט, שיווק בדואר אלקטרוני
« הקודם
הבא »

אודות שוקי מן


להציג את כל הפוסטים של שוקי מן

10 תגובות

  1. moshe 05/11/2012 בשעה 23:57 הגב

    ענק!!! פוסט מעולה כמו תמיד

    • Shuki Mann 10/11/2012 בשעה 23:12 הגב

      תודה 🙂

  2. קרן 06/11/2012 בשעה 08:58 הגב

    רגע, לא הבנתי – צריך להקפיד על כל 5 הכללים או שמספיק רק טופס אחד או שניים (נגיד למעלה ובצד)

    • Shuki Mann 07/11/2012 בשעה 12:21 הגב

      היי קרן,
      לא חייבים להקפיד על 5 הטריקים, אבל לדעתי כדאי מאוד

  3. Avraham 07/11/2012 בשעה 12:24 הגב

    לא יאומן! עשיתי את הטריקים 1+2 כמו שאמרת ונרשמו לי 10 אנשים ביום אחד!
    תודה!!!

    אברהם מחדרה

  4. Eitan rosenthal 08/11/2012 בשעה 01:36 הגב

    הפוסט הזה הוא בעצמו שיווק גרילה

    • Shuki Mann 10/11/2012 בשעה 23:12 הגב

      שלום איתן,
      תוכל לפרט למה התכוונת?

  5. ארתור 09/11/2012 בשעה 12:47 הגב

    אחלה פוסט!!

    • Shuki Mann 10/11/2012 בשעה 23:11 הגב

      תודה ארתור 🙂 שמח לשמוע

  6. אופטימיזציה: איך להמנע מהטעות של רוב בעלי האתרים | בועות - שיווק שמביא לקוחות 14/04/2013 בשעה 00:08 הגב

    […] הקרוב אני רוצה לדבר קצת על יחסי המרה, שיפור יחס המרה ואיך בכלל מתחילים לעשות אופטימיזציה לאתרי אינטרנט שלא […]

השארת תגובה

ביטול

חיפוש
© כל הזכויות שמורות LIXFIX - Conversion Optimization
גלילה לראש העמוד

קורס אנליטיקס 4 מתנה!

קורס מבוא חינמי שיתן לך את הרקע הדרוש לקראת המעבר לגוגל אנליטיקס 4

ga4 intro comp
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות Accessibility Tools

Accessibility Tools

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • שחור לבןשחור לבן
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות נמוכהניגודיות נמוכה
  • רקערקע
  • קישוריםקישורים
  • פונטיםפונטים
  • איפוס איפוס