חלוקת מתנות בחינם זו כנראה הדרך הכי פופולארית היום לצבור קהל.
“הצטרף למועדון וקבל קופון הנחה”, או “מלאו פרטים וקבלו את החפירות שלנו ישירות למייל שלכם”.
בעעע.
גם אני שונא לקבל מיילים מאנשים שלא מעניינים אותי, ולכן העדפתי לשלוח אותך לעמוד הזה, במקום לקחת את המייל שלך ולשלוח לך בתמורה איזה PDF מצ’וקמק.
רגע, מה?
מה ששמעת.
עד לא מזמן הייתי מקפיץ פופאפ ומבקש ממך להשאיר מייל, ובתמורה הייתי שולח מדריך כלשהוא על גוגל אנליטיקס.
לאחרונה החלטתי שלא עוד.
מדריך ה-PDF הזה אמנם עזר לי להביא כ-5,000 נרשמים לניוזלטר, אבל לאחרונה החלטתי שאני רוצה קשר הדוק יותר עם הקוראים שלי.
מגיע להם יותר מזה.
והאמת שגם לי מגיע יותר.
אני לא רוצה שמישהו ישאיר לי את המייל שלו, רק כדי להתעלם ממני אחרי שאשלח לו את המדריך.
אני רוצה שמי שיירשם לרשימת התפוצה שלי, באמת יקרא את התוכן שאני שולח.
תוכן שיכול לעזור לו, או לה, לעשות שיווק דיגיטלי חכם יותר.
אני לא שולח ניוזלטר באופן קבוע. אחת לשבוע או חודש.
אבל בכל פעם שאני לומד משהו חדש על שיווק דיגיטלי שיכול לעזור לעוד אנשים – אני משתף אותו.
הנה כמה פידבקים שקיבלתי על המיילים האחרונים: