ליקספיקס – גוגל אנליטיקס, גוגל תג מנג'ר ואופטימיזציה

מיתוג מחדש – הפכנו מ”בועות” ל”LIXFIX” (כנסו לראות למה)

אנחנו שמחים לחשוף בפניכם את המיתוג החדש שלנו (בקרוב גם יעלה אתר חדש), שיקרא מעתה LIXFIX במקום בועות.

למה עשינו את זה? הסיפור המלא לפניכם:

למה עשינו את זה?

ובכן הסיפור הוא נורא פשוט. סוכנות הפרסום BOO-OT Internet Marketing (או בעברית – בועות) הוקמה לפני כ-3 שנים מתוך מחשבה לספק שירותי דיגיטל ב-360 מעלות. החל מגוגל אדוורדס, גוגל אנליטיקס, פייסבוק, יוטיוב, עמודי נחיתה, אופטימיזציה, אתרי וורדפרס וכל יתר הדברים שעסקים צריכים כדי לחיות בזירה הדיגיטלית.

עם השנים והלקוחות שעברו תחת ידינו, הבנו שהתחום שאנחנו הכי טובים בו זה אופטימיזציה ושיפור יחסי המרה.

כשאנחנו מדברים על אופטימיזציה, אנחנו לא מתכוונים רק לעבודה עם גוגל אנליטיקס ושיפור יחסי המרה של הגולשים לאחר שהם הגיעו לאתר, אלא גם שיפור של יחס ההמרה והביצועים של הקמפיינים שהביאו את אותם גולשים לאתר.

וזאת הסיבה שהחלטנו לשנות את השם שלנו ל-LIXFIX – Fix Your Marketing Funnel Leaks

כאמור לעיל, עם השנים הבנו שהחלק הכי חזק שלנו הוא בכך שאנחנו יודעים לזהות את “המקור ממנו נוזל הכסף”, ולאחר שאנחנו מתקנים אותו אנחנו מצליחים להביא שיפור משמעותי ביחס ההמרה שבתורו מגדיל את ה-ROI של הלקוח:

בתחום ה-PPC:

ערוץ ה-PPC הוא אחד הערוצים שאמורים להביא את הגולשים לאתר, ואנחנו יודעים לגרום לו להביא לכם גולשים יותר איכותיים.

גולשים יותר איכותיים > יותר המרות > יותר כסף.

אנחנו עובדים בעיקר עם תקציבים גדולים, שמאפשרים לנו לבצע ניתוחים ואופטימיזציה על סמך דטא שאפשר לעבוד איתו מבחינה סטטיסטית.

זה יכול להיות גוגל אדוורדס, פייסבוק, יוטיוב, טוויטר, לינקדאין, אאוטבריין/טאבולה או כל פלטפורמת PPC כזו או אחרת שבה יש לכם קמפיין בהיקף כזה שיאפשר לנו לבצע אופטימיזציה.

בתחום האנליטיקס:

אנחנו מתמחים בכל מה שקשור לבניית אסטרטיית מדידה, הטמעה, ניתוח והסקת תובנות עסקיות משמעותיות מהדטא שהתקבל.

אנחנו עובדים עם כל מערכות האנליטיקס, החל מגוגל אנליטיקס, MixPanel, KISSmetrics, Woopra, מערכות נלוות כמו Hotjar, ClickTale, Crazyegg, Mouseflow וכן מערכות אופטימיזציה מתקדמות כגון Barilliance,Visual Website Optimizer, Dynamic Yield, Optimizely ועוד.

את ההטמעות אנחנו מבצעים כמובן עם Google Tag Manager, ואפילו מעבירים סדנאות מתקדמות בנושא למנהלי פרסום ודיגיטל מהחברות הגדולות בארץ.

ואיך כל זה קשור לכנס האנליטיקס הגדול בעולם All Things Data?

עם השנים הרגשנו שלחברות בארץ ובחו”ל יש דפוס חשיבה לא תקין, מכיוון שהן שמעדיפות להמשיך ולהשקיע בקמפיינים ובערוצי תנועה כדי להביא עוד ועוד טראפיק לאתר – למרות שאין לאף אחד בחברה מושג מה הטראפיק הזה באמת עושה בתוך האתר ולמה הוא לא ממיר כמו שצריך.

ולכן בפברואר האחרון (2015), לאחר הרבה הכנות, עלינו לאוויר עם פרסומים לכנס All Things Data 2015 במטרה להביא 350 אנשים לבית ציוני אמריקה, ולהפגיש אותם עם מומחים בעלי שם עולמי שהגיעו להרצות על נושאים שונים בתחום האנליטיקס והאופטימיזציה.

כעבור שבועיים מכרנו את כל הכרטיסים ונאלצנו לעבור לאולם גדול יותר, שבסופו של דבר הכיל 950 איש שהגיעו לכנס האנליטיקס הראשון בישראל במטרה ללמוד עוד על תחום הדטא והאופטימיזציה, ולקבל טיפים ממומחים בעלי שם עולמי שעזרו לנו לסתום את החורים במשפך השיווקי שלהם.

למה כדאי לכם לפנות אלינו?

אם יש לכם קמפיין גדול, או אתר עם הרבה טראפיק ואתם רוצים לשפר את אחוזי ההמרה שלו – פנו אלינו. זו המומחיות שלנו.

אנחנו לא עושים SEO, לא מנהלים עמודי פייסבוק, לא בונים אתרים ולא מעצבים באנרים. אנחנו מתמקדים בדבר אחד, והוא סתימת החורים במשפך השיווקי של הלקוחות שלנו.

או במילים אחרות: LIXFIX – Fix Your Marketing Funnel Leaks.