אחרי יותר מ-700 סטודנטים שלמדו אצלי גוגל אנליטיקס, אני יכול להגיד לכם דבר אחד:

רוב האנשים עסוקים. עסוקים מאוד.

אין להם זמן לצפות ב-20 שעות של וידאו (זה האורך של קורס האנליטיקס המלא שלי) כדי להבין איך משתמשים בגוגל אנליטיקס.

אין להם כוח וסבלנות להתעמק בדוחות כדי להוציא תובנות.

אנשים עסוקים, וזה בסדר.

אבל אז הם שואלים אותי:

“מה הגולשים שלהם עושים באתר?”

ואיך להביא עוד מכירות, או עוד לידים?

איזה תוכן עובד הכי טוב בבלוג?

ואיפה הכי כדאי להשקיע כסף – בפייסבוק או באינסטגרם?

מה בדיוק גרם לגולש לנטוש את האתר רגע לפני הרכישה?

וכמה גולשים גללו את העמוד עד הסוף?

איזה גולשים הכי כדאי להביא?

ומה מונע מהגולשים להמיר?

האם יש בעיות במובייל?

וכמה צפו בוידאו?

ועוד ועוד שאלות שגוגל אנליטיקס יכול לענות עליהן – אם מבקשים ממנו יפה.

 

[breaking news]

וואו.

תאמינו או לא, אבל תוך כדי שאני כותב את הטקסט לעמוד הזה מגיעה אלי בוואטסאפ ההודעה הבאה:

 

בהמשך עניתי לו שאני לא עושה שיעורים פרטיים ולא לוקח פרוייקטים קטנים.

אבל זה הגיע בתזמון מדהים שהראה לי (שוב) עד כמה אנשים רוצים לדעת אנליטיקס – מבלי להשקיע בזה כל כך הרבה זמן.

[end of breaking news/]

בקיצור, המשובים מהשטח גרמו לי לפתוח קורס אנליטיקס מזורז שמביא רק את התכלס.

לא סתם אמרתי שקורס כזה לא קיים בשום מקום

1. במקום שיעורי וידאו – כל הקורס יועבר בטקסט

כן כן, שיעור טקסטואלי שישלח אליכם במייל בכל שבוע, ובו תלמדו דבר אחד חדש + משימה ממוקדת שתצטרכו לבצע.

לאנשים עסוקים אין זמן לצפות בסרטון וידאו, ולכן פורמט טקסטואלי יאפשר לכם להבין תיקתק את הפואנטה ולהתקדם הלאה.

 

2. בכל שיעור תלמדו משהו פרקטי

אני לא סתם אגיד לכם “הנה הדוח ועכשיו תסתדרו בעצמכם”.

בכל פעם שנדבר על דוח מסוים – אגיד לכם בדיוק על אילו מספרים להסתכל, ואילו שאלות עסקיות אתם צריכים לשאול את עצמכם.

אם קראתם את האימיילים האחרונים ששלחתי, אתם בטח יודעים שניסוח נכון של שאלות זה תנאי הכרחי לעבודה מוצלחת עם גוגל אנליטיקס.

הבעיה היא, שכדי לנסח שאלות טובות צריך זמן וסבלנות.

ולכן החלטתי לנסח עבורכם את השאלות שאתם צריכים לשאול.

ממש מגיש לכם את הכל עם כפית זהב, ישר לתוך הפה.

 

3. בכל שבוע יישלח שיעור אחד בלבד

אנשים עסוקים רוצים כל הזמן לסיים מטלות.

אם תהיה להם אפשרות – הם יצפו בכל תוכן הקורס, וידלגו על התרגול.

(אני יודע כי גם אני כזה…)

הבעיה היא שאז יוצא שהם לומדים את כל החומר, אבל לא מפנימים בצורה טובה, ולרוב גם לא מיישמים.

ולכן החלטתי לשלוח שיעור אחד בכל שבוע, כאשר בכל שיעור יש מטלה אותה תצטרכו לבצע באנליטיקס שלכם.

 

4. ללא הסברים טכנים

כשמלמדים גוגל אנליטיקס עלולה להיווצר בעיה –

מצד אחד, כדי לראות נתונים צריך לבצע הטמעות.

מצד שני, כדי לבצע הטמעות צריך לדעת תכנות או לפחות תג מנג’ר.

רוב משתמשי האנליטיקס לא רוצים להתלכלך עם החלק הטכני.

ולכן החלטתי, שבקורס המזורז יצורפו סרטוני וידאו קצרים לשיעורים היותר טכנים.

בסרטונים אתן את ההסבר הטכני, אותו תוכלו לשלוח ישר למתכנת כדי שיבצע את ההטמעה עבורכם.

משהו כמו: “מתכנת יקר, אנא צפה בסרטון הבא שמסביר איך להטמיע custom dimension. תטמיע לי את זה בשילוב custom metric (גם על זה יש הסבר בסרטון. תסתכל בבקשה)“.

קלי קלות אהה?

 

5. רק דברים שיתנו לכם action items

בגוגל אנליטיקס יש מלא דוחות ומלא פיצ’רים.

בקורס אני עובר רק על הדברים החשובים, אלו שבאמת יעזרו לכם להבין טוב יותר מה הגולשים שלכם עושים, ולשפר את האתר.

הרבה אנשים חוששים לפספס דברים (FOMO – Fear of Missing Out), ואני עונה להם בצורה פשוטה:

זה לא קורס של “ידע”.

זה קורס שעוזר לכם להוציא תובנות עסקיות.

התובנות יעזרו לכם להבין מה הגולשים שלכם עושים באתר,

מה הם לא עושים,

ולמה הם לא עושים.

בצורה כזו תוכלו לשפר את הפעילות הדיגיטלית שלכם ולהרוויח יותר כסף.

נורא פשוט.

 

6. את יתר הבונוסים אחשוף במייל שאשלח מחר

 

למי הקורס לא מתאים?

1. אם יש לכם מספיק זמן כדי ללמוד בצורה מקיפה ואתם לא רוצים רק את התכלס – לכו לקורס המלא שלי.

הוא יותר יקר, וגם הרבה יותר ארוך, אבל הוא יתן לכם הרבה ידע ולא רק כלים פרקטים כמו שהקורס המזורז מציע.

 

2. אם אתם רוצים ללמוד גם על החלקים הטכנים – לכו לקורס המלא שלי.

זה לא אומר שבקורס המזורז לא יהיו בכלל דברים טכנים, כי גם הגדרת goals נחשבת לפעולה שהיא יחסית טכנית.

אבל החלטתי להכניס רק דברים טכנים קלים שלא דורשים הסברים מעמיקים וארוכים.

שוב – הכל כדי שאתם תוכלו להתמקד בדבר החשוב שהוא קבלת ההחלטות.

 

3. אם אתם מרגישים מספיק בנוח לענות כששואלים אתכם על גוגל אנליטיקס

אם אתם יודעים לשלוף תשובות כששואלים אתכם איך לשפר את השיווק הדיגיטלי,

אם אתם יודעים בדיוק לאיזה דוח לגשת כדי לבדוק מה הגולשים שלכם עושים באתר, 

אם יש לכם מספיק שליטה לגבי מה שקורה באתר שלכם,

אתם כנראה overqualified לקורס המזורז.

 

4. אם אין לכם חשבון אנליטיקס – כנראה שלא יהיה לכם מה לעשות עם הדברים שאלמד אתכם, כי לא תוכלו ליישם אותם.

 

5. אם אתם רק רוצים ללמוד תיאוריות ולא הולכים ליישם אותן – אתם יכולים להרשם בשמחה, אבל זו לא תהיה התמורה הכי טובה לכסף שלכם.

המטרה של הקורס היא לגרום לכם לבצע פעולות. לא סתם ללמד אתכם גוגל אנליטיקס.

 

תכלס איך נרשמים?

אם הגעתם עד לכאן ואתם רוצים לשמוע עוד פרטים ולהרשם – ביום ראשון הקרוב, 23.2.2020 בשעה 9:00 בבוקר, אפתח את ההרשמה למשך 48 שעות בלבד.

בימים הקרובים אשלח לכם מספר מיילים עם פרטים נוספים על הקורס, כולל בונוסים שלא פרסמתי עדיין בשום מקום.

כדי שלא תפספסו את ההרשמה, פשוט לחצו על הכפתור בתחתית העמוד.

(יש לי כבר את המייל שלכם, ולכן לחיצה על הכפתור תסמן לי במערכת שאתם מעוניינים).

אגב, אם תשאירו גם מספר טלפון בטופס שיפתח לכם – אשלח לכם סמס קצר בכל פעם שאני שולח מייל.

ככה לא תפספסו את פתיחת ההרשמה.

(בכל מקרה לא אעשה בזה שימוש מעבר ל-3-4 עדכונים על הקורס).

חשוב מאוד שלא תפספסו את חלון ההזדמנויות להרשם. מדובר ב-48 שעות בלבד או 30 משתתפים, המוקדם מביניהם.

יש למה לחכות!

שוקי

 

נ.ב.

זה מה שאליעד מלול, הבעלים של סוכנות הדיגיטל “אואזיס מדיה”, אמר לי כשהוא ראה את התכנים שהולכים להיות בקורס:

“אחי זה מטורף מה שהבאת כאן. אם הייתי מקבל את זה לפני 3 חודשים הייתי יכול לשפר את המכירות של הקריסמס אצל כל הלקוחות הבינלאומיים שלי!

 

לנתנאל, מנכ”ל “שיפוצים פלוס”, היה טיפ חשוב:

שמע, רמת הדיוק שבנית פה מפחידה.

הייתי ממליץ לך לפנות בעיקר לאנשים עסוקים שרוצים לדעת את התכל’ס. איך לשפר את הדיגיטל שלהם הלכה למעשה”.

רוצים לדעת מה באמת הגולשים שלכם עושים באתר?

לחצו על הכפתור כדי שאדע שאתם בעניין:

כדי שלא תפספסו את העדכון על פתיחת ההרשמה, מומלץ להשאיר פרטים מלאים:

גלילה לראש העמוד

רשמתי לעצמי!
מחר אשלח לך עדכון נוסף

רוצה לקבל סמס כדי לא לפספס?

דילוג לתוכן