ליקספיקס – גוגל אנליטיקס, גוגל תג מנג'ר ואופטימיזציה
  • גוגל אנליטיקס 4 – התחילו כאן
  • בלוג אנליטיקס
  • השירותים שלנו
    • ניהול קמפיינים
    • מומחה גוגל אנליטיקס
    • גוגל תג מנג’ר
    • אופטימיזציה לדפי נחיתה
    • אופטימיזציה לאתרי איקומרס
    • אופטימיזציה למובייל
  • קורסים
    • *חדש* קורס גוגל אנליטיקס 4
    • קורס תג מנג’ר אונליין
    • קורס פרסום בגוגל ופייסבוק
  • המומלצים
  • צרו קשר
  • גוגל אנליטיקס 4 – התחילו כאן
  • בלוג אנליטיקס
  • השירותים שלנו
    • ניהול קמפיינים
    • מומחה גוגל אנליטיקס
    • גוגל תג מנג’ר
    • אופטימיזציה לדפי נחיתה
    • אופטימיזציה לאתרי איקומרס
    • אופטימיזציה למובייל
  • קורסים
    • *חדש* קורס גוגל אנליטיקס 4
    • קורס תג מנג’ר אונליין
    • קורס פרסום בגוגל ופייסבוק
  • המומלצים
  • צרו קשר
ליקספיקס – גוגל אנליטיקס, גוגל תג מנג'ר ואופטימיזציה
  • גוגל אנליטיקס 4 – התחילו כאן
  • בלוג אנליטיקס
  • השירותים שלנו
    • ניהול קמפיינים
    • מומחה גוגל אנליטיקס
    • גוגל תג מנג’ר
    • אופטימיזציה לדפי נחיתה
    • אופטימיזציה לאתרי איקומרס
    • אופטימיזציה למובייל
  • קורסים
    • *חדש* קורס גוגל אנליטיקס 4
    • קורס תג מנג’ר אונליין
    • קורס פרסום בגוגל ופייסבוק
  • המומלצים
  • צרו קשר
  • גוגל אנליטיקס 4 – התחילו כאן
  • בלוג אנליטיקס
  • השירותים שלנו
    • ניהול קמפיינים
    • מומחה גוגל אנליטיקס
    • גוגל תג מנג’ר
    • אופטימיזציה לדפי נחיתה
    • אופטימיזציה לאתרי איקומרס
    • אופטימיזציה למובייל
  • קורסים
    • *חדש* קורס גוגל אנליטיקס 4
    • קורס תג מנג’ר אונליין
    • קורס פרסום בגוגל ופייסבוק
  • המומלצים
  • צרו קשר
המדריך המלא: איך להתקין את הצ’אט החדש של מסנג’ר באתר שלכם – בחינם
עמוד הבית » Google Tag Manager » המדריך המלא: איך להתקין את הצ’אט החדש של מסנג’ר באתר שלכם – בחינם

המדריך המלא: איך להתקין את הצ’אט החדש של מסנג’ר באתר שלכם – בחינם

30 תגובות שוקי מן

את הבוקר פתחתי עם הידיעה המרעישה הבאה:

או במילים אחרות – פייסבוק פתחה את האפשרות להשתמש במסנג’ר בתור צ’אט באתר שלכם – לכולם!

עד היום היה אפשר להוסיף בוטים באתר אבל הבוטים היו מוציאים את הגולש החוצה למסנג’ר, מה שכמובן היה פוגע בהמרות ומתיש את הגולש שבסך הכל רצה לשאול שאלה לפני שהוא קונה או משאיר פרטים.

פייסבוק הבינה שכדאי לה להרחיב את אפשרויות השימוש במסנג’ר ולאפשר לבעלי האתרים לנהל דיונים עם הגולשים שלהם תוך כדי שהם נמצאים באתר עצמו. לפני מספר שבועות פייסבוק הכריזה על גרסת בטא סגורה שתאפשר לבעלי האתר להטמיע את המסנג’ר בתור פלטפורמת צ’אט שיושבת ישירות בתוך האתר, והיום בבוקר קיבלתי מהם מייל משמח שהבטא פתוחה לכולם!

בפוסט הקרוב אני הולך להראות לכם איך להטמיע את הצ’אט החדש באתר שלכם באמצעות גוגל תג מנג’ר.

ככה זה נראה באתר שלי (החלק הירוק זה הצ’אט הישן של tawk.to שהיה מותקן עד היום. עוד לא הורדתי אותו) –

רוצים לדעת איך מטמיעים את המסנג’ר-צ’אט של פייסבוק באתר שלכם? בשביל זה אנחנו כאן!

באופן עקרוני אפשר לעשות את זה בקלות עם תוכנות ליצירת בוטים כמו Manychat או Chatfuel אבל הן עולות כסף, אז הנה מדריך שיאפשר לכם להטמיע את זה בחינם 🙂

שלב ראשון – הוספת הדומיין לרשימה הלבנה

לכו לממשק ניהול העמוד שלכם תחת Settings, ושם לחצו על Messenger Platform:

עכשיו גללו את העמוד קצת למטה והוסיפו את הדומיין שבו אתם רוצים להתקין את הצ’אט בתור whitelisted.

שימו לב! חובה להשתמש בדומיינים מאובטחים (HTTPS) אחרת הצ’אט לא יעבוד (הגיוני סה”כ):

שלב שני: יצירת אפליקציה לצ’אט

לחצו על הלינק הזה ולחצו על Add a New App:

בחלון שיפתח כתבו את השם של האפליקציה ואת המייל שלכם, ולחצו על Create App ID:

בקצה השמאלי-עליון לחצו על המספר ושמרו אותו איפשהוא. עוד שניה תצטרכו אותו:

שלב שלישי: העתקת המספר המזהה של העמוד שלכם

לכו למסך ה-About של העמוד והעתיקו את המספר שנמצא בתחתית העמוד. זה ה-page id שלכם:

שלב רביעי: הטמעת הקוד באתר

לכו לתג מנג’ר, צרו תג מסוג Custom HTML והדביקו בו את הקוד הבא.

שימו לב להדביק את המספר של האפליקציה (שהעתקנו בשלב השני) ואת המספר של העמוד (שהעתקנו בשלב השלישי) במקומות הנכונים.

אגב, אם תרצו שהודעת הפתיחה תופיע בשפה אחרת, עליכם לשנות את ה-URL שמופיע בקוד ולהחליף את ה-en_US בקוד של השפה הרצויה (עברית = he_IL):

JavaScript
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
  <script>
  window.fbAsyncInit = function() {
    FB.init({
      appId            : '[הדביקו כאן את המספר של האפליקציה]',
      autoLogAppEvents : true,
      xfbml            : true,
      version          : 'v2.11'
    });
  };
 
  (function(d, s, id){
     var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0];
     if (d.getElementById(id)) {return;}
     js = d.createElement(s); js.id = id;
     js.src = "https://connect.facebook.net/en_US/sdk.js";
     fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs);
   }(document, 'script', 'facebook-jssdk'));
    
  jQuery('body').append('<div class="fb-customerchat" page_id="[הדביקו כאן את המספר של העמוד]" minimized="false"> </div>');
    
</script>

 

הוסיפו טריגר של All Pages, פבלשו את התג מנג’ר, וזהו! יש לכם צ’אט מסנג’ר בתוך האתר 🙂

אהבתם את הפוסט? השיתוף שלכם נותן לי מוטיבציה להמשיך לכתוב.

בשבילכם זה קליק אחד, בשבילי זה עולם ומלואו (טוב, נסחפתי, אבל בבקשה שתפו)

פורסם ב: Google Tag Manager תגיות: Facebook Messenger Chat, Google Tag Manager
« הקודם
הבא »

אודות שוקי מן


להציג את כל הפוסטים של שוקי מן

30 תגובות

  1. אמיר כהן 19/12/2017 בשעה 14:45 הגב

    תודה על המדריך. שימו לב, לא הצלחתי כי האתר שלנו הוא לא HTTPS עדיין.

  2. sasha 21/12/2017 בשעה 10:54 הגב

    תודה,
    עובד טוב

  3. רותם 31/12/2017 בשעה 07:54 הגב

    יש דרך בלי התג מנג’ר?

    • שוקי מן 16/01/2018 בשעה 19:45 הגב

      התג מנג’ר בסה”כ חוסך לך את ההטמעה הידנית. אתה יכול להטמיע את הקוד באתר וזה יעשה בדיוק אותו דבר

  4. בועז 06/01/2018 בשעה 15:50 הגב

    האם ניתן להגדיר טריגר שיתחיל צ’ט עם המשתמש? שבוע טוב

    • שוקי מן 16/01/2018 בשעה 19:43 הגב

      רק עם הAPI או שימוש בתוכנה חיצונית כמו Chatfiel/Manychat

  5. liat 08/01/2018 בשעה 09:41 הגב

    תודה!
    האם אפשר להפעיל את הצ’אט בשעות הפעילות של שירות הלקוחות בלבד? באופן אוטומטי?

    • שוקי מן 16/01/2018 בשעה 19:43 הגב

      היי ליאת,
      את יכולה להגדיר שהסקריפט של הצ’אט ירוץ רק בשעות הללו

  6. אריאל 09/01/2018 בשעה 12:58 הגב

    האם ניתן לדעת כעת מהיכן הגיעה פנייה אליי?
    אמנם זו אותה מערכת באתר ובפייסבוק עצמו אבל האם ניתן לפלח את זה
    כדי לדעת אם התקבלה פנייה
    דרך המסנג’ר אתר או דרך מסנג’ר פייסבוק?

    • שוקי מן 16/01/2018 בשעה 19:42 הגב

      זכור לי שראיתי משהו כזה בAPI. אנסה לבדוק

  7. גלי 16/01/2018 בשעה 16:28 הגב

    ייתכן שפיספסתי אבל יש צורך לייצא אפליקציית צ’אט מההתחלה ולרשום אותה לפייסבוק ל REVIEW, לפיכך למרות שעשיתי הכל ייתכן שזה לא עובד לי?

    • שוקי מן 16/01/2018 בשעה 19:39 הגב

      היי גלי,
      אין צורך.
      האם הדומיין עליו את שמה את הצ’אט הוא HTTPS?

  8. נתי 17/01/2018 בשעה 20:11 הגב

    היי שוקי,
    מה שלומך ? 🙂
    תשמע , הטעמה של הצאט סדך נחיתה שלי הוכרזה כהצלחה ! משום מה , שאני שולח את הלינק של אותו דף נחיתה לנייד הצאט לא עובד.
    האם ישנה סיבה מיוחדת ?
    האם הייתי צריך לעשות משהו אחר כדי שהצאט גם יעבוד בנייד?

    • נתי 17/01/2018 בשעה 20:33 הגב

      פתחתי בכרום וזה עובד לי ! מישום מה , ב SAFARI זה עדיין לא עובד….יש עיצה ?

  9. אפרת 18/01/2018 בשעה 12:52 הגב

    מה עושים באתר שהוא לא HTTPS?

  10. מיכאל 18/01/2018 בשעה 14:20 הגב

    תודה רבה, עובד גם בלי HTTPS

  11. נתי 19/01/2018 בשעה 12:48 הגב

    הצלחתי !!! הצאט עובד מדהים , תודה לך !!! כמובן ששתיפתי בפייסבוק 🙂

  12. איתי 20/01/2018 בשעה 23:07 הגב

    שוקי שלום,

    האם חייבים תג מנג’ר באתר על מנת להשלים את ההתקנה או שיש דרכים נוספות?

    תודה,
    איתי.

  13. איתי 24/01/2018 בשעה 15:05 הגב

    שוקי שלום,

    התקנתי באתר וקיבלתי את התגובה הבאה (מצ”ב תמונה):

    https://prnt.sc/i40j62

    מה זה אומר וכיצד ניתן להתגבר?

    תודה מראש,
    איתי.

  14. טום 25/01/2018 בשעה 15:09 הגב

    היי שוקי,

    במידה והטמעתי את הקוד ישירות באתר, האם יש דרך לעקוב אחר המרות באדוורדס (דרך יעדים באנאליטיקס)?
    כלומר, שהאדוורדס יספור כל תחילת צ’אט כהמרה?
    במידה וכן, כיצד עליי להגדיר את היעד באנאליטיקס?

    • שוקי מן 14/02/2018 בשעה 07:12 הגב

      חייבים להשתמש בAPI או אם אתה משתמש בצאט בוט אז לעשות שם איזה עיקוף דרך זאפייר

  15. חוליאן טרומפר 29/01/2018 בשעה 19:52 הגב

    היי שוקי! יכול להיות שמשהו השתנה מאז? אני עוקב אחר כל הפעולות אבל זה לא עובד

  16. טום 06/02/2018 בשעה 12:12 הגב

    היי שוקי,
    מדריך מצוין, תודה רבה.

    האם תוכל לתת הסבר או להפנות אותי להסבר:
    במידה והתקנתי את הפייסבוק מסנג’ר באתר באמצעות גוגל תג מנג’ר – כיצד ניתן לבצע מעקב אחרי המרות? כלומר, אחרי התחלות שיחת צ’אט שמתקבלות בעקבות פרסום בגוגל אדוורדס?

    • שוקי מן 14/02/2018 בשעה 07:10 הגב

      חייבים להשתמש בAPI, או שאם אתה משתמש בצ’אטבוט כלשהוא צריך לעשות שם איזה מעקף

  17. נעמה 06/02/2018 בשעה 13:11 הגב

    היי, תודה על המידע 🙂
    במקרה ורוצים שמספר עובדים יוכלו לענות לפניות, יש להוסיף את כולם כבעלי תפקיד בדף העסקי או שיש דרך להגדיר אותם בנפרד כמשתמשי מסנג’ר בלבד?

  18. נועם 22/02/2018 בשעה 10:12 הגב

    יש אפשרות לעשות שזה יעבוד גם במובייל?

    • שוקי מן 06/03/2018 בשעה 20:34 הגב

      בעייתי. מה שאפשר לעשות זה להשתמש ב-unload event אבל זה לא יתן אינדיקציה למזעור של החלון (מה שקורה המון במובייל)

  19. לביא 18/03/2018 בשעה 00:37 הגב

    אלוף

  20. אריאל בריל 19/12/2019 בשעה 01:26 הגב

    היי שוקי,
    האם מ את דרך לעקוב אחרי אנשים שיצרו קשר במסנג’ר ולשלוח את הדאטא לגוגל אנליטיקס?

    • שוקי מן 19/12/2019 בשעה 09:30 הגב

      תלוי איזה דאטה. בעקרון אי אפשר להטמיע אנליטיקס בתוך המסנג’ר, אבל ברגע שהבוט מציג לינק לאתר אפשר לשים לו UTM ולרשום אותו בתור מקור תנועה שמביא טראפיק לאתר

השארת תגובה

ביטול

חיפוש
© כל הזכויות שמורות LIXFIX - Conversion Optimization
גלילה לראש העמוד

קורס אנליטיקס 4 מתנה!

קורס מבוא חינמי שיתן לך את הרקע הדרוש לקראת המעבר לגוגל אנליטיקס 4

ga4 intro comp
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות Accessibility Tools

Accessibility Tools

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • שחור לבןשחור לבן
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות נמוכהניגודיות נמוכה
  • רקערקע
  • קישוריםקישורים
  • פונטיםפונטים
  • איפוס איפוס