ליקספיקס – גוגל אנליטיקס, גוגל תג מנג'ר ואופטימיזציה
  • גוגל אנליטיקס 4 – התחילו כאן
  • בלוג אנליטיקס
  • השירותים שלנו
    • ניהול קמפיינים
    • מומחה גוגל אנליטיקס
    • גוגל תג מנג’ר
    • אופטימיזציה לדפי נחיתה
    • אופטימיזציה לאתרי איקומרס
    • אופטימיזציה למובייל
  • קורסים
    • *חדש* קורס גוגל אנליטיקס 4
    • קורס תג מנג’ר אונליין
    • קורס פרסום בגוגל ופייסבוק
  • המומלצים
  • צרו קשר
  • גוגל אנליטיקס 4 – התחילו כאן
  • בלוג אנליטיקס
  • השירותים שלנו
    • ניהול קמפיינים
    • מומחה גוגל אנליטיקס
    • גוגל תג מנג’ר
    • אופטימיזציה לדפי נחיתה
    • אופטימיזציה לאתרי איקומרס
    • אופטימיזציה למובייל
  • קורסים
    • *חדש* קורס גוגל אנליטיקס 4
    • קורס תג מנג’ר אונליין
    • קורס פרסום בגוגל ופייסבוק
  • המומלצים
  • צרו קשר
ליקספיקס – גוגל אנליטיקס, גוגל תג מנג'ר ואופטימיזציה
  • גוגל אנליטיקס 4 – התחילו כאן
  • בלוג אנליטיקס
  • השירותים שלנו
    • ניהול קמפיינים
    • מומחה גוגל אנליטיקס
    • גוגל תג מנג’ר
    • אופטימיזציה לדפי נחיתה
    • אופטימיזציה לאתרי איקומרס
    • אופטימיזציה למובייל
  • קורסים
    • *חדש* קורס גוגל אנליטיקס 4
    • קורס תג מנג’ר אונליין
    • קורס פרסום בגוגל ופייסבוק
  • המומלצים
  • צרו קשר
  • גוגל אנליטיקס 4 – התחילו כאן
  • בלוג אנליטיקס
  • השירותים שלנו
    • ניהול קמפיינים
    • מומחה גוגל אנליטיקס
    • גוגל תג מנג’ר
    • אופטימיזציה לדפי נחיתה
    • אופטימיזציה לאתרי איקומרס
    • אופטימיזציה למובייל
  • קורסים
    • *חדש* קורס גוגל אנליטיקס 4
    • קורס תג מנג’ר אונליין
    • קורס פרסום בגוגל ופייסבוק
  • המומלצים
  • צרו קשר
פונקציה חדשה ומגניבה במודעות אדוורדס שכדאי להכיר
עמוד הבית » גוגל אדוורדס » פונקציה חדשה ומגניבה במודעות אדוורדס שכדאי להכיר

פונקציה חדשה ומגניבה במודעות אדוורדס שכדאי להכיר

2 תגובות שוקי מן

לפני חודש בדיוק גוגל השיקו פיצ׳ר מאוד משמעותי בשם Ad customizers.

הפיצ׳ר הזה הוא לא בדיוק, פיצ׳ר אלא פיצ׳ר מכיוון שהאפשרויות בו הם פשוט בלתי מוגבלות לעומת פיצ׳רים נקודתיים שצצים במערכת הפרסום של אדוורדס מדי פעם.

בכל אופן, זה לא הולך להיות פוסט מקיף אלא טיפ קטן שממש יכול לעזור לכם אם אתם מעלים קמפיין לקראת כנס כלשהוא, תערוכה או אירוע שמתקיים בזמן מסוים ואתם רוצים שהמודעה תספור לאחור לקראת האירוע הזה.

בעבר, מה שהיה צריך לעשות זה להוסיף ad params אבל זה היה קצת מסובך ודרש התעסקות עם קוד.

מה שצריך לעשות עכשיו זה פשוט להכניס שורה מסויימת, ולאחריה את התאריך שלקראתו אתם רוצים לספור, והמערכת כבר תעשה את הספירה בצורה אוטומטית.

איך עושים את זה?

פשוט מאוד.

כותבים מודעה רגילה, ובתוכה מכניסים את הפקודה הבאה: {=COUNTDOWN(“2014/10/31 19:00:00”, “he”)}.

בתאריך כמובן צריך לכתוב את התאריך שבו מתרחש האירוע (בפורמט yyyy/mm/dd), בשעה את השעה (בפורמט hh:mm:ss) ואחרי זה אתם יכולים להוסיף עוד כל מיני פרמטרים שכבר נדבר עליהם.

נגיד שהכנסתם את המודעה הבאה (אני בכוונה מיישר אותה לשמאל כדי שהפקודה COUNTDOWN לא תסתבך):

countdown in google adwords

עכשיו נגיד שמישהו מחפש את מילת המפתח שאמורה להפעיל את המודעה שלכם בתאריך 28/10/2014 בשעה 17:00. המודעה שהוא יראה זה:

countdown in google adwords days

ומה יקרה אם הוא יחפש את מילת המפתח בתאריך 31/10/2014 בשעה 12:00 בצהריים?

זאת המודעה שהוא יראה:

countdown in google adwords hours

ואם הוא יחפש את המילה באותו יום, בשעה 18:34? הוא יראה את זה:

countdown in google adwords minutes

כמה נקודות שחשוב לדעת:

1. השפה הדיפולטיבית היא אנגלית (המילים ימים/שעות/דקות מוכנסות באופן אוטומטי), ולכן אם תרצו שהמודעה תספור בשפה אחרת תצטרכו לציין את הקוד שלה אחרי התאריך (פשוט כתבו פסיק ואת הסימון של השפה בתוך גרשיים. iw זה עברית, en אנגלית וכן הלאה).

2. בברירת המחדל המודעה מתחילה לספור לאחור 5 ימים לפני התאריך הרצוי. אם אתם רוצים שהמודעה תתחיל לספור יותר מאוחר – פשוט הוסיפו את מספר הימים אחרי השפה:

{=COUNTDOWN(“2014/10/31 19:00:00”, “he”, 2)} 

3. האדגרופ שבו אתם מכניסים מודעה עם ספירה לאחור חייב להכיל גם מודעה רגילה אחת לפחות.

4. פקודת COUNTDOWN סופרת לאחור על פי אזור הזמן של הגולש. אם אתם סופרים לאחור לקראת אירוע גלובלי – השתמשו בפקודה GLOBAL_COUNTDOWN ואז המודעה תשתמש באזור הזמן של החשבון שלכם.

זהו להיום. מקווה שזה יעזור לכם. אל תשכחו לעשות לייק 🙂

פורסם ב: גוגל אדוורדס תגיות: Ad customizer, google adwords
« הקודם
הבא »

אודות שוקי מן


להציג את כל הפוסטים של שוקי מן

2 תגובות

  1. אנדריי 02/11/2014 בשעה 11:50 הגב

    היי שוקי,

    אני משום מה לא מצליח לעשות את זה בחשבון שלי.

    • Shuki Mann 02/11/2014 בשעה 18:57 הגב

      אתה צריך לבחור בתחומי עניין affinity ואז יש לך למטה את הלחצן של הcustom

השארת תגובה

ביטול

חיפוש
© כל הזכויות שמורות LIXFIX - Conversion Optimization
גלילה לראש העמוד

קורס אנליטיקס 4 מתנה!

קורס מבוא חינמי שיתן לך את הרקע הדרוש לקראת המעבר לגוגל אנליטיקס 4

ga4 intro comp
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות Accessibility Tools

Accessibility Tools

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • שחור לבןשחור לבן
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות נמוכהניגודיות נמוכה
  • רקערקע
  • קישוריםקישורים
  • פונטיםפונטים
  • איפוס איפוס