וזאת בדיוק הסיבה שבוגר קורס קופירייטינג בשם Alec Brownstein בחר בדרך הזאת כדי לסדר לעצמו עבודה באחד ממשרדי הפרסום בגדולים בניו יורק.
Alec התביית על 5 מנכל”ים, והכין להם הודעה אישית שתופיע בתוצאה הראשונה בגוגל כאשר הם יחפשו את השם שלהם.
מתוך 5 – הוא קיבל הזמנה ל4 ראיונות, ושניים מתוכם הציעו לו עבודה.
כיום הוא עובד בY&R, בזכות קמפיין שעלה 6 דולר…
אני לא יודע מי היה ראשון, אבל זה נראה שהחבר’ה מהמזבלה התחילו קודם עם פרוייקט המנכלים דוט קום שהם עשו לראש השנה 2009.