גלעד בכר הוא מנכ”ל ואחד המייסדים של סוכנות הפרסום Moburst.
אני עוקב אחרי גלעד כבר הרבה שנים, ואחרי הפוסט האחרון שלו, בו הוא תיאר איך הקורונה עזרה להם לגייס 11 לקוחות חדשים בתוך חודש וחצי, אמרתי לעצמי שאני חייב להזמין אותו לפודקאסט.
השיחה עם גלעד היתה מרתקת, לא רק בגלל שהיא מתארת את העליות והירידות שכל עסק חווה בדרך אל ההצלחה, אלא בגלל שהיא מדברת על התייעלות ואופטימיזציה לתהליכים שקשורים בנתינת שירותים, שזה אחד הדברים הכי לא סקיילאבילים שיש.
בפרק אנחנו מדברים על מליוני הדולרים שהם גייסו בלי כוונה, על המעבר לארצות הברית והטעויות שהם עשו לאורך הדרך, על האופטימיזציה שגרמה להם בסופו של דבר לעלות על הגל, ועל הדברים הטובים שקרו בזכות הקורונה.
לדעתי זה פרק שכל בעל עסק חייב לשמוע, ובמיוחד בעלי עסקים שנותנים שירותים דיגיטלים, וחולמים על הקמת סוכנות גדולה ומצליחה.
האזנה נעימה!
הפוסטים של גלעד:
פוסט ראשון – למה לא עשינו אקזיט
פוסט שני – על Growth Hacking
פוסט שלישי – יזמות מאמריקה
פוסט רביעי – הברכה שהביאה איתה הקורונה