דוחות איקומרס מומלצים בגוגל אנליטיקס 4 – חלק ראשון
כל נושא האיקומרס מקבל התייחסות מיוחדת בגוגל אנליטיקס. בגוגל אנליטיקס 4 יש 14 איוונטים שונים שמיועדים לאיקומרס, וכל אחד מהם
כל נושא האיקומרס מקבל התייחסות מיוחדת בגוגל אנליטיקס. בגוגל אנליטיקס 4 יש 14 איוונטים שונים שמיועדים לאיקומרס, וכל אחד מהם
אני מקווה שאתם סולחים לי על הקליקבייט. סתם התחשק לי להתלוצץ קצת 😜 בכל אופן, אחת ההחלטות הכי חשובות שצריך
והפעם בפינת ההאקים – איך להוסיף tertiary dimensions לדוחות, ואפילו quaternary, quinary וכו׳ למי שלא יודע, secondary dimension זה דימנשן
אתם רוצים להכניס קצת עניין למערכת, וליצור custom dimensions עם אמוג׳ים, אבל גוגל לא מאפשרים את זה: כדי לעקוף את
האמת שלא יכולתי למצוא שם מתאים יותר לפוסט הזה מאשר ״פוסט בלי שורה תחתונה״. אני הולך להסביר לכם איך סשנים
היום אני רוצה להראות לכם איך אפשר לדווח על רכישות מהשרת באמצעות Server Side Tag Manager (להלן sGTM). אני אתן
בחלק השני אני מציג איך בניתי את הדוח בממשק ה-Explore של גוגל אנליטיקס 4. תוכלו לשים לב שבחלק מהמאמרים הופיע
בתקופה הקרובה אני עובד על סרטוני הדרכה בסגנון case study, כלומר הטמעה של גוגל אנליטיקס 4 על אתר אמיתי. בפוסט
אני לא יודע כמה מקוראי הפוסט עובדים עם גוגל אנליטיקס לאפליקציות, אבל אני חושב שבכל זאת כדאי לכם לקרוא את
לאחרונה נתקלתי בכמה מקרים של ניהול consent עם תג מנג’ר, וראיתי לנכון לכתוב על זה פוסט קצר. מה זה consent?