ליקספיקס – גוגל אנליטיקס, גוגל תג מנג'ר ואופטימיזציה
  • גוגל אנליטיקס 4 – התחילו כאן
  • בלוג אנליטיקס
  • השירותים שלנו
    • ניהול קמפיינים
    • מומחה גוגל אנליטיקס
    • גוגל תג מנג’ר
    • אופטימיזציה לדפי נחיתה
    • אופטימיזציה לאתרי איקומרס
    • אופטימיזציה למובייל
  • קורסים
    • *חדש* קורס גוגל אנליטיקס 4
    • קורס תג מנג’ר אונליין
    • קורס פרסום בגוגל ופייסבוק
  • המומלצים
  • צרו קשר
  • גוגל אנליטיקס 4 – התחילו כאן
  • בלוג אנליטיקס
  • השירותים שלנו
    • ניהול קמפיינים
    • מומחה גוגל אנליטיקס
    • גוגל תג מנג’ר
    • אופטימיזציה לדפי נחיתה
    • אופטימיזציה לאתרי איקומרס
    • אופטימיזציה למובייל
  • קורסים
    • *חדש* קורס גוגל אנליטיקס 4
    • קורס תג מנג’ר אונליין
    • קורס פרסום בגוגל ופייסבוק
  • המומלצים
  • צרו קשר
ליקספיקס – גוגל אנליטיקס, גוגל תג מנג'ר ואופטימיזציה
  • גוגל אנליטיקס 4 – התחילו כאן
  • בלוג אנליטיקס
  • השירותים שלנו
    • ניהול קמפיינים
    • מומחה גוגל אנליטיקס
    • גוגל תג מנג’ר
    • אופטימיזציה לדפי נחיתה
    • אופטימיזציה לאתרי איקומרס
    • אופטימיזציה למובייל
  • קורסים
    • *חדש* קורס גוגל אנליטיקס 4
    • קורס תג מנג’ר אונליין
    • קורס פרסום בגוגל ופייסבוק
  • המומלצים
  • צרו קשר
  • גוגל אנליטיקס 4 – התחילו כאן
  • בלוג אנליטיקס
  • השירותים שלנו
    • ניהול קמפיינים
    • מומחה גוגל אנליטיקס
    • גוגל תג מנג’ר
    • אופטימיזציה לדפי נחיתה
    • אופטימיזציה לאתרי איקומרס
    • אופטימיזציה למובייל
  • קורסים
    • *חדש* קורס גוגל אנליטיקס 4
    • קורס תג מנג’ר אונליין
    • קורס פרסום בגוגל ופייסבוק
  • המומלצים
  • צרו קשר
הטיפ הפשוט הזה עזר לנו לשפר את תוצאות הרימרקטינג של הלקוח ב-265%
עמוד הבית » Google Tag Manager » הטיפ הפשוט הזה עזר לנו לשפר את תוצאות הרימרקטינג של הלקוח ב-265%

הטיפ הפשוט הזה עזר לנו לשפר את תוצאות הרימרקטינג של הלקוח ב-265%

17 תגובות שוקי מן

נורא פשוט לעשות רימרקטינג נכון?

פשוט שמים את הפיקסל של גוגל/פייסבוק (או כל פלטפורמה אחרת), ואז מטרגטים את היוזרים שביקרו אצלנו באתר כדי להחזיר אותם ולגרום להם לקנות.

אז זהו שלא.

כי כמו כל דבר בפרסום, גם רימרקטינג אפשר לעשות בצורה פשוטה ובצורה קצת יותר מתוחכמת, וזה מה שאני רוצה להראות לכם בפוסט הזה.

אז קודם כל למי שלא יודע, רימרקטינג/ריטרגטינג היא דרך “לעקוב” אחרי גולשים שביקרו אצלנו באתר.

אנחנו מקבלים קוד JavaScript מפלטפורמת הפרסום, מטמיעים אותו בכל דפי האתר, וכאשר גולש מבקר באחד העמודים זה “צובע” אותו באופן כזה שמאפשר לנו לטרגט אותו בהמשך דרך מערכת הפרסום.

ופה הטיפ שלנו נכנס לפעולה

הטיפ הפשוט הזה יראה לכם איך לשפר את הביצועים של הרימרקטינג שלכם במאות אחוזים, וכל זה באמצעות שימוש פשוט בגוגל תג מנג’ר.

תחשבו רגע על הפסיכולוגיה של הגולשים שלכם –

האם גולש שנטש את האתר תוך 5 שניות רלוונטי באותה מידה כמו גולש ששהה 10 שניות?

האם בכלל כדאי לי להפעיל רימרקטינג על גולשים ששהו פחות מ-10 שניות באתר?

כולכם בטח מכירים את התיאוריה שלפיה לוקח לגולשים בין 3 ל-8 שניות להבין מה האתר הזה רוצה מהם בכלל, והאם שווה להם להשקיע זמן נוסף בכדי למצוא את מה שהם מחפשים. על פי מחקר של נילסן, אם עברו יותר מ-10 שניות והגולש לא הבין מה בדיוק קורה כאן – הסיכויים שהוא יעזוב את האתר גדלים ב-200%.

עכשיו אני רוצה שתחשבו רגע – מה המשמעות של קמפיין רימרקטינג?

האם יש הבדל בין גולשים שלא ביקרו אצלי באתר בכלל לבין גולשים שביקרו ויצאו לפני שעברו 5 שניות? (או 8, או 10, תלוי תוך כמה זמן אתם מעריכים שקולטים את המסר שלכם).

הרי כל ההגיון של רימרקטינג זה להתייחס בנפרד לגולשים איכותיים, שמה שהופך אותם לאיכותיים זו העובדה שהם ביקרו אצלי באתר ולכן מכירים אותי ויודעים על מה אני מדבר.

אבל האם גולשים שיצאו לפני 5 שניות עונים להגדרה הזו? האם בזמן הקצר הזה הם הספיקו להכיר אותי?

סביר להניח שלא, ולכן אני רוצה לטרגט אותם בנפרד מאלו שבאמת קראו את ההצעה השיווקית שלי והקדישו לה תשומת לב מספקת.

אגב, גם אם בסופו של דבר אני כן אבחר לטרגט גם את הגולשים הפחות איכותיים, לפחות תהיה לי את האופציה לתת ביד גבוה יותר לגולשים האיכותיים – אלו ששהו יותר מ-10 שניות והביעו עניין כלשהוא בתועלת שאני מציע להם.

איך עושים את זה באדוורדס?

הפתרון פשוט ביותר ומבוסס על גוגל תג מנג’ר, ככה שאם אין לכם תג מנג’ר באתר תצטרכו לעשות את זה בצורה טיפה שונה.

בהנחה שיש לכם כבר קוד כללי של רימרקטינג באתר, צרו תג חדש מסוג רימרקטינג (1), הכניסו את ה-ID וה-label שלו (האחרון כבר לא נצרך), ואז בחרו Manually Specify.

לחצו על add custom parameter וכתבו שם מה שאתם רוצים ויעזור לכם להבדיל בין אלו ששהו 10 שניות לבין אלו שלא. זה יאפשר לכם ליצור את הרשימה הזו באדוורדס בהמשך.

adwords remarketing

עכשיו בואו נגדיר מתי התג הזה יישלח – לחצו על triggering ובחרו בטריגר מסוג Timer:

2 timer trigger

תחת Intervals רשמו 10000 (זה 10 שניות במילי-שניות), וב-limit רשמו 1 (כי אתם רוצים שהטיימר יעצר אחרי פעם אחת).

בנוסף, תחת Page URL רשמו את העמוד שבו אתם רוצים להפעיל את הרימרקטינג הזה, או matches regex .* (נקודה כוכבית) אם אתם רוצים לעשות את זה בכל העמודים:

3 timer trigger tag manager

עכשיו כל שעליכם לעשות זה לפבלש, ללכת לאתר ולחכות 10 שניות ואז תראו שמופיע לכם Requests בתג אסיסטנט:

לחצו עליו ותראו שהפרמטר נשלח:

tag assistant 10 seconds

איך עושים את זה בפייסבוק?

צרו תג מסוג Custom HTML ושימו בו את הקוד הבא:

JavaScript
1
2
3
<script>
   fbq('trackCustom','10seconds');
</script>

facebook remarketing

בטריגר של התג תוכלו להשתמש באותו טריגר שיצרנו קודם, שישלח את התג הזה אחרי 10 שניות.

עכשיו נעשה שוב פאבליש, ואחרי 10 שניות נוכל לראות ב-pixel helper שהקוד שלנו נשלח בהצלחה.

facebook pixel

איך ניצור את רשימות הרימרקטינג?

נורא פשוט:

באדוורדס –

לכו ל-Audiences תחת Shared library:

adwords audiences

לחצו על הכפתור האדום של יצירת רשימה חדשה, ואז בחרו Website visitors.

עכשיו לחצו על + Rule ותראו את הפרמטר ששלחנו בתג מנג’ר, שמתווסף לאפשרויות הטרגוט הקיימות ע”י URL ו-URL Referrer:

adwords 10 seconds remarketing

בשדה הטקסט תוכלו לכתוב 10 שזה מה שאנחנו שלחנו, אבל אם בחרתם לעקוב אחרי מספר שניות שונה תוכלו לרשום את זה כאן.

בפייסבוק – 

לכו ל-Audiences ולחצו על Create Audience > Custom Audience:


facebook create custom audience

כעת לחצו על All website visitors וחפשו את מה ששלחתם בשורת הקוד בתג מנג’ר.

במקרה שלנו זה היה fbq(‘trackCustom’,’10seconds’) ולכן נבחר 10seconds כפי שאתם רואים בצילום המסך:

custom audience facebook

עכשיו פשוט צריך ליצור קמפיין, לבחור את הקהל שיצרתם ולטרגט אותו בנפרד מקהל הרימרקטינג הרגיל.

תוכלו לתת ביד גבוה יותר לקהל הזה (הוא יותר רלוונטי אז שווה להשקיע בו יותר), להציג לו קריאייטיב אחר, או כל דבר אחר שתרצו לעשות באופן שונה מקהל הרימרקטינג הרגיל.

ועכשיו לתוצאות

שואלים את עצמכם מה יוצא לנו מכל הסיפור הזה?

ובכן, הנה התוצאות של קמפיין רימרקטינג שאני מריץ ללקוח. דף הנחיתה והמודעות זהים בשני הקהלים, אבל ניתן לראות שאלו ששהו 10 שניות ממירים 265% יותר טוב מאלו שסתם נכנסו לדף!

conversion rate

חשוב לציין שכדי לראות תוצאות נקיות יותר עשיתי exclude לקבוצת ה-10seconds מתוך הקהל הכללי, כי בברירת המחדל הקהל הכללי מכיל בתוכו גם את קבוצת ה-10seconds, כמובן…

שלב אחרון…

אם אהבתם את הפוסט – שתפו אותו עם חברים. זה יעזור לי להביא לכם תכנים איכותיים בתדירות גבוהה יותר 🙂

פורסם ב: Google Tag Manager, אופטימיזציה, גוגל אנליטיקס, שיווק בפייסבוק תגיות: facebook, google adwords, Google Tag Manager, Remarketing
« הקודם
הבא »

אודות שוקי מן


להציג את כל הפוסטים של שוקי מן

17 תגובות

  1. אסף גלאון 16/07/2017 בשעה 12:48 הגב

    זהב טהור!!!
    סופר, מגה חשוב…
    אני כבר מיישם, אשמח לשתף תוצאות
    שוב תודה,
    אסף

    • שוקי מן 31/07/2017 בשעה 18:33 הגב

      יאללה שתף אותנו 🙂

  2. מוטי 17/07/2017 בשעה 13:03 הגב

    אהבתי מאוד רק יש לי בעיה עברתי על הכול לגבי גוגל בדקתי את זה הופיע לי בדיוק מה שהופיע לך בתג אסיסטנט ,

    שבאתי ליצור את הרשימה באדוורדס שאני לוחץ על RULE לא מופיע לי בכלל הפרמטר ששלחתי בתג מנגר ה-SECOND….

    וכבר דאגתי לפבלש את התג החדש שבניתי

    ממה זה יכול לנבוע??

  3. שמוליק 18/07/2017 בשעה 13:43 הגב

    הי שוקי,

    תודה רבה על ההשקעה!!!

    האם ה Rule של seconds אמור להופיע מייד ב Adwords? או שלוקח לו זמן עד שרואים אותו?

    שמוליק

    • שמוליק 18/07/2017 בשעה 15:20 הגב

      הסתרדתי תודה.

      • ספיר 19/07/2017 בשעה 12:24 הגב

        גם אני לא מצאתי באדוורדס את הטיימר ברשימת הכללים
        איך הסתדרת? שתף 🙂
        תודה!

  4. אלה 19/07/2017 בשעה 11:14 הגב

    היי,
    האם ניתן לקבל הסבר למי שלא משתמש בתג מנג’ר?

    תודה!

  5. טל 19/07/2017 בשעה 19:35 הגב

    שוקי תודה רבה ,

    מאמר נהדר ומקצועי.

    אני כבר בשלבי הביצוע שלו תודה

    • שוקי מן 31/07/2017 בשעה 18:32 הגב

      שמח לשמוע 🙂

  6. שמחה 19/07/2017 בשעה 19:48 הגב

    מבריק ביותר

  7. Orel 23/07/2017 בשעה 12:05 הגב

    מעולה 🙂

  8. נועה 08/08/2017 בשעה 19:36 הגב

    אם אני בונה דרך אנליטיקס Audiences שיספור לי Session Duration שגדול נגיד מ- 10/20 שניות. זה לא אותו דבר? סופר לי בעצם כניסה של אותו יוזר שגולש באתר מעל זמן שהגדרתי.

  9. Kobi Arel 30/05/2018 בשעה 10:20 הגב

    תודה רבה על ההשקעה. מאמר מעולה

  10. יהודה 17/02/2019 בשעה 08:02 הגב

    מעולה!
    תודה.

  11. אולג 24/07/2019 בשעה 23:31 הגב

    לפי אותו היגיון האם אפשר לעשות כלל לריטרגטינג למבקרים שביקרו מספר פעמים (נניח רק אחרי ביקור 3) ?

    • שוקי מן 25/07/2019 בשעה 12:03 הגב

      כמובן

  12. Shach 31/07/2019 בשעה 21:40 הגב

    אחלה מאמר שוקי!

השארת תגובה

ביטול

חיפוש
© כל הזכויות שמורות LIXFIX - Conversion Optimization
גלילה לראש העמוד

קורס אנליטיקס 4 מתנה!

קורס מבוא חינמי שיתן לך את הרקע הדרוש לקראת המעבר לגוגל אנליטיקס 4

ga4 intro comp
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות Accessibility Tools

Accessibility Tools

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • שחור לבןשחור לבן
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות נמוכהניגודיות נמוכה
  • רקערקע
  • קישוריםקישורים
  • פונטיםפונטים
  • איפוס איפוס