
PostHog – המדריך השלם
מהיום שבו גוגל אנליטיקס 4 יצא לאוויר העולם, עוד לפני שהיוניברסל הפסיק לפעול, אנשים לא מפסיקים לחפש תחליפים ל-GA4. האמת? צודקים. זה שהתרגלנו לעבוד עם
מהיום שבו גוגל אנליטיקס 4 יצא לאוויר העולם, עוד לפני שהיוניברסל הפסיק לפעול, אנשים לא מפסיקים לחפש תחליפים ל-GA4. האמת? צודקים. זה שהתרגלנו לעבוד עם
טיפ השבוע יוקדש לפייסבוק. אם אתם מביאים לאתר טראפיק מפייסבוק, תוכלו למצוא בדוח ה-Acquisition שלכם הרבה שורות שמתייחסות לפייסבוק: גם אם אתם מתייגים את כל
אחת השאלות הנפוצות בגוגל אנליטיקס 4, זה איך מתקנים את ה-unassigned שמופיע בדוחות: הרבה חושבים שמדובר במידע חסר שלא נקלט, כמו not set או not
אני רוצה להתחיל סדרה חדשה של ״קצרים״ – שאלות שחוזרות על עצמן שוב ושוב, ואין הצדקה לכתוב פוסט שלם כדי לענות עליהן. קראתי לסדרה data_shorts,
בזמן האחרון גוגל שולחים הרבה מיילים בהולים לכל מי שמפרסם בגוגל אדס, ובהם הם קוראים למפרסמים לעבור למדידה של enhanced conversions. אם אתם עושים פרסום
בסרטון הקרוב אני רוצה להראות לכם איך לערוך דוחות בגוגל אנליטיקס 4. הרבה פעמים יש דוחות מסויימים שאנחנו ניגשים אליהם שוב ושוב, ובכל פעם שאנחנו
את אלמנטור כולם מכירים, אז אני אגש ישר לעניין. איך עוקבים אחרי שליחת טפסים באלמנטור באמצעות גוגל תג מנג׳ר? המטרה היא לא רק לשלוח איוונטים
ב-.3.6.2024 הולכים לחול כללים חדשים שיחייבו את כל מי שמפרסם באיחוד האירופי (EEA) לעבוד עם ה-Consent Mode של גוגל. לרגל ה״מאורע״, קיימתי וובינר מיוחד ובו
הנה מדריך פשוט אבל יעיל. איך לבנות דוח מעקב אחרי דפי 404 בלוקר סטודיו, עם טוויסט קטן. המטרה פשוטה – לראות מהם דפי ה-404 הפופולארים
אני הולך להציג לכם פתרון יצירתי לבעיה נפוצה יחסית, אז גם אצלכם זה קצת שונה – אני ממליץ לקרוא עד הסוף כדי לקבל השראה. סיפור