דיווח רכישות בצד שרת באמצעות תג מנג’ר Server Side GTM
היום אני רוצה להראות לכם איך אפשר לדווח על רכישות מהשרת באמצעות Server Side Tag Manager (להלן sGTM). אני אתן קצת רקע כדי שתבינו מה
היום אני רוצה להראות לכם איך אפשר לדווח על רכישות מהשרת באמצעות Server Side Tag Manager (להלן sGTM). אני אתן קצת רקע כדי שתבינו מה
בחלק השני אני מציג איך בניתי את הדוח בממשק ה-Explore של גוגל אנליטיקס 4. תוכלו לשים לב שבחלק מהמאמרים הופיע 0 בחלק מהאיוונטים. לאחר בדיקה
בתקופה הקרובה אני עובד על סרטוני הדרכה בסגנון case study, כלומר הטמעה של גוגל אנליטיקס 4 על אתר אמיתי. בפוסט הקרוב תוכלו לצפות בסרטון שבו
אני לא יודע כמה מקוראי הפוסט עובדים עם גוגל אנליטיקס לאפליקציות, אבל אני חושב שבכל זאת כדאי לכם לקרוא את זה כי זה יכול להיות
לאחרונה נתקלתי בכמה מקרים של ניהול consent עם תג מנג’ר, וראיתי לנכון לכתוב על זה פוסט קצר. מה זה consent? בגדול, consent זה החלון הקטן
אם עדיין לא שמעתם על Server Side Google Tag Manager (או בקיצור sGTM), כנראה שהפוסט הזה לא מיועד עבורכם. אני אתן הסבר קצר רק כדי
הפעם אני רוצה להראות לכם איך ליצור פילטרים חכמים בדאטה סטודיו. נגיד שיש לכם אתר במגוון שפות ואתם רוצים להציג גרף שמראה את הגולשים החדשים
בחלק הראשון של המדריך הסברתי על האפשרויות שאפשר למצוא בדוח ה-funnel של גוגל אנליטיקס 4, ודיברתי על היתרונות שלו לעומת הפאנל ביוניברסל אנליטיקס הישן. אבל
בסדרת המדריכים שלפניכם, אני הולך ללמד אתכם איך לבנות פאנל משלכם בגוגל אנליטיקס 4. גם אם אין לכם גוגל אנליטיקס 4, וגם אם הידע הטכני
היום קמתי בבוקר, פתחתי את גוגל אנליטיקס 4 וחשכו עיני – הם שינו לחלוטין את כל המערכת! שוב פעם!!! לאחר מחשבה, החלטתי להוציא מהלימון לימונדה