
איך לעקוב אחרי הודעות שגיאה באמצעות גוגל תג מנג’ר
כמעט בכל פעם שאנחנו עובדים עם לקוח בתחום האיקומרס, יוצא לנו להטמיע מעקב שגיאות באתר. לאורך תהליך הרכישה יכולות לקרות הרבה תקלות שקשורות לתקלות שהגולש
כמעט בכל פעם שאנחנו עובדים עם לקוח בתחום האיקומרס, יוצא לנו להטמיע מעקב שגיאות באתר. לאורך תהליך הרכישה יכולות לקרות הרבה תקלות שקשורות לתקלות שהגולש
יש הרבה בלבול סביב הנושא של מעקב המרות בגוגל אדוורדס לאור ההכרזה האחרונה של אפל. מי צריך להטמיע את ה-conversion linker ומתי? האם צריך אותו
בזמן האחרון הצוות של התג מנג’ר בגוגל לא מפסיק להפציץ. זה התחיל עם טריגר אינטגרלי למדידת סרטוני יוטיוב, ועכשיו ממשיך עם טריגר שעוקב אחרי גלילה
בשבועיים האחרונים הופיע אצלי במספר חשבונות דוח חדש, העונה לשם Audiences. אל תתבלבלו, לא מדובר בקטגוריית ה-Audience אלא בדוח חדש שאמנם נמצא תחת הקטגוריה הזו,
אם אתם משתמשים בתג מנג’ר, בוודאי יצא לכם להתקל במצב שבו אתם רוצים לעקוב אחרי סרטוני וידאו באתר. צפיה בסרטון וידאו היא פעולת מעורבות חשובה שהגולש מבצע עם
אם אתם מנהלי קמפיינים ויצא לכם להתעסק קצת עם גוגל אנליטיקס, אתם בוודאי יודעים מה זה תיוג קמפיינים ו-UTM. בקצרה, מדובר בשיטה שנועדה ללמד את
בוידאו הקצרצר שלפניכם אני מסביר איך לבדוק מובהקות סטטיסטית בין 2 מספרים שמופיעים בגוגל אנליטיקס שלכם. מה הכוונה? נגיד שיש לכם את מספר הגולשים שצפו במוצר מסוים ואת
הפוסט הבא נכתב בשיתוף Callbox, שמספקת מערכת מדידה לטלפונים שמגיעים מהאתר, ומאפשרת לספור אותם בתור המרות ולשייך להם את מקור התנועה. בעולם הדיגיטלי לא חסרים פתרונות
בפוסט הקודם דיברנו על כך שבמהלך ה-5 שניות הראשונות שהגולש נמצא בדף הנחיתה הוא מקבל החלטה האם להתקדם או לצאת החוצה. אפשר לקרוא לזה “אין תחליף
לפני זמן מה עבדתי עם לקוח שהמודל העסקי שלו היה מכירה של דוחות עומק ייחודיים. כל דו”ח דרש שבועות של עבודה להפיק ובהתאם עלה ללקוחות