
איך להפוך את הדשבורדים שלכם בדאטה סטודיו למעניינים ואינטרקטיבים יותר
גוגל דאטה סטודיו הוא כבר מזמן לא “הכלי החדש של גוגל”, אלא כלי שהפך להיות כלי ברירת המחדל (לפחות בכל מה שקשור לדשבורדים) של רבים
גוגל דאטה סטודיו הוא כבר מזמן לא “הכלי החדש של גוגל”, אלא כלי שהפך להיות כלי ברירת המחדל (לפחות בכל מה שקשור לדשבורדים) של רבים
בטח יצא לכם לראות לא פעם אחת את המילים not set בדוחות של גוגל אנליטיקס. למעשה הדבר מצביע על נתונים חסרים במערכת, אבל הרבה אנשים
מדד ה-bounce rate הוא אחד המדדים הכי פופולאריים בגוגל אנליטיקס, והיום אני אלמד אתכם איך להוריד אותו מתחת ל-10%. נשמע טוב נכון? אז זהו שלא!
המאמר הבא מיועד לבעלי עסקים קטנים שמתלבטים לגבי הדרך הנכונה לשיווק באינטרנט. לעסקים קטנים אין את תקציבי הפרסום והשיווק של עסקים גדולים המאפשרים בדיקת אפיקים
לאחרונה גוגל השיקו באופן רשמי את הפיצ’ר הכי מבוקש בדאטה סטודיו – Data Blending! מדובר בפיצ’ר שהופך את הדאטה סטודיו לכלי עוצמתי במיוחד, אבל אם
צ’אטבוטים זה השחור החדש. כולם מדברים עליהם, כולם מוסיפים אותם לאתרים שלהם, ויש אפילו קורס מצוין של דימה קגנוביץ’ שמלמד איך להכין אותם. אבל השאלה
והפעם קבלו טיפ מהיר שיעזור לכם לחסום את התנועה של עצמכם מגוגל אנליטיקס. הטיפ הזה פשוט מציל אותי בימים אלו שאני עובד על האתר של
כל נושא הוידאו בדפי נחיתה (ובאתרים באופן כללי) הוא דבר שהולך וצובר תאוצה עם הזמן. כולם יודעים שוידאו הוא דבר שיכול לעזור מאוד כדי לשכנע
תרשו לי להפיל עליכם פצצה קטנה: זמן השהייה אותו אתם רואים בגוגל אנליטיקס אינו זמן השהייה האמיתי של הגולשים באתר שלכם. זה לא טיזר ולא
הפוסט שלפניכם הוא פוסט אורח מאת בוריס קימלמן. בוריס הוא יועץ דיגיטל עם נסיון רב בתחום השיווק, ויש לו הבנה טובה גם בתחום הניהולי/ארגוני וגם