משתמשים ב-BigQuery עם Looker Studio? הטעות הזו עלולה לעלות לכם הרבה כסף
לוקר סטודיו, או דאטה סטודיו בשמו הקודם, היה אחד הכלים השימושיים ביותר עבור כל מי שמשתמש בגוגל אנליטיקס. אני כותב ״היה״, כי ב-10 לנובמבר 2022
לוקר סטודיו, או דאטה סטודיו בשמו הקודם, היה אחד הכלים השימושיים ביותר עבור כל מי שמשתמש בגוגל אנליטיקס. אני כותב ״היה״, כי ב-10 לנובמבר 2022
אפשר לומר שהנתון הכי משמעותי עבור כל מי שמשתמש בגוגל אנליטיקס, ולא משנה אם זה יוניברסל אנליטיקס או גוגל אנליטיקס 4, הוא מדידת המרות. העניין
המכירות ירדו! מה עושים עכשיו?!?! כשהמכירות יורדות, הנטייה של רוב החנויות היא ללכת ולבדוק למה ירדו המכירות. סך הכל הגיוני האמת… העניין הוא, שהמכירה היא
כל מי שנכנס בשבועות האחרונים ללוקר סטודיו (או דאטה סטודיו, כפי שהוא נקרא בעבר לפני שגוגל שינוי לו את השם), בוודאי נתקל בהודעת השגיאה הבאה:
גוגל אנליטיקס 4 היא מערכת מדהימה עבור אתרי איקומרס. יש 14 איוונטים שונים שעוזרים לנו לעקוב אחרי פעולות שקרו באתר האיקומרס שלנו, ועוד עשרות פרמטרים
כל נושא האיקומרס מקבל התייחסות מיוחדת בגוגל אנליטיקס. בגוגל אנליטיקס 4 יש 14 איוונטים שונים שמיועדים לאיקומרס, וכל אחד מהם מכיל המון מידע לגבי הפעולות
אני מקווה שאתם סולחים לי על הקליקבייט. סתם התחשק לי להתלוצץ קצת 😜 בכל אופן, אחת ההחלטות הכי חשובות שצריך לקבל כאשר עוברים לאנליטיקס 4,
והפעם בפינת ההאקים – איך להוסיף tertiary dimensions לדוחות, ואפילו quaternary, quinary וכו׳ למי שלא יודע, secondary dimension זה דימנשן נוסף שמוסיפים לדוחות כדי להפריד
אתם רוצים להכניס קצת עניין למערכת, וליצור custom dimensions עם אמוג׳ים, אבל גוגל לא מאפשרים את זה: כדי לעקוף את המגבלה, בצעו את הפעולות הבאות:
האמת שלא יכולתי למצוא שם מתאים יותר לפוסט הזה מאשר ״פוסט בלי שורה תחתונה״. אני הולך להסביר לכם איך סשנים נספרים בגוגל אנליטיקס 4, והשורה