איוונטים בגוגל אנליטיקס 4 – השיטה היעילה נחשפת
אני מקווה שאתם סולחים לי על הקליקבייט. סתם התחשק לי להתלוצץ קצת 😜 בכל אופן, אחת ההחלטות הכי חשובות שצריך לקבל כאשר עוברים לאנליטיקס 4,
אני מקווה שאתם סולחים לי על הקליקבייט. סתם התחשק לי להתלוצץ קצת 😜 בכל אופן, אחת ההחלטות הכי חשובות שצריך לקבל כאשר עוברים לאנליטיקס 4,
והפעם בפינת ההאקים – איך להוסיף tertiary dimensions לדוחות, ואפילו quaternary, quinary וכו׳ למי שלא יודע, secondary dimension זה דימנשן נוסף שמוסיפים לדוחות כדי להפריד
אתם רוצים להכניס קצת עניין למערכת, וליצור custom dimensions עם אמוג׳ים, אבל גוגל לא מאפשרים את זה: כדי לעקוף את המגבלה, בצעו את הפעולות הבאות:
האמת שלא יכולתי למצוא שם מתאים יותר לפוסט הזה מאשר ״פוסט בלי שורה תחתונה״. אני הולך להסביר לכם איך סשנים נספרים בגוגל אנליטיקס 4, והשורה
היום אני רוצה להראות לכם איך אפשר לדווח על רכישות מהשרת באמצעות Server Side Tag Manager (להלן sGTM). אני אתן קצת רקע כדי שתבינו מה
בחלק השני אני מציג איך בניתי את הדוח בממשק ה-Explore של גוגל אנליטיקס 4. תוכלו לשים לב שבחלק מהמאמרים הופיע 0 בחלק מהאיוונטים. לאחר בדיקה
בתקופה הקרובה אני עובד על סרטוני הדרכה בסגנון case study, כלומר הטמעה של גוגל אנליטיקס 4 על אתר אמיתי. בפוסט הקרוב תוכלו לצפות בסרטון שבו
אני לא יודע כמה מקוראי הפוסט עובדים עם גוגל אנליטיקס לאפליקציות, אבל אני חושב שבכל זאת כדאי לכם לקרוא את זה כי זה יכול להיות
לאחרונה נתקלתי בכמה מקרים של ניהול consent עם תג מנג’ר, וראיתי לנכון לכתוב על זה פוסט קצר. מה זה consent? בגדול, consent זה החלון הקטן
אם עדיין לא שמעתם על Server Side Google Tag Manager (או בקיצור sGTM), כנראה שהפוסט הזה לא מיועד עבורכם. אני אתן הסבר קצר רק כדי