
אופטימיזציה של אתרי איקומרס: למצוא את הכסף שמונח על הרצפה
אחד הדברים הטובים שהביאה איתה הקורונה, זה שפתאום כולם מבינים את החשיבות של האיקומרס. הצרכנים מבינים שיותר קל לקנות אונליין, ובעלי העסקים מבינים שהם חייבים לעשות
אחד הדברים הטובים שהביאה איתה הקורונה, זה שפתאום כולם מבינים את החשיבות של האיקומרס. הצרכנים מבינים שיותר קל לקנות אונליין, ובעלי העסקים מבינים שהם חייבים לעשות
אחרי הפסקה בעקבות הקורונה – פודקאסט Impact חוזר עם פרק מעניין במיוחד שבו אירחנו את גיא אגא. גיא יספר לנו איך דווקא בתקופת הקורונה –
מעקב אחר גלילה הוא נושא חשוב לכל בעל אתר, ובמיוחד לאתרים המכילים תוכן. גוגל אנליטיקס אומר לנו כמה גולשים צפו בעמוד, אבל אותנו מעניין לדעת
ברוכים הבאים לפרק השני של Impact – פודקאסט שיווק דיגיטלי, שמביא לכם את מהלכי השיווק המוצלחים שחוללו שינוי. והפעם בפודקאסט – פרק מעניין במיוחד עם
ברוכים הבאים לפרק הראשון של Impact – פודקאסט שיווק דיגיטלי, שמביא לכם את מהלכי השיווק המוצלחים שחוללו שינוי. בפרק הראשון, נדבר עם קובי נעים, הבעלים
מיד אחרי שסיימו להתווכח על הבחירות בקבוצת הוואטסאפ המשפחתית שלנו, עברו להתווכח על הקורונה. אני טענתי שלדעתי זה קשקוש, ובתגובה קיבלתי שיחת טלפון נזעמת מאחד הדודים, שבמשך
הדיבאגר של גוגל תג מנג’ר יכול לחסוך לכם שעות, אם לא עשרות שעות של עבודה ובדיקות, במטרה לזהות איפה יש תקלות ולמה הן קורות. בעקבות
פוסט זה הינו פוסט אורח שנכתב על ידי בן שריד, מפתח אתרים נלהב שאוהב לשחק עם קוד ותוכנה – בין אם ב-back-end או ב-front-end. הפוסט עוסק
גוגל דאטה סטודיו הוא כבר מזמן לא “הכלי החדש של גוגל”, אלא כלי שהפך להיות כלי ברירת המחדל (לפחות בכל מה שקשור לדשבורדים) של רבים
בטח יצא לכם לראות לא פעם אחת את המילים not set בדוחות של גוגל אנליטיקס. למעשה הדבר מצביע על נתונים חסרים במערכת, אבל הרבה אנשים