זאפייר – זאפים מתקדמים שכדאי להכיר
— הפוסט הבא נכתב על ידי אור פיאלקוב מחברת Fialkov Digital — במאמר הבא נעשה היכרות עם האפשרויות לחיבורים מתקדמים עם זאפייר. אם הגעתם לפה,
— הפוסט הבא נכתב על ידי אור פיאלקוב מחברת Fialkov Digital — במאמר הבא נעשה היכרות עם האפשרויות לחיבורים מתקדמים עם זאפייר. אם הגעתם לפה,
את המדריך הזה החלטתי לכתוב לאחר שנתקלתי באינספור שאלות לגבי “דברים שלא עובדים” בתג מנג’ר, כאשר המכנה המשותף בכולן זהה: אם הייתם משתמשים בדיבאגר של
אני חושב שהמדדים הכי פופולארים ביוניברסל אנליטיקס (“האנליטיקס הישן”), אחרי sessions ו-users, הם bounce rate וזמן שהייה. בגוגל אנליטיקס 4 המדדים הללו לא קיימים בכלל,
אחד השדרוגים המדהימים (לדעתי) בגוגל אנליטיקס 4 זה כל הנושא של הגדרת ההמרות. ביוניברסל אנליטיקס, הגדרת ההמרות התבצעה בעיקר על ידי destination url (כלומר, אנשים
בפוסט הקודם הסברנו מהם ההבדלים בין גוגל אנליטיקס 4 ליוניברסל אנליטיקס הישן והטוב שהכרנו עד היום. בפוסט הזה אראה לכם איך להטמיע את גוגל אנליטיקס
אז גוגל שחררו את גוגל אנליטיקס 4 (GA4 בקיצור) מגרסת בטא, וברשתות החברתיות יש המולה רבה. מה ההבדלים בין הגרסאות? האם כדאי לעבור? איך מטמיעים?
ליאור צברי הוא סמנכ”ל אופרציות באנגורה מדיה, ואחד ממקימי קבוצת הפייסבוק סחבוק, שעוזרת לאנשים לטוס בזול. תפסתי אותו לשיחה בעיצומה של תקופת הקורונה, בזמן שטיסה
והפעם קבלו טיפ מהיר שיעזור לכם לחסום את התנועה של עצמכם מגוגל אנליטיקס. הטיפ הזה פשוט מציל אותי בימים אלו שאני עובד על האתר של
גלעד בכר הוא מנכ”ל ואחד המייסדים של סוכנות הפרסום Moburst. אני עוקב אחרי גלעד כבר הרבה שנים, ואחרי הפוסט האחרון שלו, בו הוא תיאר איך
צוריאל גביזון הוא אשף בבניית פאנלים (משפכי המרה) וניהול מועדוני לקוחות. בפרק הרביעי של הפודקאסט הוא ישתף אותנו בסיפור ההצלחה של אחת הלקוחות שלו, בשם